Strana 1 z 4

Odstranenie DPF a ciptuning 325d

Napísané: Pondelok, 26. Novembra 2012, 20:17
od origgins
Ahoj,
Mam 325d E91 a zacala mi svietit taka zlta kontrolka filtra pevnych castic. Je tu toho vela popisane na tuto temu a povodne som ho chcel najskor vycistit a az ked to nezaberie riesit jeho vykuchanie. V profituningu mi ale povedali, ze jedine ucinne riesenie (ak nechcem kupovat novy) je vykuchat to a prestavit RJ..... a vraj ked sa v tom budu hrabat tak mi to za prijatelny priplatok aj chipnu na 199kw a skoro 580 krutak..... Ma niekto skusenost s takouto upravou????
A nie je to trochu moc zvysit krutak z 400 na 580??? neposkodi to prevodouku alebo motor??? A ako pojde to auto bez toho po....teho filtra???

dik za skusenosti:-)

Re: Odstranenie DPF a ciptuning 325d

Napísané: Pondelok, 26. Novembra 2012, 22:42
od SmartBastard
Z 400Nm na 580Nm tak to je už dosť šupa. Niesom mechanik ani odborník na prevodovky, ale sám o tom porozmyšlaj, že pridávaš takmer o polovicu viac sily. Možno lubosmt ti bude vediet viac povedať, pripadne nejaky tuner (gusto alebo Marek z MM, alebo D racing sú tu na fóre, stačí pohladať).

Co sa týka ako sa to bude chovat? No bude to pod plným plynom dýmiť, ale malo by to spĺňať EK, ikeď to záleží od optimalizacie.

Re: Odstranenie DPF a ciptuning 325d

Napísané: Pondelok, 26. Novembra 2012, 23:04
od Didymus
Fuha, 200kw a 580 krutak, to asi bude vela :) Hlavne si to nedavaj robit v dakej garazi, ale u seriozneho upravcu. Neviem ako je to v Ziline, ale v BA napriklad do MM racingu alebo Profituningu. Narychlo co som nasiel na nete upravy, tak sa pohybuju okolo 260ps a 500Nm, kazdopadne zalezi aj od toho aky mas rocnik.

Re: Odstranenie DPF a ciptuning 325d

Napísané: Utorok, 27. Novembra 2012, 09:51
od valer750
ja mam 325dA a 252PS, krutak cca 550Nm, ked najdem papiere tak to tu mozem dat....Profituning Košice a auto zatial ide:) s tym, ze dpf tam zatial mam.

Re: Odstranenie DPF a ciptuning 325d

Napísané: Utorok, 27. Novembra 2012, 09:59
od SmartBastard
Okolo DPF nájdeš viac info napríklad aj tu:
bmw5-e60-e61/particle-filter-t30448.html

Väčšina ľudí tu na klube ti povie nech ho odstrániš a ani sa im nečudujem, ale úprimne spolu s chipom to bude dýmiť, či viac alebo menej záleži na chipe.

Re: Odstranenie DPF a ciptuning 325d

Napísané: Utorok, 27. Novembra 2012, 10:52
od valer750
s chipom bude urcite dymit...a statocne:), hlavne v pod zatazou

Re: Odstranenie DPF a ciptuning 325d

Napísané: Utorok, 27. Novembra 2012, 11:02
od Didymus
Tak tam uz je potom dalsia moznost zaslepit EGR, ako mam ja :) A nebude dymit.

Re: Odstranenie DPF a ciptuning 325d

Napísané: Utorok, 27. Novembra 2012, 19:32
od Patkola1
Keď nemám DPF a dám aj to EGR zaslepiť zníži sa dymivosť???

Re: Odstranenie DPF a ciptuning 325d

Napísané: Utorok, 27. Novembra 2012, 20:05
od Didymus
Ked das zaslepit EGR, nebude to dymit takmer vobec, viem to podla seba. Nemam DPF a pred zaslepenim som dymil ovela viac.

Re: Odstranenie DPF a ciptuning 325d

Napísané: Utorok, 27. Novembra 2012, 21:13
od Patkola1
Čo to obnáša??? Je s tým moc roboty?? Ako potom na EK? prejdem s trojlitrom?

