Strana 1 z 2

E91 320D Vibrovanie a dunivý zvuk prenasany do kabiny

Napísané: Štvrtok, 30. Septembra 2010, 20:47
od gengere
Zdravim Vas mam E91 a mam problem ze na volnobeh ked otacky klesnu pod urcitu hodnotu strasne zacne nieco vibrovat ako keby bol uvolneny plast alebo co a strasne sa to prenasa dnu do kabiny ale pocas jazdy to nerobi nic a ked viradim pocas jazdy tak to tiez nerobi akonahle zastanem tak otacky klesnu a zacne to zda sa mi aj ako keby boli otacky prilis nizke dakujem za rady

Re: E91 320D Vibrovanie a dunivý zvuk prenasany do kabiny

Napísané: Piatok, 1. Októbra 2010, 08:42
od Papko
skus sa pozriet na remenicu klukovky.je v nej guma a ta zvykne odchadzat.Na obr ako č.1
Obrázok

Re: E91 320D Vibrovanie a dunivý zvuk prenasany do kabiny

Napísané: Piatok, 1. Októbra 2010, 09:35
od gengere
No dnes som bol v servise a povedali mi ze su vybite silentbloky na motore lebo aj motor sa trasie ako keby isiel vyletiet...

Re: E91 320D Vibrovanie a dunivý zvuk prenasany do kabiny

Napísané: Piatok, 1. Októbra 2010, 09:41
od tomess1
to mas kolko najazdene?

Re: E91 320D Vibrovanie a dunivý zvuk prenasany do kabiny

Napísané: Piatok, 1. Októbra 2010, 19:20
od gengere
teraz ma 154 000 km a chlap povedal ze to je choroba tychto aut a proste ze pri 150 000 to vzdy zacne robit

Re: E91 320D Vibrovanie a dunivý zvuk prenasany do kabiny

Napísané: Piatok, 1. Októbra 2010, 19:23
od gengere
Auto ma nahebane 154 000 km 2007 rocnik inak v top stave len toto trasenie ale robi to iba na volnobeh ked su otacky na 800 a vyssie potom uz motor ide pekne

Re: E91 320D Vibrovanie a dunivý zvuk prenasany do kabiny

Napísané: Piatok, 1. Októbra 2010, 20:44
od Kallon
gengere napísal:
teraz ma 154 000 km a chlap povedal ze to je choroba tychto aut a proste ze pri 150 000 to vzdy zacne robit


no ja mam 180 000km a motor bezi uplne hladko, nevibruje ... [-o< :-k

Re: E91 320D Vibrovanie a dunivý zvuk prenasany do kabiny

Napísané: Sobota, 2. Októbra 2010, 07:57
od gengere
a tak nie kazdemu motoru musia odist tie siletny pri 150 000 ale on hovoril ze sa to stava a ze to uz vela autam robil ked to vibrovalo a tu ked mu pridas co len 100 otacok tak motor ide paradne

Re: E91 320D Vibrovanie a dunivý zvuk prenasany do kabiny

Napísané: Piatok, 19. Novembra 2010, 15:06
od jarino78
moje 320d E91 ma pod 100tis km a tiez na volnobehu mi to akosi pokasliava, proste motor ide krasne, ale ked je na volnobehu tak asi kazdych 5-10 sekund ako keby skocili otacky o 100 dole a zatrase to celym autom , no je to uzasne komfortne, ide ma porazit ... skusim na diagnostiku, ze co to je ... tak neviem, ze ci mame rovnaky problem alebo nie ... ale stane sa, ze to niekedy nerobi vobec a motor ide na volnobehu ako hodinky

Re: E91 320D Vibrovanie a dunivý zvuk prenasany do kabiny

Napísané: Piatok, 19. Novembra 2010, 17:35
od voMacK
jarino78 napísal:
moje 320d E91 ma pod 100tis km a tiez na volnobehu mi to akosi pokasliava, proste motor ide krasne, ale ked je na volnobehu tak asi kazdych 5-10 sekund ako keby skocili otacky o 100 dole a zatrase to celym autom , no je to uzasne komfortne, ide ma porazit ... skusim na diagnostiku, ze co to je ... tak neviem, ze ci mame rovnaky problem alebo nie ... ale stane sa, ze to niekedy nerobi vobec a motor ide na volnobehu ako hodinky


zeby trysky?

