Strana 1 z 2

E9x/335i - obmedzenie vykonu

Napísané: Streda, 30. Júna 2010, 20:09
od 335i
Dobry vecer,

Poprosim o radu...

Ak dostanem auto do vysokych otacok cca 4000 tak mi vyskoci na pocitaci kontrolka motora a motor zacne ist na polovicny vykon a ma ovela silnejsi zvuk...
Ak motor znova vypnem a zapnem vsetko je opat v poriadku auto ide na normalny vykon ma normalny zvuk ziadna kontrolka motora nesvieti.
Mozno to ma este nejaku suvislost ale z vyfuku ide cudny hrkajuci zvuk ak mam zaradenu rychlost a nemam pridany plyn...

Bol som v bmw na diagnostike a auto nevyhodilo ziadnu chybu,povedali mi ze auto je v 100% stave a nevedia prist na pricinu preco mi to robi...

Nevie niekto poradit?

Ide o 335i rocnik 2008.


Dakujem

Re: E9x/335i - obmedzenie vykonu

Napísané: Piatok, 2. Júla 2010, 11:14
od depressman
A kde si bol na diagnostiku ked ti nevedia pomoct? v Tempuse?

Re: E9x/335i - obmedzenie vykonu

Napísané: Piatok, 2. Júla 2010, 19:29
od stanleyy
to, co pozorujes, je "servisny rezim" motora. motor sa do neho prepne vtedy, ak pocas prevadzky riadiaca jednotka zisti nejake nezmyselne/velke hodnoty zo snimacov/cidiel a kvoli zaisteniu maximalnej bezpecnosti a funkcnosti auta prepne motor do rezimu s nizkym vykonom ( je to na to, aby clovek mohol "dojst" do servisu a tam sa mu na to maju pozriet ).
Ja som zazil servisny rezim na viacerych novych autach - urcite ho pozna aj kazdy "ladic vykonu" :) naposledy sa mi to stalo kvoli mojej blbosti - pri podradovani som namiesto trojky hodil jednotku a skoro spravil z 320decka Formulu 1 s 10 000 rpm :) Nastastie som to pri pustani spojky zbadal a neposral co sa da, no napriek tomu to brutalne vytocilo motor a ten sa okamzite prepol do servisneho modu.
Kedze som samozrejme siel do kopca, auto zacalo okamzite spomalovat, ja som musel odstavit motor, nastartovat a to servisny rezim zresetovalo.
V kazdom pripade - nieco nie je v poriadku, ked nemozes motor poriadne vytocit bez toho, aby to nepreplo..
Ze ty mas nejaky chiptuning, ze?

Re: E9x/335i - obmedzenie vykonu

Napísané: Piatok, 2. Júla 2010, 21:33
od donuzo
335i napísal:
Dobry vecer,

Poprosim o radu...

Ak dostanem auto do vysokych otacok cca 4000 tak mi vyskoci na pocitaci kontrolka motora a motor zacne ist na polovicny vykon a ma ovela silnejsi zvuk...
Ak motor znova vypnem a zapnem vsetko je opat v poriadku auto ide na normalny vykon ma normalny zvuk ziadna kontrolka motora nesvieti.
Mozno to ma este nejaku suvislost ale z vyfuku ide cudny hrkajuci zvuk ak mam zaradenu rychlost a nemam pridany plyn...

Bol som v bmw na diagnostike a auto nevyhodilo ziadnu chybu,povedali mi ze auto je v 100% stave a nevedia prist na pricinu preco mi to robi...

Nevie niekto poradit?

Ide o 335i rocnik 2008.


Dakujem


Spravne poznamenane auto ti skoci na servisny rezim,,ten zvyseny hluk je sposobeny tym ,,ze otvori klapky a lopatky na turbach aby netlacili tlak,,,,,nezda sa mi akurat to ze by to nebolo zapisane v pamati zavad,,zatial vsetky servisne rezimy boli zapisane co som robil auta,,,,moze to mat viacej pricin,,napr .pokles tlaku paliva,,zle privreta niektora klapka turb,,zasekavanie ovladacich ventilov..

Ak tu chybu nepise,,tak jedine napojit diagnostiku a pozerat online hodnoty,,a nasimulovat poruchu..

Re: E9x/335i - obmedzenie vykonu

Napísané: Utorok, 13. Decembra 2011, 01:35
od SipekHD
Dobry chcem sa spytat ci ste uz odstranili ten problem? Mam tiez 335i s tym istym problemom a nasiel som riesenie na youtube. Na tieto auta vyrobene v roku 2007 az 2009 je zvolavacka od BMW. Chybu odstranuju zdarma. Je to nieco s palivovym systemom. Nejazdim s mojim autom v zime takze som este nebol servise a neviem presne co je to za chybu. Ak niekto nieco vie dajte vediet budem rad.
S pozdravom

Re: E9x/335i - obmedzenie vykonu

Napísané: Utorok, 13. Decembra 2011, 01:39
od SipekHD

Re: E9x/335i - obmedzenie vykonu

Napísané: Pondelok, 5. Marca 2012, 23:30
od gtit
Aj mna dnes hodilo do nudzoveho rezimu ked som mal plyn na podlahe a tocil auto do kopca rychlostou 240km/h je to tym, ze nemam vymenene to cerpadlo?