Re: Odstranenie DPF a ciptuning 325d

Napísané: Utorok, 27. Novembra 2012, 21:34
od salat
sisi-maaarjaaa... ja uz z toho nemozem. Ak idete po vykone, kupujte si benzinaky a nie diesle. Ak mate diesel tak sa o neho starajte ako sa ma a nie ako prve vydrbat z toho DPF a srat na zivotne prostredie, pustat mikrocastice do vzduchu. Nenapadlo Vas ze pre nieco to DPF tam je? Myslite si ze by to tam BMW ci niekto iny daval ak by to bola nepotrebna hovadina? Ze je to kvoli legislative? A preco to potom maju aj v krajinach kde to legislativa neprikazuje???
DPF zastavuje sajrajt ktory Vas, alebo niekoho blizkeho mozno o par rokov zabije... spomente si na to ako ste usetrili prachy za cistenie a "ziskali" super bomba 2.8kW ked pojdete z onkologie s vidinou nadherneho zivota s chemoterapiou.

Si kupujete BMW tak sa tak k tomu aj spravajte, investujte do neho co treba a nenicte zivot sebe a okoliu len kvoli par vydrbanym euram. Mas tam DPF a je plny? Daj ho precistit alebo kup novy a nemusis rozmyslat ci dymis...

Otazka na zaver, vsetci vieme ze na STK nie je problem zistit ci auto DPF ma, alebo je vykuchane, vidno to hned. Povie Vam to kazdy technik co s tym robi, no zakazane to nie je. Co myslite, ako dlho bude tento stav aktualny? Garantujem Vam ze to nebude trvat dlho a emisie pevnych castic budu jednym zo sledovanych udajov a potom cez kontrolu neprejdete a budete ho musiet aj tak kupit. Pre stat je to kseft, opakovane kontroly, DPH na predany material a sluzby... v dnesnej honbe za naplnanim rozpoctu je to len otazka casu. A ja im k tomu len zatlieskam a takuto kontrolu podporim... totiz par supov v penazenke je jedna vec, ale ozaj skodlivy sajrajt z motora druha!

Re: Odstranenie DPF a ciptuning 325d

Napísané: Utorok, 27. Novembra 2012, 21:35
od Didymus
Robota je to tak na polhodinku, ak vies, co a ako. Treba na to ale aspon ako take vybavenie naradia a niekoho, kto rozumie, o co sa jedna. Co sa tyka emisnej, kvoli zaslepenemu EGR, by si nemal mat problem.

Re: Odstranenie DPF a ciptuning 325d

Napísané: Utorok, 27. Novembra 2012, 23:06
od Gti.s
Takze kdyz mam 330d s 170kw tak stoho do stamu jako kolik 300koni nebo pres a motor jde kam do sracek nebo jak sak ta spojka to nemuze vydret dllouho toho privalu toho krouticiho momentu.chip dava nejakych 25 az 30procent z vykonu dobre jeste nejaka uprava.ale nemuze to jit az tak moc jako

Re: Odstranenie DPF a ciptuning 325d

Napísané: Streda, 28. Novembra 2012, 09:53
od salat
Ano, jasne, kazde BMW je vlastne drahovy special zaspeleny a uduseny zbytocnymi filtrami a ked ich odstranis, ziskas len vykon, vykon a vykon! :lol: DPF prec +20ps, EGR zaslepit +35ps. Ked to budes otvarat, rovno odmontuj palivovy filter, zbytocne brani prietoku a ziskas +15ps! Vzduchovy filter prec, ved papierak to dusi, K&N prepusti viac vzduchu a da vykon, no ked ho odstranis uplne bude to +40ps! Len to brani vzduchu v laminarnom prudeni priamo do valca!

Kazda prevodovka a spojka su samozrejme konsturovane s obrovskymi rezervami. Ak mal povodny motor 400Nm, vydrzi to aj 700Nm a nic sa tomu nestane, jasne ze nie! Ved oni kazdemu montuju lamely spojky z M3, naco by robili ine...

A poradim ti este jednu vec: ako spravne pisete, dobry CHIP prida 30% vykonu. Daj ale CHIPy dva a budes mat +60%!!! Len to musis zapojit do serie a nie paralelne!

](*,) ](*,) ](*,)

Re: Odstranenie DPF a ciptuning 325d

Napísané: Streda, 28. Novembra 2012, 11:19
od setik
Gti.s napísal:
Takze kdyz mam 330d s 170kw tak stoho do stamu jako kolik 300koni nebo pres a motor jde kam do sracek nebo jak sak ta spojka to nemuze vydret dllouho toho privalu toho krouticiho momentu.chip dava nejakych 25 az 30procent z vykonu dobre jeste nejaka uprava.ale nemuze to jit az tak moc jako



Kamarad ma 330xD a ma to chipnute na 280koni a 780Nm , je to neco sileneho , jak to cloveka zamackne do sedacek . Je s tim velice spokojen , jezdil takhle dva roky a auto vubec nesetril , az ted mu zacala prokluzovat spojka , jinak nemel zadne jine investice (krome bezneho servisu)