Re: E91 320D Vibrovanie a dunivý zvuk prenasany do kabiny

Napísané: Piatok, 19. Novembra 2010, 17:55
od gengere
neviem fakt pojdem skusit diagnostiku a neviem co by s tym mali mat spolocne trysky ze trasie motorom na volnobeh

Re: E91 320D Vibrovanie a dunivý zvuk prenasany do kabiny

Napísané: Nedeľa, 21. Novembra 2010, 17:42
od jarino78
no dufam, ze trysky nie ... ale nedymi, tak nemyslim ... ale jeden nikdy nevie ... diagnostika to isti , len si musim na to najst cas

Re: E91 320D Vibrovanie a dunivý zvuk prenasany do kabiny

Napísané: Utorok, 3. Januára 2012, 18:52
od Stanley1999
Ahojte všetci.

Rozhodol som sa sem napísať moju skúsenosť, nakoľko sa dosť obávam, že mám tento istý problém. hľadal som však nejaké články a príspevky, ktoré by mi pomohli vyriešiť ten môj, ale to som nenašiel. Takže aspoň poradím to, čo viem z vlastnej skúsenosti.
Mám E90 318d 2007. Najazdené 140.000 km.
Píšete tu o hluku z motora, vibrovaní pri nízkych otáčkach a keď sa motor dostane do vyšších otáčok, zmizne to.
Takže, rozhodne to nie sú žiadne slembloky motora, pretože tie ja mám ako nové a to mám 140.000 km odjazdených.
Aby som objasnil moju situáciu -rozpíšem tu môj problém a v závere sa vrátim k podstate. Svišťala mi jedna kladka, tak som zašiel do servisu aby sa mi na to pozreli, moja domnienka bola správna. Na odporúčanie servisu, som nechal vymeniť kladky obe vo vrchnej časti. Po dlhšom váhaní som im zavolal, nech to pozrú celé a pokiaľ môžu, nech mi vymenia všetky kladky. Teda vymenili mi šponovaciu kladku, kladku vodiacu hneď vedľa nej, a nechal som vymeniť aj hlavnú kladku od hriadeľa -tú najväčšiu. (je na takej gume a časom sa opotrebuje a začne sa vzpriečovať a derie remeň. Teda vymenili 3 kladky a aby to bolo kompletné, nechal som vymeniť aj vodnú pumpu. Alternátor, klimatizácia a servo sú v poriadku. Teda ak je všetko nové, patria tam aj nové remene. Kompletná výmena, 1000 EUR.
Po 2500 km nastal problém, začalo rachotať, pukať. -samozrejme odišla šponovacia kladka, proste sa zlomila. Vraj to nikto ešte nevidel, aby sa toto stalo. No stalo sa.
Ok v rámci reklamácie vymenili kladku za novú. No a čuduj sa svete, stále to akosi rezonovalo -veľmi podobne, ako keď zabudnete prikrútiť vrchný dekel na motore. Presne pri voľnobehu, pri vyradení rýchlosti na križovatke atď. Keď sa auto rozbehne, je všetko ok.
Nuž a dnes sme došli na problém, že remeň -v dolnom previse medzi klímov a veľkou kladkou -hlavnou, vybruje. Trasie ho zvislo -vibruje a to spôsobuje priam neuveriteľný hluk. Pridám a zmizne to, síce ho trasie, ale vplyvom zvýšenia otáčok -to robí menej a tým ustúpi aj hluk.
Na test toho, či to je aj Váš problém, jednoducho odstránte zberač sania (veľká čierna umelina prepojená hadicou do filtra vzduchu). Dostanete sa tak veľmi pohodlne ku kladkám. Naštartujte motor, a pozorujte správanie sa šponovacej kladky a remeňa medzi klímov a hlavnou kladkou. Ak sa trasie, to Vám robí ten hluk. Nuž a teraz k riešeniu tohto problému -s ktorým možno niekto aj mne poradí, neviem.
Urobil som test...jednoducho som za chodu motora na remeň nastriekal vodu, kvôli chvíľkovému testu, aby sa to viac šmýkalo. Čuduj sa svete, ako som to tam strekol vodu remeň šiel bez vibrácii ako hodinky a auto stíchlo. Ako nové. Voda vyschla a znova. Vymenili mi aj remeň za iný od iného výrobcu -nepomohlo, vymenili remeň za o 5 mm kratší, aby ho lepšie šponovalo, toto pomohlo, ale len trošku. Tolerancia je do 5mm, čiže kratší tam už dať nemôžem...a robí to stále.
Teda, všetko je nové, všetko ide ľahko, ale remeň vibruje...keď ho namočím, ide ako má.
Proste nechápem :-/

STRETOL SA UŽ NIEKTO S TÝMTO? VIETE MI S TÝMTO NEJAK PORADIŤ A ZREJME AJ TOMUTO PÁNOVI, KTORÝ BUDE MAŤ ZREJME OBDOBNÝ PROBLÉM?

