gtit napísal:Aj mna dnes hodilo do nudzoveho rezimu ked som mal plyn na podlahe a tocil auto do kopca rychlostou 240km/h je to tym, ze nemam vymenene to cerpadlo?
nie, to bol anjel strazny a vypol ti par valcov, aby si sa vratil spat na zem.... 240kmh do kopca a bude sa divit ze to hadze nudzak
](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif)
PS- neda mi to nedoplnit co mi beha hlavou:
- ak to bolo v Spa a ty si prave slapal do Ou Rouge na horizont s plnym knedlikom, tak sorry...ale velmi pochybujem. (to si skor isiel cez Jahodnu, alebo podobne)
Mali by ste si obcas vstupit do svedomia a uvedomit sa, pretekari. Jebat sa 240 po civilnej ceste je chore. To ze to BMW dokaze nie je automaticky aj povinnostou jazdit jak chuj. Chcel by som ta vidiet ako sa v tej rychlosti vyhybas srnke, ci nebodaj autu z protismeru... to ze vsetci jazdime rychlejsie, to je ina pesnicka. Ist po prehladnej okreske alebo dialnici o 20-50kmh nad limit nepovazujem za nebezpecne, ak je sofer pozorny a skuseny. Prepac.... 240 je ale kokotizmus
Ad 2 - auta na to proste nie su stavane. Uvedom si prosim, ze kazde auto je optimalizovane a nikto nechce vyrabat predimenzovane auto. (predimenzovanie je drahe) Aj ked BMW, M-B ci audi patria medzi spicku, nezvladnu vsetko! Nemecky trh je narocny a kladie doraz aj na aspekty, na ktore ine automobilky tolko nemyslia. (takmer) nikde inde na svete nejazdia bezni soferi viac ako 130-150km/h, no v DE kazdy jeden z nich (obcas) prekroci 180-220... teda aj auta musia byt na takuto prevadzku stavane. Ak sa ale zamyslis, kde auta dosahuju takuto rychlost? Na okreskach asi nie... dialnice! A aka je hlavna vlastnost dialnic oproti inym cestam? Obmedzeny polomer zakrut a ... obmedzene stupanie! Nik nekonstruuje civilne auta na to aby dokazali vytiahnut 250 cestou na Sustenpass, ci cez Pikes Peak! Vysoke rychlosti su pri planovani zatazenia vysostne pre rovinky a mierne klesania ci stupania, ale nie ostre kopce! Mas civilne auto, aj ked je to 335i !!! Jeho motor ani podvozok na to nestavali.
Videl som to uz niekolko krat, geroj pride s E92 335i na okruh a ide hadzat rekordy, lebo si mysli ze ma DTM. Prvu zakrutu das, druhu este brzdy utiahnu, po po pol kolecku a tretom brzdeni z 200 na 50 mas miesto dosticiek leco a tvoje koruce pripominaju karlovarsku oplatku. Ale nie, geroj este tlaci na pilu, brzdi skor a tlaci silnejsie a cele to este zhorsuje. Po 4och kolach odpalene senzory a auto suce na vymenu komplet kotucov a dosticiek. Ceresnickou je, ak sa ti pri tom prehriali aj disky a vdaka brutalnemu brzdeniu maju krasnych 100-200°C. Guma to ma isto rada a staci pockat na prvy chladny zimny severny vetrik a "puk"... disky sa porucaju. Nikto ich totiz nekonstruoval pre DTM a teda ani nevydrzia take teplotne zatazenie...
.... ach, koncim, lebo by som bol este horsi.... chod do servisu, daj si skontrolovat diagnostiku ci je vsetko OK a potom sa zacni spravat k tomu autu ako clovek!