Strana 1 z 11
BMW E92 335i
Napísané: Štvrtok, 26. Júla 2012, 18:54
od riki18
Ahojte,
Ak by niekto premyslaj o podvozku, mozem s urcitostou odporucit Bilstein B16 ride control. Mam M paket a velmi sa mi nepozdava stabilita auta i ked som dal zadny sway bar z M3. Bolo to urcite o dost lepsie ale az po vymene tlmicov je auto v inej triede. Standartny mod je ovela komfortnejsi ako M paket a ked sa prepne na race, no comment. Kolajnice pre TGV. Predok je najvysie ako je mozne, vzadu sa bude znizovat asi o 1cm.
Modifikacie na leto, RB turba a vykon cez 550k.
PS: Hladam dodavatela pneumatik :)
Re: BMW E92 335i
Napísané: Piatok, 27. Júla 2012, 15:13
od Peppo
ako si dosiahol tych 415 koni a 550nM?
Re: BMW E92 335i
Napísané: Piatok, 27. Júla 2012, 18:36
od chch
Neskrka ti to o najazdovu platnu ked to trailerom tahas na zavodnu drahu ?
Re: BMW E92 335i
Napísané: Piatok, 27. Júla 2012, 18:52
od riki18
Toto je auto na beznu jazdu a nie zavodne auto :)
Upravy na aute: downpipes bez katov, k&n vlozka, performance vyfuk, wagner intercooler, software.
Objednane RB turba a ine sanie. Predpokladany vykon okolo 550k a 650nm.
Re: BMW E92 335i
Napísané: Piatok, 27. Júla 2012, 21:53
od chch
Auto na beznu jazdu nepotrebuje predsa taky vykon.
Re: BMW E92 335i
Napísané: Sobota, 11. Augusta 2012, 09:12
od riki18
chch napísal:Auto na beznu jazdu nepotrebuje predsa taky vykon.
Niekto ma rad vykon a niekto nie. Ja ano.
Aktualne hodnoty:
80-120: 2,3 sek
100-200: 9.8 sek
Plan 2,0 a 7,5 ( rovnake ako Porsche 997 TT po uprave softwaru )
Re: BMW E92 335i
Napísané: Sobota, 11. Augusta 2012, 11:06
od chch
riki18 napísal:Niekto ma rad vykon a niekto nie. Ja ano.
Aktualne hodnoty:
80-120: 2,3 sek
100-200: 9.8 sek
Plan 2,0 a 7,5 ( rovnake ako Porsche 997 TT po uprave softwaru )
Nemam problem s vykonom, som fanusik motosportu. Verim tomu ze dodrziavas zakony a jazdis podla predpisov, v tom pripade je vsetko v poriadku. Tie namerane hodnoty si predpokladam dosiahol na zavodnom okruhu.
Re: BMW E92 335i
Napísané: Pondelok, 13. Augusta 2012, 09:45
od gtit
riki18 napísal:
Niekto ma rad vykon a niekto nie. Ja ano.
Aktualne hodnoty:
80-120: 2,3 sek
100-200: 9.8 sek
Plan 2,0 a 7,5 ( rovnake ako Porsche 997 TT po uprave softwaru )
budes jeden kral !!! 550k v E92 je uz ina frajerina :-)
Re: BMW E92 335i
Napísané: Pondelok, 13. Augusta 2012, 10:16
od voMacK
akuat prevedovky budes asi menit castejsie, nez olej
btw. nemal toto auticko jeden nemenovany pan, kt. pracuje ako predajca v T.O.B. ?
Re: BMW E92 335i
Napísané: Pondelok, 13. Augusta 2012, 10:39
od riki18
Auto mal predajca.
Po upgrade prevodovky na stage 1 600 rwp alebo stage 2 700 rwp vydrzi :)
Re: BMW E92 335i
Napísané: Pondelok, 13. Augusta 2012, 21:12
od Patkola1
550 ps?? Som zvedavy ako dlho
Re: BMW E92 335i
Napísané: Pondelok, 13. Augusta 2012, 21:22
od riki18
Patkola1 napísal:550 ps?? Som zvedavy ako dlho
Zakonite sa musi nieco pokazit? Ked auto dostane pravidelne co potrebuje tak ziadny problem. Ak su komponenty na to stavane. Vykon si prepinam podla potreby takze nevyuzivam max stale. Potom to ma aj inu spotrebu. Vsetko je o tom ako prava noha tlaci...
Re: BMW E92 335i
Napísané: Utorok, 14. Augusta 2012, 11:30
od salat
riki18 napísal:Zakonite sa musi nieco pokazit?
Nie, nemusi, ale pokazi
Takto, mas pravdu v tom ze ak je cela pohonna sustava upravena na zvladnutie toho vykonu, tak to vydrzi. Ale to nebude, ver mi. Ano, zacnes motorom, potom vymenis a upravis spojku a prevodovku. OK, na kardane mas 550k a 750Nm... co na to diferak?
OK, upravis a vymenis diff. A poloosi? A to si stale len na ceste ku kolesam. Nezabudaj ze trakcia sa zakonom akcie a reakcie prenasa z motora na koleso a to cez napravu a jej zavesenie tlaci do karoserie, ktoru takto pohana. Tu napravu niekto staval na 300k, ak mas ///M povedzme ze na 430k... ale zadrbat do nej 1,5-2 nasobok krutiaceho momentu a cakat ze to vydrzi 100tkm

DD no dufat mozes.
Retaz sa vzdy roztrhne v najslabsom clanku a tak vela stastia v hladani slabeho clanku prajem

Re: BMW E92 335i
Napísané: Utorok, 14. Augusta 2012, 12:39
od riki18
Mas pravdu prevodovku budem upravovat, kardan poloosi vydrzia.
Dva priklady:
Moje predosle audiny. Jedna zaklad 204hp 400nm. Po upravach jazdila 340-350 750-850 nm podla nastavenia. Sachs performance organika aj keramika.
Novsia 240k 450nm po uprave 337nm 747 automat! Sice bol uz v serii rada 6HP28.
Ziadny problem a poloos sa nezlomila ziadna. Dieslove krutaky su ine ako benzinove.
Vsetky motory dostavali olej kazdych 10000km, vsetko co bolo treba. Ani pri 250000 nebolo potrebne menit retaz. Zaujimave.
Kamaratova 330d E46 204k aktualne okolo 400k a 900nm. Sprinty, zavody do vrchu, slalom. Vsetko vyhrava.
Ja hovorim za vlastne dlhorocne skusenosti s ladenim aut a nie papierove udaje ktore predurcuju zaniku vsetkych komponentov.
V poslednom rade, ak sa nieco pokazi vymenim. Bude potrebne kovane vnutro? Motor ho dostane, pevnejsi kardan, ok vymeni sa.
Re: BMW E92 335i
Napísané: Utorok, 14. Augusta 2012, 12:54
od riki18
Staci ked vidim tvoju motorizaciu a skusenosti v inej sfere asi ako sa pohybujes.
Nechcem urazit ale mudrlantov poznam vela a neprajnikov este viac.
Preco G Power upravuje auta na take vykony? AMS v USA, Underground racing o 100% vykonu naviac a pod. Kazda uprava musi mat hlavu aj patu a nie len nahadzat komponenty a upravit soft. Ale sko to spravit je najdolezitejsie.