IHKA - stále kuri
Napísané: Sobota, 26. Septembra 2015, 10:47
už sa toho popísalo o tejto klime dosť, študoval som aj navod e34.skoda-katalog.eu...
auto bolo burané na predok, menili sa diely čelo naraznik, kapota,...
auto mi na BC ukazuje hodnotu A-Temp (-37,5) stupna C
kompresor je na mieste, zapojeny, ale neviem či je tam chladivo, pretože ked zvolím symbol vločky tak sa zopne pomocny ventilator z predu na chladičoch, ale spojku kompresora nezopne
ked stlačím odhmlievanie okna, ventilator sa spusti na plne, zapne sa vyhrev zadneho okna, ostatne zhasne - OK
ked zvolim Auto - kuri z ofukov bočnych okien, MALO by ale chladiť cez stredné fukare, ked mam kolečko teploty na 16 teda MIN, a malo by kuriť na čelné sklo,
včera lialo ako z krhly, a piču som videl, čelné sa mi zahmlievalo, a pritom som v aute mohol opekať špekačky, stale mi išiel teplý alebo vlažný vzduch cez stredné fukare
chcel som sa opýtať nasledovné:
1. má vplyv na kurenie/klimu to , že mi teplomer kazuje A-Temp (-37,5*C) ? prípadne kde je toto čidlo
2. ked nie je chladivo v okruhu, spustí klimakompresor? alebo ako to vyskusam
vdaka za odpovede, ked bude treba viem odfotit, nahrat, doložiť dôkazy...
EDIT:
prečítal som dostupné stranky, a niekde som našiel, že po vypnuti motora, zostavaju klapky miešania vzduchu (?) ovtorene nejake 3 minuty, aby sa zabranilo zahmleniu čelneho skla, alebo nejaka ina inteligentna funkcia, ked zostanem v aute po vypnuti motora, po chvili je počuť že auto tieto klapky zatvara, podla zvuku som dedukoval, že sa oaj fyzicky zatovra asi, lebo servomotorček ide, ide a potom sa zmeni top vrčania a stihne, postupne je počuť z palubovky taketo zvuky, po jednom, vždy z ineho miesta to počuť, takže vačšina (dufam) servomotorkov by mala fungovať
dá sa to niekde vyčítať napr. napichnutým na diag, alebo vyblikanim alebo jako ....
auto bolo burané na predok, menili sa diely čelo naraznik, kapota,...
auto mi na BC ukazuje hodnotu A-Temp (-37,5) stupna C
kompresor je na mieste, zapojeny, ale neviem či je tam chladivo, pretože ked zvolím symbol vločky tak sa zopne pomocny ventilator z predu na chladičoch, ale spojku kompresora nezopne
ked stlačím odhmlievanie okna, ventilator sa spusti na plne, zapne sa vyhrev zadneho okna, ostatne zhasne - OK
ked zvolim Auto - kuri z ofukov bočnych okien, MALO by ale chladiť cez stredné fukare, ked mam kolečko teploty na 16 teda MIN, a malo by kuriť na čelné sklo,
včera lialo ako z krhly, a piču som videl, čelné sa mi zahmlievalo, a pritom som v aute mohol opekať špekačky, stale mi išiel teplý alebo vlažný vzduch cez stredné fukare
chcel som sa opýtať nasledovné:
1. má vplyv na kurenie/klimu to , že mi teplomer kazuje A-Temp (-37,5*C) ? prípadne kde je toto čidlo
2. ked nie je chladivo v okruhu, spustí klimakompresor? alebo ako to vyskusam
vdaka za odpovede, ked bude treba viem odfotit, nahrat, doložiť dôkazy...
EDIT:
prečítal som dostupné stranky, a niekde som našiel, že po vypnuti motora, zostavaju klapky miešania vzduchu (?) ovtorene nejake 3 minuty, aby sa zabranilo zahmleniu čelneho skla, alebo nejaka ina inteligentna funkcia, ked zostanem v aute po vypnuti motora, po chvili je počuť že auto tieto klapky zatvara, podla zvuku som dedukoval, že sa oaj fyzicky zatovra asi, lebo servomotorček ide, ide a potom sa zmeni top vrčania a stihne, postupne je počuť z palubovky taketo zvuky, po jednom, vždy z ineho miesta to počuť, takže vačšina (dufam) servomotorkov by mala fungovať
dá sa to niekde vyčítať napr. napichnutým na diag, alebo vyblikanim alebo jako ....