Re: E91 320D Vibrovanie a dunivý zvuk prenasany do kabiny

Napísané: Streda, 4. Januára 2012, 22:55
od pe3k69
Mozno z cesty ale ak pomohla voda tak to mozno pomoze... kdekolvek na benzinke kupis sprej na lepsie mazanie... sprej ktory premazava pohyblive casti... mne piskalo nieco v motore nastriekali mi tam trocha toho spreja a uz je vsetko OK... ublizit ti to neublizi a mozno aj taka hlupost pomoze... ak momohla voda tak toto by malo to sa nevypari...



Stanley1999 napísal:
Ahojte všetci.

Rozhodol som sa sem napísať moju skúsenosť, nakoľko sa dosť obávam, že mám tento istý problém. hľadal som však nejaké články a príspevky, ktoré by mi pomohli vyriešiť ten môj, ale to som nenašiel. Takže aspoň poradím to, čo viem z vlastnej skúsenosti.
Mám E90 318d 2007. Najazdené 140.000 km.
Píšete tu o hluku z motora, vibrovaní pri nízkych otáčkach a keď sa motor dostane do vyšších otáčok, zmizne to.
Takže, rozhodne to nie sú žiadne slembloky motora, pretože tie ja mám ako nové a to mám 140.000 km odjazdených.
Aby som objasnil moju situáciu -rozpíšem tu môj problém a v závere sa vrátim k podstate. Svišťala mi jedna kladka, tak som zašiel do servisu aby sa mi na to pozreli, moja domnienka bola správna. Na odporúčanie servisu, som nechal vymeniť kladky obe vo vrchnej časti. Po dlhšom váhaní som im zavolal, nech to pozrú celé a pokiaľ môžu, nech mi vymenia všetky kladky. Teda vymenili mi šponovaciu kladku, kladku vodiacu hneď vedľa nej, a nechal som vymeniť aj hlavnú kladku od hriadeľa -tú najväčšiu. (je na takej gume a časom sa opotrebuje a začne sa vzpriečovať a derie remeň. Teda vymenili 3 kladky a aby to bolo kompletné, nechal som vymeniť aj vodnú pumpu. Alternátor, klimatizácia a servo sú v poriadku. Teda ak je všetko nové, patria tam aj nové remene. Kompletná výmena, 1000 EUR.
Po 2500 km nastal problém, začalo rachotať, pukať. -samozrejme odišla šponovacia kladka, proste sa zlomila. Vraj to nikto ešte nevidel, aby sa toto stalo. No stalo sa.
Ok v rámci reklamácie vymenili kladku za novú. No a čuduj sa svete, stále to akosi rezonovalo -veľmi podobne, ako keď zabudnete prikrútiť vrchný dekel na motore. Presne pri voľnobehu, pri vyradení rýchlosti na križovatke atď. Keď sa auto rozbehne, je všetko ok.
Nuž a dnes sme došli na problém, že remeň -v dolnom previse medzi klímov a veľkou kladkou -hlavnou, vybruje. Trasie ho zvislo -vibruje a to spôsobuje priam neuveriteľný hluk. Pridám a zmizne to, síce ho trasie, ale vplyvom zvýšenia otáčok -to robí menej a tým ustúpi aj hluk.
Na test toho, či to je aj Váš problém, jednoducho odstránte zberač sania (veľká čierna umelina prepojená hadicou do filtra vzduchu). Dostanete sa tak veľmi pohodlne ku kladkám. Naštartujte motor, a pozorujte správanie sa šponovacej kladky a remeňa medzi klímov a hlavnou kladkou. Ak sa trasie, to Vám robí ten hluk. Nuž a teraz k riešeniu tohto problému -s ktorým možno niekto aj mne poradí, neviem.
Urobil som test...jednoducho som za chodu motora na remeň nastriekal vodu, kvôli chvíľkovému testu, aby sa to viac šmýkalo. Čuduj sa svete, ako som to tam strekol vodu remeň šiel bez vibrácii ako hodinky a auto stíchlo. Ako nové. Voda vyschla a znova. Vymenili mi aj remeň za iný od iného výrobcu -nepomohlo, vymenili remeň za o 5 mm kratší, aby ho lepšie šponovalo, toto pomohlo, ale len trošku. Tolerancia je do 5mm, čiže kratší tam už dať nemôžem...a robí to stále.
Teda, všetko je nové, všetko ide ľahko, ale remeň vibruje...keď ho namočím, ide ako má.
Proste nechápem :-/

STRETOL SA UŽ NIEKTO S TÝMTO? VIETE MI S TÝMTO NEJAK PORADIŤ A ZREJME AJ TOMUTO PÁNOVI, KTORÝ BUDE MAŤ ZREJME OBDOBNÝ PROBLÉM?

Re: E91 320D Vibrovanie a dunivý zvuk prenasany do kabiny

Napísané: Pondelok, 9. Januára 2012, 01:45
od BrunoSoprano
Stanley1999 napísal:
Ahojte všetci.