Re: E9x/335i - obmedzenie vykonu

Napísané: Utorok, 6. Marca 2012, 10:02
od salat
gtit napísal:
Aj mna dnes hodilo do nudzoveho rezimu ked som mal plyn na podlahe a tocil auto do kopca rychlostou 240km/h je to tym, ze nemam vymenene to cerpadlo?


nie, to bol anjel strazny a vypol ti par valcov, aby si sa vratil spat na zem.... 240kmh do kopca a bude sa divit ze to hadze nudzak ](*,) ](*,) ](*,)

PS- neda mi to nedoplnit co mi beha hlavou:

- ak to bolo v Spa a ty si prave slapal do Ou Rouge na horizont s plnym knedlikom, tak sorry...ale velmi pochybujem. (to si skor isiel cez Jahodnu, alebo podobne)

Mali by ste si obcas vstupit do svedomia a uvedomit sa, pretekari. Jebat sa 240 po civilnej ceste je chore. To ze to BMW dokaze nie je automaticky aj povinnostou jazdit jak chuj. Chcel by som ta vidiet ako sa v tej rychlosti vyhybas srnke, ci nebodaj autu z protismeru... to ze vsetci jazdime rychlejsie, to je ina pesnicka. Ist po prehladnej okreske alebo dialnici o 20-50kmh nad limit nepovazujem za nebezpecne, ak je sofer pozorny a skuseny. Prepac.... 240 je ale kokotizmus

Ad 2 - auta na to proste nie su stavane. Uvedom si prosim, ze kazde auto je optimalizovane a nikto nechce vyrabat predimenzovane auto. (predimenzovanie je drahe) Aj ked BMW, M-B ci audi patria medzi spicku, nezvladnu vsetko! Nemecky trh je narocny a kladie doraz aj na aspekty, na ktore ine automobilky tolko nemyslia. (takmer) nikde inde na svete nejazdia bezni soferi viac ako 130-150km/h, no v DE kazdy jeden z nich (obcas) prekroci 180-220... teda aj auta musia byt na takuto prevadzku stavane. Ak sa ale zamyslis, kde auta dosahuju takuto rychlost? Na okreskach asi nie... dialnice! A aka je hlavna vlastnost dialnic oproti inym cestam? Obmedzeny polomer zakrut a ... obmedzene stupanie! Nik nekonstruuje civilne auta na to aby dokazali vytiahnut 250 cestou na Sustenpass, ci cez Pikes Peak! Vysoke rychlosti su pri planovani zatazenia vysostne pre rovinky a mierne klesania ci stupania, ale nie ostre kopce! Mas civilne auto, aj ked je to 335i !!! Jeho motor ani podvozok na to nestavali.

Videl som to uz niekolko krat, geroj pride s E92 335i na okruh a ide hadzat rekordy, lebo si mysli ze ma DTM. Prvu zakrutu das, druhu este brzdy utiahnu, po po pol kolecku a tretom brzdeni z 200 na 50 mas miesto dosticiek leco a tvoje koruce pripominaju karlovarsku oplatku. Ale nie, geroj este tlaci na pilu, brzdi skor a tlaci silnejsie a cele to este zhorsuje. Po 4och kolach odpalene senzory a auto suce na vymenu komplet kotucov a dosticiek. Ceresnickou je, ak sa ti pri tom prehriali aj disky a vdaka brutalnemu brzdeniu maju krasnych 100-200°C. Guma to ma isto rada a staci pockat na prvy chladny zimny severny vetrik a "puk"... disky sa porucaju. Nikto ich totiz nekonstruoval pre DTM a teda ani nevydrzia take teplotne zatazenie...

.... ach, koncim, lebo by som bol este horsi.... chod do servisu, daj si skontrolovat diagnostiku ci je vsetko OK a potom sa zacni spravat k tomu autu ako clovek!

Re: E9x/335i - obmedzenie vykonu

Napísané: Utorok, 6. Marca 2012, 11:42
od gtit
Dik za prednasku bola velmi poucna :thumbup: Mas pravdu neda sa s tym autom tak jazdit aj ked som s nim uz isiel uz 300km/h. Jedno je pravda, ze je to na hrane. Preto to aj idem menit za M6.

Re: E9x/335i - obmedzenie vykonu

Napísané: Utorok, 6. Marca 2012, 12:12
od salat
pre mna za mna, po bezpecnej ceste ci uzavretom okruhu si jazdi aj 350 ak ti to potiahne (a prajem ti to), no chciet maximalku smerom do vrchu je chore. #-o Z privela sprintu aj kon skape...

ale kto vie, ta M6 ti to mozno zvladne...len prosim nie ked su na ceste aj ludia...

Re: E9x/335i - obmedzenie vykonu

Napísané: Utorok, 6. Marca 2012, 12:31
od gtit
To mas jasne 8) Tuna o polnoci uz nemas ani jedno auto inac v premavke v ziadnom pripade a cestu si prejdem a potom idem skusat :D

Re: E9x/335i - obmedzenie vykonu

Napísané: Streda, 7. Marca 2012, 14:01
od Patkola1
salat napísal:

nie, to bol anjel strazny a vypol ti par valcov, aby si sa vratil spat na zem.... 240kmh do kopca a bude sa divit ze to hadze nudzak ](*,) ](*,) ](*,)

PS- neda mi to nedoplnit co mi beha hlavou:

- ak to bolo v Spa a ty si prave slapal do Ou Rouge na horizont s plnym knedlikom, tak sorry...ale velmi pochybujem. (to si skor isiel cez Jahodnu, alebo podobne)

Mali by ste si obcas vstupit do svedomia a uvedomit sa, pretekari. Jebat sa 240 po civilnej ceste je chore. To ze to BMW dokaze nie je automaticky aj povinnostou jazdit jak chuj. Chcel by som ta vidiet ako sa v tej rychlosti vyhybas srnke, ci nebodaj autu z protismeru... to ze vsetci jazdime rychlejsie, to je ina pesnicka. Ist po prehladnej okreske alebo dialnici o 20-50kmh nad limit nepovazujem za nebezpecne, ak je sofer pozorny a skuseny. Prepac.... 240 je ale kokotizmus

Ad 2 - auta na to proste nie su stavane. Uvedom si prosim, ze kazde auto je optimalizovane a nikto nechce vyrabat predimenzovane auto. (predimenzovanie je drahe) Aj ked BMW, M-B ci audi patria medzi spicku, nezvladnu vsetko! Nemecky trh je narocny a kladie doraz aj na aspekty, na ktore ine automobilky tolko nemyslia. (takmer) nikde inde na svete nejazdia bezni soferi viac ako 130-150km/h, no v DE kazdy jeden z nich (obcas) prekroci 180-220... teda aj auta musia byt na takuto prevadzku stavane. Ak sa ale zamyslis, kde auta dosahuju takuto rychlost? Na okreskach asi nie... dialnice! A aka je hlavna vlastnost dialnic oproti inym cestam? Obmedzeny polomer zakrut a ... obmedzene stupanie! Nik nekonstruuje civilne auta na to aby dokazali vytiahnut 250 cestou na Sustenpass, ci cez Pikes Peak! Vysoke rychlosti su pri planovani zatazenia vysostne pre rovinky a mierne klesania ci stupania, ale nie ostre kopce! Mas civilne auto, aj ked je to 335i !!! Jeho motor ani podvozok na to nestavali.

Videl som to uz niekolko krat, geroj pride s E92 335i na okruh a ide hadzat rekordy, lebo si mysli ze ma DTM. Prvu zakrutu das, druhu este brzdy utiahnu, po po pol kolecku a tretom brzdeni z 200 na 50 mas miesto dosticiek leco a tvoje koruce pripominaju karlovarsku oplatku. Ale nie, geroj este tlaci na pilu, brzdi skor a tlaci silnejsie a cele to este zhorsuje. Po 4och kolach odpalene senzory a auto suce na vymenu komplet kotucov a dosticiek. Ceresnickou je, ak sa ti pri tom prehriali aj disky a vdaka brutalnemu brzdeniu maju krasnych 100-200°C. Guma to ma isto rada a staci pockat na prvy chladny zimny severny vetrik a "puk"... disky sa porucaju. Nikto ich totiz nekonstruoval pre DTM a teda ani nevydrzia take teplotne zatazenie...

.... ach, koncim, lebo by som bol este horsi.... chod do servisu, daj si skontrolovat diagnostiku ci je vsetko OK a potom sa zacni spravat k tomu autu ako clovek!



Dobre si to napísal!!!Presne kvôli takým šoférom kapú ľudia na cestách, chodci cyklisti.A aj oni sami. Jebal pes celé auto keď v ňom skape človek.Dávajte si na seba pozor.Ja som skôr za limity tie aby auto vydržalo čo najviac km.

Re: E9x/335i - obmedzenie vykonu

Napísané: Streda, 7. Marca 2012, 14:26
od gtit
Chalani nerobte z toho hororovy film :-)

Re: E9x/335i - obmedzenie vykonu

Napísané: Streda, 7. Marca 2012, 18:29
od Patkola1
Chcel by som vidieť tvoju reakciu na horor keby tvoja žena a 2 deti umreli pod kolesami takého dementa!

Re: E9x/335i - obmedzenie vykonu

Napísané: Streda, 7. Marca 2012, 19:42
od gtit
Nebud paranoidny :D Rozumies slovam prazdna cesta? U nas v nocnych hodinach su cesty uplne prazdne. V noci tuna prejde auto kazdu hodinu. Mozes ist aj 300 ked je to v tvojich silach O:)