Strana 1 z 1

Kupa 320i, 2009

Napísané: Nedeľa, 21. Apríla 2013, 20:47
od robenosk
Ahojte,
uvazujem o kupe 320i, 1/2009, cca 100 000km, z nemecka. Najazdim cca 35 000km rocne, prevazne po dialniciach. Teraz mam Audi A4 a planujem ju vymenit. BMW je pre mna jednoznacna volba.
Mam zopar otazok, ktore keby ze mi zodpoviete, tak mi velmi pomozete :-)
    Ake su servisne intervaly? (oleje, filtre, popripade velky servis) + predbezna cena
    Realna spotreba na dialnici pri 140km/h?
    Aka je poruchovost tohoto benzinoveho motora, popripade poruchovost celkovo?

Dakujem velmi pekne za odpovede! :-)

Re: Kupa 320i, 2009

Napísané: Nedeľa, 21. Apríla 2013, 21:14
od Igmaus
Preco si sa rozhodol pri tvojom najazde a este k tomu po dialnici pre tento motor? Myslim ze tento motor je pomerne slaby a s velkou s potrebou v porovnani s 325i alebo 330i. O tychto motorizaciach si neuvazoval? v spotrebe velky rozdiel nie je a vykonovo je to rozdiel oproti 320i.

Re: Kupa 320i, 2009

Napísané: Nedeľa, 21. Apríla 2013, 21:56
od robenosk
V mojej cenovej kategorii a poziadavkach na vybavu spadaju: 118d, 120d, 318d, 320d, 320i.
Poteraz som http://www.mobile.de/modellverzeichnis/ ... daten.html a spotreba "by mala byt" nasledovna:
8,3 l/100km (Stadt)
5,3 l/100km (außerorts)
6,4 l/100km (gesamt)

Stale rozmyslam este aj nad dieslom. Este stale niesom pevne rozhodnuty a nasiel som velmi pekny kusok ktory ma zaujal -> BMW 320i (Mobile.de) tak som sa zacal zaujimat aj o tuto motorizaciu.

Momentalne mam starsiu audi A4, 1.9 TDI (@150hp) a niesom spokojny so servisom (naklady na servis za r 2012 boli 3000€.) preto rozmyslam nad prechodom na benzin.

Re: Kupa 320i, 2009

Napísané: Pondelok, 22. Apríla 2013, 07:02
od RudyJames
Mam v podstate to iste..
Servisne intervaly - olej 30,000km (80e servis, 250e v BMW), filtre 60,000km (napr. mikrofilter stoji 50e a vymenis si ho sam)
Spotreba mesto (BA) 7,5-8l, mimo mesta a dialnice 6-7l.. Iste sa da ist ako dochodca na spotrebu a dat 5,5l, toto je realna spotreba pri rychlejsej jazde, nie cisla z palubneho pc, na nadrz prejdes 800-900km, vydel si tym nadrz
Poruchovost - odchadzaju povodne cievky (250e jedna), vyrobna chyba, ale pri tych km boli uz menene, mne vydrzali 20,000km, tie nove su tam uz 77,000km a v pohode. Dalej prietokomer (300e), meneny pri 30,000km, asi tiez chybny diel.. Preventivne som mal meneny aj zotrvacnik (1500e), no bol ok. Potom uz len blbosti ako ze zvykne vrzgat spojkovy pedal a vodicova sedacka, predne stabilizatory ci ich ulozenie, ale to su choroby vsetkych e90

Re: Kupa 320i, 2009

Napísané: Pondelok, 22. Apríla 2013, 12:20
od kompre
RudyJames napísal:
Mam v podstate to iste..
Servisne intervaly - olej 30,000km (80e servis, 250e v BMW), filtre 60,000km (napr. mikrofilter stoji 50e a vymenis si ho sam)
Spotreba mesto (BA) 7,5-8l, mimo mesta a dialnice 6-7l.. Iste sa da ist ako dochodca na spotrebu a dat 5,5l, toto je realna spotreba pri rychlejsej jazde, nie cisla z palubneho pc, na nadrz prejdes 800-900km, vydel si tym nadrz
Poruchovost - odchadzaju povodne cievky (250e jedna), vyrobna chyba, ale pri tych km boli uz menene, mne vydrzali 20,000km, tie nove su tam uz 77,000km a v pohode. Dalej prietokomer (300e), meneny pri 30,000km, asi tiez chybny diel.. Preventivne som mal meneny aj zotrvacnik (1500e), no bol ok. Potom uz len blbosti ako ze zvykne vrzgat spojkovy pedal a vodicova sedacka, predne stabilizatory ci ich ulozenie, ale to su choroby vsetkych e90




Zdravim ja sa ta spytam na ten prietokomer, ako sa prejavovala chyba (vaha vzduchu?)? Alebo sa na to prislo popri niecom inom?

Re: Kupa 320i, 2009

Napísané: Pondelok, 22. Apríla 2013, 13:09
od RudyJames
uf, myslim, ze to bolo vyrazne kolisanie vykonu, otacok, kontrolka poruchy motora a jeho vypinanie, podobne cievkam, len tam sa dalo ist na 3 valce, tu takmer vobec..

Re: Kupa 320i, 2009

Napísané: Pondelok, 22. Apríla 2013, 20:46
od kompre
RudyJames napísal:
uf, myslim, ze to bolo vyrazne kolisanie vykonu, otacok, kontrolka poruchy motora a jeho vypinanie, podobne cievkam, len tam sa dalo ist na 3 valce, tu takmer vobec..


ja mam akurat auto rozobrate a nevieme sa s mechanikom pohnut dalej, tiez som mal nekludny chod tak sme to tipovali na cievky, sviecky priadne nieco dalsie, ale zatial toho moc nepomohlo.. teraz sa skor priklana k vahe vzduchu, alebo EGRku ale to vypada byt celkom ciste. Diagnostika vyhadzuje vzdy pri studenom starte rozhadzane hodnoty na 3 valcoch, ale po chvilke ked sa motor zahreje uz je vsetko v poriadku a auto nema problem so stracanim vykonu alebo podobne (ale 2 krat mi zbehol do nudzoveho rezimu za poslednu dobu rpeto som sa to rozhodol riesit).

tak babo raď :)

Re: Kupa 320i, 2009

Napísané: Utorok, 23. Apríla 2013, 09:47
od Keith
Ak ti to pomoze, ja ma E90 318i, podobny motor, spotreba priemer 8,5 l, 75% jazdim dialnice. Mam najazd 100 000 km, s motorom zatial ziadny problem, len bezna udzrba, olej+filtre a brzdova kvapalina. Ceny udrzby tak, ako pisal ktosi vyssie, vymena oleja a filtra mam tusim vysla na 20 eur v neznackovom serives + material, vymena brzdovej kvapaliny tusim 30 eur + material, samozrejme BMW service drahsi (vyemna oleja 300 eur).

Ten motor nie je ziadna raketa, ale nie je to ani ziadna zdochlina, ako pises, ze ho chces vyuzivat, na sviznu jazdu po dialnici v pohode.

Re: Kupa 320i, 2009

Napísané: Utorok, 23. Apríla 2013, 09:51
od robenosk
Podla vasich reakcii tu, a po debate s mechanikom som sa rozhodol nekupovat toto auto.
Musim najst nejaky iny kusok :-)

Kazdopodne, dakujem velmi pekne za nazory. Ked nieco kupim tak sa urcite pochvalim! :-)