Pondelok, 17. Decembra 2012, 03:54
Ja mam 530d e60 a ked sme si dali take male stretko s kamarami a sprintovali sme 1-dnotku som skoro vobec netocil do maxima mozno len do 3 tisic,pretoze je dost kratka na diesli, a mam pocit ze je zbytocne ju tocit dalej.
mam manual ,je tam chip na cca 250koni a auta nad ktorymi som vihral sprint napriklad...
e30 325i-manual
E36 325i-manual
e39 530d-automat
e39 528i-manual
e46 330d-manual
e46 330d-nad jednou som prehral-neviem preco:D
e39 540i -manual
e65 745i-automat-logicky:)
takze 1-tka len dat do otacok,pouzit na rozbeh,tak aby sa kolesa nepretacali samozrejme,hned 2-jka atd tocil som potom do 4.tisic ot/min,viac nie,v technicaku pise maximalny vykon pri 4000ot./min preto nevidim dovod to presvihnut lebo uz stratis cas si myslim,,a pred cielom uz nepreradzovat zbitocne dalsi rychlostny stupen -naco na par metrov,-strata
-a treba radit velmi rychlo.
-takto som to robil ja.....na 19 palcovych diskoch 245/35 r19 vpredu vzadu su 275/30 a gumy Yokohama advan sport:)
Musim poznamenat este ze ta e65 745 mala 245kw/333ps ALE mala nieco s 8valcom trosku dymela-vraveli ze treba vymenit piestne kruzky,isiel aj olej -papkala,totizto ten co tu sedmu predal kamaratovy bol kokot dnuka smrad ako hranolky rozliata kava tam bola, a olej bol pri vymene ako vazelina "ledva tiekol"musel mat prisam bohu aspon 70 tisic nabehane,-cize sa jej zbavil:(