No asi ti odisla elektronika na turbe....
No skus to nastavit ako to popisuje tu na BMW PL fore
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=191116&hilit=regeneracja+turbiny&start=15Taky strucny preklad:
Oodmontujes predny kryt aby si sa dostal k turbu, cela pointa je v tom ze nahradis ten tester na videu klucom od zapalovania. Zasunies kluc do zapalovania a hned potom ho vyberies. tym sa ti zaktivuje elektronika a vysunie sa tiahlo na regulatore turba(ako na videu). To tiahlo nesmie byt napnute, musi sa nastavit do tzv. startovacej polohy a to je podstatne.Pockas chvilu az napetie opadne a nastavujes tym regulatorom na turbe, potocis valcekom a zaistis. Zasa zasunies kluc a vytiahnes a sledujes ako sprava to tiahlo aby si ho dostal do tej uvolnenej(startovacej) polohy. Nasledne ked to dosiahnes uz aj nastartujes auto a zistis pri akych otacky ti zabera turbo, mozes sa trocha previest aby si to sadlo
Tak naprvykrat by si sa mohol trafit na 2500..Potom uz len trocha zregulujes aby si sa dostal 1.800-1.900....
Asi tak...laicky