Rozhodol som sa sem napísať moju skúsenosť, nakoľko sa dosť obávam, že mám tento istý problém. hľadal som však nejaké články a príspevky, ktoré by mi pomohli vyriešiť ten môj, ale to som nenašiel. Takže aspoň poradím to, čo viem z vlastnej skúsenosti.
Mám E90 318d 2007. Najazdené 140.000 km.
Píšete tu o hluku z motora, vibrovaní pri nízkych otáčkach a keď sa motor dostane do vyšších otáčok, zmizne to.
Takže, rozhodne to nie sú žiadne slembloky motora, pretože tie ja mám ako nové a to mám 140.000 km odjazdených.
Aby som objasnil moju situáciu -rozpíšem tu môj problém a v závere sa vrátim k podstate. Svišťala mi jedna kladka, tak som zašiel do servisu aby sa mi na to pozreli, moja domnienka bola správna. Na odporúčanie servisu, som nechal vymeniť kladky obe vo vrchnej časti. Po dlhšom váhaní som im zavolal, nech to pozrú celé a pokiaľ môžu, nech mi vymenia všetky kladky. Teda vymenili mi šponovaciu kladku, kladku vodiacu hneď vedľa nej, a nechal som vymeniť aj hlavnú kladku od hriadeľa -tú najväčšiu. (je na takej gume a časom sa opotrebuje a začne sa vzpriečovať a derie remeň. Teda vymenili 3 kladky a aby to bolo kompletné, nechal som vymeniť aj vodnú pumpu. Alternátor, klimatizácia a servo sú v poriadku. Teda ak je všetko nové, patria tam aj nové remene. Kompletná výmena, 1000 EUR.
Po 2500 km nastal problém, začalo rachotať, pukať. -samozrejme odišla šponovacia kladka, proste sa zlomila. Vraj to nikto ešte nevidel, aby sa toto stalo. No stalo sa.
Ok v rámci reklamácie vymenili kladku za novú. No a čuduj sa svete, stále to akosi rezonovalo -veľmi podobne, ako keď zabudnete prikrútiť vrchný dekel na motore. Presne pri voľnobehu, pri vyradení rýchlosti na križovatke atď. Keď sa auto rozbehne, je všetko ok.
Nuž a dnes sme došli na problém, že remeň -v dolnom previse medzi klímov a veľkou kladkou -hlavnou, vybruje. Trasie ho zvislo -vibruje a to spôsobuje priam neuveriteľný hluk. Pridám a zmizne to, síce ho trasie, ale vplyvom zvýšenia otáčok -to robí menej a tým ustúpi aj hluk.
Na test toho, či to je aj Váš problém, jednoducho odstránte zberač sania (veľká čierna umelina prepojená hadicou do filtra vzduchu). Dostanete sa tak veľmi pohodlne ku kladkám. Naštartujte motor, a pozorujte správanie sa šponovacej kladky a remeňa medzi klímov a hlavnou kladkou. Ak sa trasie, to Vám robí ten hluk. Nuž a teraz k riešeniu tohto problému -s ktorým možno niekto aj mne poradí, neviem.
Urobil som test...jednoducho som za chodu motora na remeň nastriekal vodu, kvôli chvíľkovému testu, aby sa to viac šmýkalo. Čuduj sa svete, ako som to tam strekol vodu remeň šiel bez vibrácii ako hodinky a auto stíchlo. Ako nové. Voda vyschla a znova. Vymenili mi aj remeň za iný od iného výrobcu -nepomohlo, vymenili remeň za o 5 mm kratší, aby ho lepšie šponovalo, toto pomohlo, ale len trošku. Tolerancia je do 5mm, čiže kratší tam už dať nemôžem...a robí to stále.
Teda, všetko je nové, všetko ide ľahko, ale remeň vibruje...keď ho namočím, ide ako má.
Proste nechápem :-/

STRETOL SA UŽ NIEKTO S TÝMTO? VIETE MI S TÝMTO NEJAK PORADIŤ A ZREJME AJ TOMUTO PÁNOVI, KTORÝ BUDE MAŤ ZREJME OBDOBNÝ PROBLÉM?


tá remenica je ozaj nová a dobrá,neni to šit? jha som mal taký problém s remenicou, rachotila dodrbala remeň a pritom nebola opotrebovaná moc ale už bola zlá. ale ja som mal cez 200 tisíc km,kes to robilo. A silenbloky môžeš mať takisto zlé,moje boli nepoškodené a vybrácie išli do kasne jak hovado, jednoducho stvrdla guma nejako :D vymenil som remenicu aj silenbloky a všetko tichúčko
ako má byť