... všetko o BMW ...

Moderátori: salat, barabas, alfi666

reklamne predmety bmwklub.sk
 
mirka
Autor témy
Príspevky: 2
Registrovaný: 23.7.2012
Auto: BMW 318d Touring E91
Kraj: Zahraničie

zotrvačník???

Pondelok, 23. Júla 2012, 14:24

Ahojte, minulý týždeň sme si kúpili BMW 318d Touring E91 r.v. 2007, najazdené má 170.000 km. Auto bolo celé roky servisované v BMW-Servise.

Máme problém so spojkou. Vyzerá to ako spojkové ložisko, ale pri úplnom zatlačení to prestane. Nemôže to byť náhodou zotrvačník? Na fórach som sa dočítala, že teoreticky by to mohol byť on, lenže auto má málo najazdených kilometrov. tak neviem. Prosím poradte, ak viete...
 
Užívateľov profilový obrázok
setik
Príspevky: 115
Registrovaný: 29.12.2011
Auto: BMW 320D e90 M-Paket
Kraj: Zahraničie

Re: zotrvačník???

Pondelok, 23. Júla 2012, 16:40

Ahoj,preposlu tu prispevek od jednoho uzivatele z jineho fora .

Typy na poznani odchazejiciho dvouhmothmotniho strvacniku, dle kamarada motorare je realna prumerna zivotnost cca 160tis km, kde se zacne projevovat, samozrejme zalezi na zachazeni, muze to byt vice i mene.

1.auto musi drzet volnobeh bez vybraci, nejlip otevri dvere apoloz na ne ruku pokud ti budou skakat, je to jeden z priznaku
2.pri plynulem seslapavani plynu se musi motor plynule bez jakych koliv vybraci dostavat do otacek- slapanim na plyn nemyslim podlaha ale plynule pomalu pouze tolik aby se otacky zvysovaly
3.ostrejsi skubnuti pri prerazeni
4.muze chrastit lehce
5.motor na volnobeh poskakuje
6.pri chcipani se oklepe a muze i zachrastit
7.pri plynule jizde vybruje cele auto napr pri 1800ot/min po prekroceni teto hranice auto ustane ajede bez vybraci, urcita mez je pro auto nejhorsi jelikoz kazdy motor ma tkzvn. "kryticke otacky" kde se objevuji nejvetsi vybrace, byva to okolo 2 tis ale neni to pravidlo a tato mez byva vybracemi nejvice postizena, pokud je v se ok nic nepocitite
8.kdyz budete kupovat jiny, (nejlepe novy) nesmi mit vule do stran mezi dvema setrvacniky" ksobe a odsebe ", muze mit vule pouze v ose otaceni a to tak, ze zatocite li jimi proti sobe rukou bude tam cca 3mm a pak narazite na velmi tuhy odpor pri pouziti vetsi sily by vas dale nemel pustit, nejlepe koupit uplne novy, nebo s nejakeho malo jeteho motoru- nesmi chrastit, nejlepe aby nebyl vyhraty, krivy a podobne

vybrace auta muze zpusobovat v mensi mire i popraskana lamela ci opadane oblozeni

doporucena vymena za novy- nejlepe kompletni set" setrvacnik+lamela+pritlacak + vystavovaci lozisko

zamena je na 100% znat, vsechny rady jsou z me prakticke zkusenosti, pokud nekdo neco ma tak me treba ukamenujte, nerad bych siril nepravdu



Dalsi prispevek jineho uzivatele
Mě se KO setrvák projevuje tak, že při rozjezdech když nedám hodně plynu tak mi auto začně hodně vibrovat a i když to vytočím víc je to prostě znát, i při přeřazování jsou cítit nepříjemné vibrace... Jinak když pohledáš řešilo se to tu a někdo psal že při vypínátí motoru něco zaklepe ale nevím jestli je to spolehlivá diagnostika...
BMW e90 320D M-Packet /// Decent Styling <- Přiběh

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných