... všetko o BMW ...

Moderátori: salat, barabas, alfi666

bmwtt.sk
 
335i
Autor témy
Príspevky: 1
Registrovaný: 30.6.2010
Auto: 335 i coupe
Kraj: Košický

E9x/335i - obmedzenie vykonu

Streda, 30. Júna 2010, 20:09

Dobry vecer,

Poprosim o radu...

Ak dostanem auto do vysokych otacok cca 4000 tak mi vyskoci na pocitaci kontrolka motora a motor zacne ist na polovicny vykon a ma ovela silnejsi zvuk...
Ak motor znova vypnem a zapnem vsetko je opat v poriadku auto ide na normalny vykon ma normalny zvuk ziadna kontrolka motora nesvieti.
Mozno to ma este nejaku suvislost ale z vyfuku ide cudny hrkajuci zvuk ak mam zaradenu rychlost a nemam pridany plyn...

Bol som v bmw na diagnostike a auto nevyhodilo ziadnu chybu,povedali mi ze auto je v 100% stave a nevedia prist na pricinu preco mi to robi...

Nevie niekto poradit?

Ide o 335i rocnik 2008.


Dakujem
 
Užívateľov profilový obrázok
depressman
Príspevky: 546
Registrovaný: 25.3.2010
Auto: BMW E39 530i
Kraj: Košický

Re: E9x/335i - obmedzenie vykonu

Piatok, 2. Júla 2010, 11:14

A kde si bol na diagnostiku ked ti nevedia pomoct? v Tempuse?
BMW E39 530i, 5/2001 M-Packet
 
Užívateľov profilový obrázok
stanleyy
Príspevky: 630
Registrovaný: 29.8.2008
Auto: G30 530xD, F20 116i
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: E9x/335i - obmedzenie vykonu

Piatok, 2. Júla 2010, 19:29

to, co pozorujes, je "servisny rezim" motora. motor sa do neho prepne vtedy, ak pocas prevadzky riadiaca jednotka zisti nejake nezmyselne/velke hodnoty zo snimacov/cidiel a kvoli zaisteniu maximalnej bezpecnosti a funkcnosti auta prepne motor do rezimu s nizkym vykonom ( je to na to, aby clovek mohol "dojst" do servisu a tam sa mu na to maju pozriet ).
Ja som zazil servisny rezim na viacerych novych autach - urcite ho pozna aj kazdy "ladic vykonu" :) naposledy sa mi to stalo kvoli mojej blbosti - pri podradovani som namiesto trojky hodil jednotku a skoro spravil z 320decka Formulu 1 s 10 000 rpm :) Nastastie som to pri pustani spojky zbadal a neposral co sa da, no napriek tomu to brutalne vytocilo motor a ten sa okamzite prepol do servisneho modu.
Kedze som samozrejme siel do kopca, auto zacalo okamzite spomalovat, ja som musel odstavit motor, nastartovat a to servisny rezim zresetovalo.
V kazdom pripade - nieco nie je v poriadku, ked nemozes motor poriadne vytocit bez toho, aby to nepreplo..
Ze ty mas nejaky chiptuning, ze?
G30 530d xDrive, F20 116i, ex F31 328i xDrive, ex BMW 525d F10, ex BMW 320d e90
 
donuzo
Príspevky: 180
Registrovaný: 18.2.2008
Auto: BMW 330d 400ps/900Nm
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Piestany

Re: E9x/335i - obmedzenie vykonu

Piatok, 2. Júla 2010, 21:33

335i napísal:
Dobry vecer,

Poprosim o radu...

Ak dostanem auto do vysokych otacok cca 4000 tak mi vyskoci na pocitaci kontrolka motora a motor zacne ist na polovicny vykon a ma ovela silnejsi zvuk...
Ak motor znova vypnem a zapnem vsetko je opat v poriadku auto ide na normalny vykon ma normalny zvuk ziadna kontrolka motora nesvieti.
Mozno to ma este nejaku suvislost ale z vyfuku ide cudny hrkajuci zvuk ak mam zaradenu rychlost a nemam pridany plyn...

Bol som v bmw na diagnostike a auto nevyhodilo ziadnu chybu,povedali mi ze auto je v 100% stave a nevedia prist na pricinu preco mi to robi...

Nevie niekto poradit?

Ide o 335i rocnik 2008.


Dakujem


Spravne poznamenane auto ti skoci na servisny rezim,,ten zvyseny hluk je sposobeny tym ,,ze otvori klapky a lopatky na turbach aby netlacili tlak,,,,,nezda sa mi akurat to ze by to nebolo zapisane v pamati zavad,,zatial vsetky servisne rezimy boli zapisane co som robil auta,,,,moze to mat viacej pricin,,napr .pokles tlaku paliva,,zle privreta niektora klapka turb,,zasekavanie ovladacich ventilov..

Ak tu chybu nepise,,tak jedine napojit diagnostiku a pozerat online hodnoty,,a nasimulovat poruchu..
BMW 330D <400ps/900NM> d-racing.sk diesel chiptuning (chiptuning,upravy sw,odstranenie dpf,egr,odstranenie chybovych kodov atd.)
 
Užívateľov profilový obrázok
SipekHD
Príspevky: 6
Registrovaný: 13.12.2011
Auto: BMW M3 E92
Kraj: Nitriansky

Re: E9x/335i - obmedzenie vykonu

Utorok, 13. Decembra 2011, 01:35

Dobry chcem sa spytat ci ste uz odstranili ten problem? Mam tiez 335i s tym istym problemom a nasiel som riesenie na youtube. Na tieto auta vyrobene v roku 2007 az 2009 je zvolavacka od BMW. Chybu odstranuju zdarma. Je to nieco s palivovym systemom. Nejazdim s mojim autom v zime takze som este nebol servise a neviem presne co je to za chybu. Ak niekto nieco vie dajte vediet budem rad.
S pozdravom
BMW 335i E92
BMW 730d E65 II
BMW X5 E53
Porsche Cayenne 3,6 V6 2008
BMW 530d E39 EX
 
Užívateľov profilový obrázok
SipekHD
Príspevky: 6
Registrovaný: 13.12.2011
Auto: BMW M3 E92
Kraj: Nitriansky

Re: E9x/335i - obmedzenie vykonu

Utorok, 13. Decembra 2011, 01:39

BMW 335i E92
BMW 730d E65 II
BMW X5 E53
Porsche Cayenne 3,6 V6 2008
BMW 530d E39 EX
 
gtit
Príspevky: 354
Registrovaný: 19.2.2012
Kraj: Košický

Re: E9x/335i - obmedzenie vykonu

Pondelok, 5. Marca 2012, 23:30

Aj mna dnes hodilo do nudzoveho rezimu ked som mal plyn na podlahe a tocil auto do kopca rychlostou 240km/h je to tym, ze nemam vymenene to cerpadlo?
 
Užívateľov profilový obrázok
salat
Príspevky: 1081
Registrovaný: 4.11.2010
Auto: BMW 320d E91 LCI
Kraj: Bratislavský

Re: E9x/335i - obmedzenie vykonu

Utorok, 6. Marca 2012, 10:02

gtit napísal:
Aj mna dnes hodilo do nudzoveho rezimu ked som mal plyn na podlahe a tocil auto do kopca rychlostou 240km/h je to tym, ze nemam vymenene to cerpadlo?


nie, to bol anjel strazny a vypol ti par valcov, aby si sa vratil spat na zem.... 240kmh do kopca a bude sa divit ze to hadze nudzak ](*,) ](*,) ](*,)

PS- neda mi to nedoplnit co mi beha hlavou:

- ak to bolo v Spa a ty si prave slapal do Ou Rouge na horizont s plnym knedlikom, tak sorry...ale velmi pochybujem. (to si skor isiel cez Jahodnu, alebo podobne)

Mali by ste si obcas vstupit do svedomia a uvedomit sa, pretekari. Jebat sa 240 po civilnej ceste je chore. To ze to BMW dokaze nie je automaticky aj povinnostou jazdit jak chuj. Chcel by som ta vidiet ako sa v tej rychlosti vyhybas srnke, ci nebodaj autu z protismeru... to ze vsetci jazdime rychlejsie, to je ina pesnicka. Ist po prehladnej okreske alebo dialnici o 20-50kmh nad limit nepovazujem za nebezpecne, ak je sofer pozorny a skuseny. Prepac.... 240 je ale kokotizmus

Ad 2 - auta na to proste nie su stavane. Uvedom si prosim, ze kazde auto je optimalizovane a nikto nechce vyrabat predimenzovane auto. (predimenzovanie je drahe) Aj ked BMW, M-B ci audi patria medzi spicku, nezvladnu vsetko! Nemecky trh je narocny a kladie doraz aj na aspekty, na ktore ine automobilky tolko nemyslia. (takmer) nikde inde na svete nejazdia bezni soferi viac ako 130-150km/h, no v DE kazdy jeden z nich (obcas) prekroci 180-220... teda aj auta musia byt na takuto prevadzku stavane. Ak sa ale zamyslis, kde auta dosahuju takuto rychlost? Na okreskach asi nie... dialnice! A aka je hlavna vlastnost dialnic oproti inym cestam? Obmedzeny polomer zakrut a ... obmedzene stupanie! Nik nekonstruuje civilne auta na to aby dokazali vytiahnut 250 cestou na Sustenpass, ci cez Pikes Peak! Vysoke rychlosti su pri planovani zatazenia vysostne pre rovinky a mierne klesania ci stupania, ale nie ostre kopce! Mas civilne auto, aj ked je to 335i !!! Jeho motor ani podvozok na to nestavali.

Videl som to uz niekolko krat, geroj pride s E92 335i na okruh a ide hadzat rekordy, lebo si mysli ze ma DTM. Prvu zakrutu das, druhu este brzdy utiahnu, po po pol kolecku a tretom brzdeni z 200 na 50 mas miesto dosticiek leco a tvoje koruce pripominaju karlovarsku oplatku. Ale nie, geroj este tlaci na pilu, brzdi skor a tlaci silnejsie a cele to este zhorsuje. Po 4och kolach odpalene senzory a auto suce na vymenu komplet kotucov a dosticiek. Ceresnickou je, ak sa ti pri tom prehriali aj disky a vdaka brutalnemu brzdeniu maju krasnych 100-200°C. Guma to ma isto rada a staci pockat na prvy chladny zimny severny vetrik a "puk"... disky sa porucaju. Nikto ich totiz nekonstruoval pre DTM a teda ani nevydrzia take teplotne zatazenie...

.... ach, koncim, lebo by som bol este horsi.... chod do servisu, daj si skontrolovat diagnostiku ci je vsetko OK a potom sa zacni spravat k tomu autu ako clovek!
BMW 320d E91
Seat Ibiza ST, 1,2TSI DSG
EX - Seat Leon II

"Si to, čo tvoje auto. Neveríš? Bež do garáže, otvor bránu... pozeráš sa na seba!"
 
gtit
Príspevky: 354
Registrovaný: 19.2.2012
Kraj: Košický

Re: E9x/335i - obmedzenie vykonu

Utorok, 6. Marca 2012, 11:42

Dik za prednasku bola velmi poucna :thumbup: Mas pravdu neda sa s tym autom tak jazdit aj ked som s nim uz isiel uz 300km/h. Jedno je pravda, ze je to na hrane. Preto to aj idem menit za M6.
 
Užívateľov profilový obrázok
salat
Príspevky: 1081
Registrovaný: 4.11.2010
Auto: BMW 320d E91 LCI
Kraj: Bratislavský

Re: E9x/335i - obmedzenie vykonu

Utorok, 6. Marca 2012, 12:12

pre mna za mna, po bezpecnej ceste ci uzavretom okruhu si jazdi aj 350 ak ti to potiahne (a prajem ti to), no chciet maximalku smerom do vrchu je chore. #-o Z privela sprintu aj kon skape...

ale kto vie, ta M6 ti to mozno zvladne...len prosim nie ked su na ceste aj ludia...
BMW 320d E91
Seat Ibiza ST, 1,2TSI DSG
EX - Seat Leon II

"Si to, čo tvoje auto. Neveríš? Bež do garáže, otvor bránu... pozeráš sa na seba!"
 
gtit
Príspevky: 354
Registrovaný: 19.2.2012
Kraj: Košický

Re: E9x/335i - obmedzenie vykonu

Utorok, 6. Marca 2012, 12:31

To mas jasne 8) Tuna o polnoci uz nemas ani jedno auto inac v premavke v ziadnom pripade a cestu si prejdem a potom idem skusat :D
 
Užívateľov profilový obrázok
Patkola1
Príspevky: 500
Registrovaný: 8.4.2011
Auto: BMW 330 XD Touring
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Trencin

Re: E9x/335i - obmedzenie vykonu

Streda, 7. Marca 2012, 14:01

salat napísal:

nie, to bol anjel strazny a vypol ti par valcov, aby si sa vratil spat na zem.... 240kmh do kopca a bude sa divit ze to hadze nudzak ](*,) ](*,) ](*,)

PS- neda mi to nedoplnit co mi beha hlavou:

- ak to bolo v Spa a ty si prave slapal do Ou Rouge na horizont s plnym knedlikom, tak sorry...ale velmi pochybujem. (to si skor isiel cez Jahodnu, alebo podobne)

