Strana 1 z 1

E91 2008 predLCI N47 130KW = 200t KM

Napísané: Streda, 11. Septembra 2013, 13:37
od badbat329
Ahojte,

Kedze moje auticko E91 2008 predLCI N47 320D 130KW bude mat niekde okolo jari 2014 uz 200t km, a nerad by som ostal niekde na DE dialnici aj ked som s nim zatial nemal ziadne problemy, rad by som si dal dokopy zoznam veci ktore treba pozriet resp vymenit. Zial nemam od auta ziadne doklady o doposial robenom servise, ja som doposial na aute dal robit len v MM Racingu vymontovanie DPF a zaslepenie EGR. V kazdom pripade si chcem dat vymenit-pozriet toto:

urcite bude treba menit:
- rozvodovu retaz 600e
- repas vstrekovacov 400e
- repas turba 500e
- vymena vodnej pumpy 100e
- brzdove oblozenie rucnej 50e
- olej v diferencialy?

pozriet:
- repas vysokotlakeho cerpadla ???
- spojka-dvojhmota ???

Zaroven hladam odporucania na servis ktory by toto vsetko vedel spravit v co najkratsom case za rozumne prachy.

Diky.

Re: E91 2008 predLCI N47 130KW = 200t KM

Napísané: Streda, 11. Septembra 2013, 21:17
od Patkola1
Podla mna retaz repas turba a vstrekov nerob urychlene zavery. To su veci ktore sa daju skontrolovat. Teda aspon turbo a vstreky.

Re: E91 2008 predLCI N47 130KW = 200t KM

Napísané: Štvrtok, 12. Septembra 2013, 15:56
od nafta
Určitě bych na turbo nesahal nebo se stoho pak pos.... Vstriky taky nech bejt dokud to jezdi. Mám 91 2008 LCI N47 20c 130KW a uz mam 222 000 Km. Vyměň ty brzdy olej v převodovce a diferaku možná vodní pumpu a řemen s kladkama. Jo jestly řetez nerachta tak ho nech vyhozený peníze a na zbytek se vykašli.

Re: E91 2008 predLCI N47 130KW = 200t KM

Napísané: Štvrtok, 12. Septembra 2013, 17:03
od dibarbora
Pokial ti to jazdi tak si to neskrab. Rozvodova retaz sa ti ozve sama, vstreky tak isto, palivovy system sa musi prejavit na chode a startovani motora. Turbo pokial nezere olej a nepada do nudzaku by som tiez neriesil. Ked by si si dal urobit vsetko poriadne, tak zvysis hodnotu auta o tretinu a nemas vobec istotu ze ti to vydrzi rovnako ako povodne komponenty. V neposlednom rade pocitaj, ze motor nemusi dozit ani 300tkm pretoze strati kompresiu (kruzky pripadne vlozky), takze prevencia moze byt paradoxne nebezpecna pre penazenku. Auto treba priebezne sledovat (spotreba oleja, unik vody, starty, chod za studena za tepla) ked sa nieco prejavi tak potom riesit. Olej v prevodovke a diferaku je v tvojom pripade vec vkusu, tam nic nepokazis. Hlavne si skontroluj teplotu motora, ci nechodis permamanentne so studenym motorom.

Re: E91 2008 predLCI N47 130KW = 200t KM

Napísané: Piatok, 13. Septembra 2013, 08:23
od badbat329
dibarbora napísal:
Pokial ti to jazdi tak si to neskrab. Rozvodova retaz sa ti ozve sama, vstreky tak isto, palivovy system sa musi prejavit na chode a startovani motora. Turbo pokial nezere olej a nepada do nudzaku by som tiez neriesil. Ked by si si dal urobit vsetko poriadne, tak zvysis hodnotu auta o tretinu a nemas vobec istotu ze ti to vydrzi rovnako ako povodne komponenty. V neposlednom rade pocitaj, ze motor nemusi dozit ani 300tkm pretoze strati kompresiu (kruzky pripadne vlozky), takze prevencia moze byt paradoxne nebezpecna pre penazenku. Auto treba priebezne sledovat (spotreba oleja, unik vody, starty, chod za studena za tepla) ked sa nieco prejavi tak potom riesit. Olej v prevodovke a diferaku je v tvojom pripade vec vkusu, tam nic nepokazis. Hlavne si skontroluj teplotu motora, ci nechodis permamanentne so studenym motorom.


diky, chapem co mi chcete povedat, dam teda vymenit tie kladky remen a oleje v dif a prevodovke a zvysok si odsledujem, problem u mna je ze nemozem dat auto do opravy hocikedy, kedze ho skoro stale potrebujem,resp som v DE. preto som to chcel riesit takto. To ze motor pri 300t km uz moze dodychat viem, v prepocte na km su to u mna 4 roky a vtedy to auto uz bude mat 9 rokov, cize ho budem moct spokojne niekomu v rodine darovat. Forum mam zbezne prejdene a temu studeneho motora som neprehliadol, checkoval som teplotu a spotrebu mam ok, hned som aj objednal termostat, kedze si to budem vediet vymenit aj sam.

este raz dik za rady.