Strana 1 z 1

E92 335xi kick down problem

Napísané: Štvrtok, 15. Januára 2015, 09:53
od BMWslav
poriesene

Re: E92 335xi kick down problem

Napísané: Štvrtok, 15. Januára 2015, 11:00
od tvaroh
a to ti urobi 100% vzdy to iste?
aj ze mas potom nerovnomerny chod?

najlepsie asi nech ides na diag vtedy jak ti to svieti ta kontrolka, uvidis ci je vela / malo vzduchu popripade paliva
a potom zacne rosambo ohladom hladania preco to vznika

Re: E92 335xi kick down problem

Napísané: Štvrtok, 15. Januára 2015, 11:14
od BMWslav
no vcera sa to stalo prvy krat. A od vcera som skusil 2x kick down a zakazdym hodi kontrolku motora na palubovke (v iDrive nie je ziadna chyba ohlasena). A uz auto ide akoby na polovicny pocet valcov + to zvysne co popisujem. Ked pokracujem dalej v jazde tak po cca 20-30 sekundach prestane a auto ma znova plny vykon aj vsetko je OK, len dovtedy kym nestlacim znova kickdown.
Pripadne ked vypnem a zapnem motor tak je taktiez vsetko OK.

Re: E92 335xi kick down problem

Napísané: Štvrtok, 15. Januára 2015, 13:48
od Bullit55
jednoznacne spravit diagnostiku. moze to byt prejav HPFP, kedze nevie dotlacit palivo tak stracas vykon, ale aj nemusi. Mozeme tu polemizovat az neviem kam :)). Ja uz mam za sebou vymenu cerpadla, ale za jazdy ako tebe mi nerobilo problemy, ani pri podlahe. Dlho mi startovalo a po nastartovani casto skapinalo asi 15 sec, samozrejme nudzovy rezim.

Re: E92 335xi kick down problem

Napísané: Štvrtok, 15. Januára 2015, 13:50
od BMWslav
Bullit55 napísal:
jednoznacne spravit diagnostiku. moze to byt prejav HPFP, kedze nevie dotlacit palivo tak stracas vykon, ale aj nemusi. Mozeme tu polemizovat az neviem kam :)). Ja uz mam za sebou vymenu cerpadla, ale za jazdy ako tebe mi nerobilo problemy, ani pri podlahe. Dlho mi startovalo a po nastartovani casto skapinalo.


tak moje auto bolo v 2012 na zvolavacke HPFP :-/

no cakam na Jara kedy dojde do KE, lebo nejak mi tu nikto nevie napichnut na diag. kedze mam novsi rocnik. A v Regnume ani nevedia co stlacaju ked robia diagnostiku :-/

Re: E92 335xi kick down problem

Napísané: Štvrtok, 15. Januára 2015, 13:57
od Bullit55
takze ti ho uz menili? ja som tiez riesil zvolavacku, ale odmietli ma lebo vraj podla VIN sa na moje auto nevztahuje...lahke devy...Takze 400 euro v Motive :). Je tu este par moznosti ako vstreky alebo cievky. Uvidis ked dojde Jaro. Mne to tiez robil ked mi odchadzalo cerpadlo, hned mu to ukazalo nizke tlaky. V Motive uz len potvrdili a vymenili

Re: E92 335xi kick down problem

Napísané: Štvrtok, 15. Januára 2015, 18:52
od tvaroh
novsi rocnik? to ako nikto nevie diagnostikovat 2008ku?
a origo bmw servis ?

nemyslel som chybu v idrive ale normalne diag nacitat riadiacu jednotku a tam uvidis presne jak hovorim vela malo paliva ci vzduchu potom vies ze ak je malo paliva prve pojde HPFP sviecky, a dalej cakaj vstreky ak to nevyriesis, ak malo vela vzduchu tak privod vzduchu od turba, regulacia turba, az po samotne turbo ale to sa da dost dobre diagnostikovat na 335i

Re: E92 335xi kick down problem

Napísané: Štvrtok, 15. Januára 2015, 19:36
od ice.blade
staci DCAN kabel a ISTA-D... hned budes vediet na com si

Re: E92 335xi kick down problem

Napísané: Piatok, 16. Januára 2015, 20:30
od jararak
Od trencina napravo je to v <>

Re: E92 335xi kick down problem

Napísané: Nedeľa, 18. Januára 2015, 16:58
od BMWslav
Pravdepodobne som nasiel problem. Dnes som siel menit sviecky a zistil som ze dve su v oleji. Cize tesnenie pod hlavou

Re: E92 335xi kick down problem

Napísané: Pondelok, 19. Januára 2015, 13:28
od Le Gend
Asi myslis ine tesnenie, nie to pod hlavou. Tesnenie pod hlavou ti nezaleje sviecku olejom. Na druhej strane - olej nad sviecku sa ti normalne nemoze dostat zdola, ani nemoze ovplyvnit chod motora (dym atd)..

Re: E92 335xi kick down problem

Napísané: Štvrtok, 22. Januára 2015, 21:02
od Miloš_330i
Ako si to nakoniec vyriešil? Prečo boli tie sviečky v oleji?

Re: E92 335xi kick down problem

Napísané: Utorok, 10. Marca 2015, 11:21
od BMWslav
Tesnenie pod vikom ventilov bolo prdnute + sviecky.

Este som aj rovno dal vymenit olej v automate a auto slape ako ma :)

Pozitivne je tiez ze som zistil ze mam nove vstreky (2013) cize o starost menej. Auto ide znova ako strela, clovek by neveril co jedno sproste tesnenie moze spravit :D