Mali by ste si obcas vstupit do svedomia a uvedomit sa, pretekari. Jebat sa 240 po civilnej ceste je chore. To ze to BMW dokaze nie je automaticky aj povinnostou jazdit jak chuj. Chcel by som ta vidiet ako sa v tej rychlosti vyhybas srnke, ci nebodaj autu z protismeru... to ze vsetci jazdime rychlejsie, to je ina pesnicka. Ist po prehladnej okreske alebo dialnici o 20-50kmh nad limit nepovazujem za nebezpecne, ak je sofer pozorny a skuseny. Prepac.... 240 je ale kokotizmus

Ad 2 - auta na to proste nie su stavane. Uvedom si prosim, ze kazde auto je optimalizovane a nikto nechce vyrabat predimenzovane auto. (predimenzovanie je drahe) Aj ked BMW, M-B ci audi patria medzi spicku, nezvladnu vsetko! Nemecky trh je narocny a kladie doraz aj na aspekty, na ktore ine automobilky tolko nemyslia. (takmer) nikde inde na svete nejazdia bezni soferi viac ako 130-150km/h, no v DE kazdy jeden z nich (obcas) prekroci 180-220... teda aj auta musia byt na takuto prevadzku stavane. Ak sa ale zamyslis, kde auta dosahuju takuto rychlost? Na okreskach asi nie... dialnice! A aka je hlavna vlastnost dialnic oproti inym cestam? Obmedzeny polomer zakrut a ... obmedzene stupanie! Nik nekonstruuje civilne auta na to aby dokazali vytiahnut 250 cestou na Sustenpass, ci cez Pikes Peak! Vysoke rychlosti su pri planovani zatazenia vysostne pre rovinky a mierne klesania ci stupania, ale nie ostre kopce! Mas civilne auto, aj ked je to 335i !!! Jeho motor ani podvozok na to nestavali.

Videl som to uz niekolko krat, geroj pride s E92 335i na okruh a ide hadzat rekordy, lebo si mysli ze ma DTM. Prvu zakrutu das, druhu este brzdy utiahnu, po po pol kolecku a tretom brzdeni z 200 na 50 mas miesto dosticiek leco a tvoje koruce pripominaju karlovarsku oplatku. Ale nie, geroj este tlaci na pilu, brzdi skor a tlaci silnejsie a cele to este zhorsuje. Po 4och kolach odpalene senzory a auto suce na vymenu komplet kotucov a dosticiek. Ceresnickou je, ak sa ti pri tom prehriali aj disky a vdaka brutalnemu brzdeniu maju krasnych 100-200°C. Guma to ma isto rada a staci pockat na prvy chladny zimny severny vetrik a "puk"... disky sa porucaju. Nikto ich totiz nekonstruoval pre DTM a teda ani nevydrzia take teplotne zatazenie...

.... ach, koncim, lebo by som bol este horsi.... chod do servisu, daj si skontrolovat diagnostiku ci je vsetko OK a potom sa zacni spravat k tomu autu ako clovek!



Dobre si to napísal!!!Presne kvôli takým šoférom kapú ľudia na cestách, chodci cyklisti.A aj oni sami. Jebal pes celé auto keď v ňom skape človek.Dávajte si na seba pozor.Ja som skôr za limity tie aby auto vydržalo čo najviac km.
 
gtit
Príspevky: 354
Registrovaný: 19.2.2012
Kraj: Košický

Re: E9x/335i - obmedzenie vykonu

Streda, 7. Marca 2012, 14:26

Chalani nerobte z toho hororovy film :-)
 
Užívateľov profilový obrázok
Patkola1
Príspevky: 500
Registrovaný: 8.4.2011
Auto: BMW 330 XD Touring
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Trencin

Re: E9x/335i - obmedzenie vykonu

Streda, 7. Marca 2012, 18:29

Chcel by som vidieť tvoju reakciu na horor keby tvoja žena a 2 deti umreli pod kolesami takého dementa!
 
gtit
Príspevky: 354
Registrovaný: 19.2.2012
Kraj: Košický

Re: E9x/335i - obmedzenie vykonu

Streda, 7. Marca 2012, 19:42

Nebud paranoidny :D Rozumies slovam prazdna cesta? U nas v nocnych hodinach su cesty uplne prazdne. V noci tuna prejde auto kazdu hodinu. Mozes ist aj 300 ked je to v tvojich silach O:)

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných