Strana 1 z 2
E90 (FL) - vibrujuca radiaca paka
Napísané: Utorok, 17. Novembra 2009, 01:05
od RudyJames
dnes som prebral nove e90 a prekvapila ma trasuca sa paka na volnobehu ale neprestava ani pri zaradenej rychlosti... ide o novy facelift model, M radiaca paka rolu hrat nebude...
je to tak na kazdom?!
Re: E90 (FL) - vibrujuca radiaca paka
Napísané: Utorok, 17. Novembra 2009, 09:14
od barabas
kup si automat, nebude klepat :)
nemal si studeny motor?
Re: E90 (FL) - vibrujuca radiaca paka
Napísané: Utorok, 17. Novembra 2009, 09:34
od fuserpietro
barabas napísal:kup si automat, nebude klepat :)
tak tak, páka sa trasie, preto my prezieraví nekvedláme
Re: E90 (FL) - vibrujuca radiaca paka
Napísané: Utorok, 17. Novembra 2009, 10:03
od Duffy
fuserpietro napísal:tak tak, páka sa trasie, preto my prezieraví nekvedláme
:))
Re: E90 (FL) - vibrujuca radiaca paka
Napísané: Utorok, 17. Novembra 2009, 10:05
od rosky
BMW zacina od 6 valcov a vyssie
Stvorvalce sa trosku trasu

Re: E90 (FL) - vibrujuca radiaca paka
Napísané: Utorok, 17. Novembra 2009, 13:33
od MatoE90
Ano - je to dosť kritizovaná vec na E90, spomína sa to takmer vo všetkých testoch a počul som to od viacerých majiteľov, ešte intenzívnejšie je to pri naftovom motore, hlavne 4-valci. 6-valec na tom je omnoho lepšie, tam sú však vybrácie cítiť zase na volante, pri volnobežných otáčkach - hovorím len o E90.
Treba sa na to pozrieť z tej stránky, že BMW nie je Mercedes, nie je to primárne luxusné auto, ale je zamerané na ŠPORT a DYNAMIKU preto nie je tak odizolované, aby vodič na aute cítil čo sa s ním na ceste deje.
Re: E90 (FL) - vibrujuca radiaca paka
Napísané: Utorok, 17. Novembra 2009, 15:22
od Martin46
problem je v motore, mne nic netrasie... pripadne ak je auto uplne nove moze sa to este upravit;)
Re: E90 (FL) - vibrujuca radiaca paka
Napísané: Utorok, 17. Novembra 2009, 15:41
od RudyJames
podla predajcu je to u E90 bezne, no chcel som sa spytat priamo majitelov tu, dakujem za odpovede K VECI...
barabas - automat nechcem, rad sa s tym hram sam... studensi uz byt ani nemohol, bolo to prve nastartovanie auta od vyroby

prekvapilo ma to hned v predajni... dnes som najazdil 250km a nastastie to uz prestalo, mam pocit, ze sa to ustaluje, uz sa jemnejsie chveje a hlavne pri volnobehu
rosky - ano a mozeme pokracovat, ze bmw zacina od 750i a tak dalej... som student a rolu hrala u mna aj cena, za 2-litrove nove bmw3 dat 23.990 Eur je prijemne

navyse 6-valec do BA nepotrebujem, mna zase tesi priemerna sporteba 5,9 l a to pri zabehu (70% BA, 30% okresne cesty) a s vypnutym auto start-stop systemom...
MatoE90 - dakujem za uistenie, ze to nie je nic nezvycajne

inak auto slape perfektne, preto ma to zarazilo ked sa tak roztriasla radiaca paka...
Martin46 - ano, auto je uplne nove, v juli objednane, koncom septembra dovezene, az vcera som ho preberal, tak je to vsetko pre mna nove, uz dnes sa to zlepsilo a dufam teda, ze to zostane bez trasenia
uz len keby som nemusel ten auto start-stop vypinat po kazdom nastartovani... potom sa cudujem, co mi skape motor

Re: E90 (FL) - vibrujuca radiaca paka
Napísané: Utorok, 17. Novembra 2009, 16:32
od alfi666
Re: E90 (FL) - vibrujuca radiaca paka
Napísané: Utorok, 17. Novembra 2009, 20:56
od rosky
rosky napísal:BMW zacina od 6 valcov a vyssie
Stvorvalce sa trosku trasu

Neber to ako urazku, ale radovy 6valec patri medzi najlepsie vyvazene motory preto BMW im zostalo verne a nepreslo na Veckove 6valce. Samozrejme ze aj 4 valcove BMW su BMW napriklad E30 M3 je dodnes spickovy motor. Samozrejme ze mnohe vibracie sa pocas zabehu ustalia popripade stratia.
K tomu ze ako student si kupujes nove BMW ...
Tak vela zdaru a vela stasnych km.

Re: E90 (FL) - vibrujuca radiaca paka
Napísané: Utorok, 17. Novembra 2009, 21:04
od RudyJames
alfi666 napísal:

v tom to bude... osobnejsie info tu rozoberat nebudem (zvlast v teme o radiacej pake; len som chcel poukazat, ze ani limit nebol neobmedzeny), takze kto sa chce nieco spytat, osobnou spravou
poprosim bez OT, aby som nezakladal do buducna zbytocne dalsiu temu, tak pouzijem tuto na dalsie otazky
rosky napísal:Neber to ako urazku, ale radovy 6valec patri medzi najlepsie vyvazene motory preto BMW im zostalo verne a nepreslo na Veckove 6valce. Samozrejme ze aj 4 valcove BMW su BMW napriklad E30 M3 je dodnes spickovy motor. Samozrejme ze mnohe vibracie sa pocas zabehu ustalia popripade stratia.
K tomu ze ako student si kupujes nove BMW ...
Tak vela zdaru a vela stasnych km.

EDIT: dakujem, uz neberiem

ja chapem, ze 6-valec je lepsi, ako kazda drahsia moznost, no chcel som nove auto a ceny 6-valcov su niekde inde, zvlast ked ide o auto na 90% do mesta... ma to aspon 143 koni a taha slusne, uvidime, co bude neskor... ad. student vid. vyssie
dakujem, tiez dufam, ze bude sluzit co najlepsie
Re: E90 (FL) - vibrujuca radiaca paka
Napísané: Streda, 18. Novembra 2009, 07:28
od barabas
fuserpietro napísal:tak tak, páka sa trasie, preto my prezieraví nekvedláme
nekvedláme? wtf? ta hutor po slovensky

Re: E90 (FL) - vibrujuca radiaca paka
Napísané: Piatok, 11. Decembra 2009, 05:28
od Petooo
Ta paka prekvapila aj mna,robilo to hlavne pri startovani,ze sa tak zatriasla..Ale mam okolo 5000km a uz to prestalo...
Re: E90 (FL) - vibrujuca radiaca paka
Napísané: Piatok, 11. Decembra 2009, 13:16
od Peppo
Rudy - neda sa ten start stop vyradit poistkou ?? podla mna je to strasna blbost a zbytocnost.
prevezem ta na automate a uvidis ako moc moc sa s tym da vyhrat... radenie pod volantom je samozrejmost...
automat je dobry aj na spotrebu... na 335 jazdim ako na diesli... nad 1500ot motor nevytocim - teda automat hned radi, preto aj dobra spotreba... pri manualnom rezime to podstatne viacej papa
Re: E90 (FL) - vibrujuca radiaca paka
Napísané: Piatok, 11. Decembra 2009, 16:07
od RudyJames
Peppo - asi by sa dal, vyriesilo by to to otravne vypinanie po kazdom startovani, no nechcem zasahovat do auta ani hranim sa s poistkami... po zabehu mi auto start/stop vadit nebude, zapina sa len ked sa naozaj vyuzije a nebude skodit... teraz som som niekedy zabudol vypnut, tak az po cca. 15 minutach jazdy, ked sa zohrial motor, tak sa vypol motor... na co som samozrejme v zmatku zareagoval vypnutim funkcie a manualnym nastartovanim
to mas pravdu, testovaciu jazdu som mal na automate, uznavam, ze ma svoje vyhody, ale mne ta paka chyba a nudim sa bez toho... zvlast ta kratka M paka sa mi paci...
mne uz pred 2000 ot hlasi, ze mam preradit, niekedy aj o 2 stupne vyssie, ked mam 2500... je to cele zamerane na ekonomiku jazdy, ale ja nerad chodim na nizsich otackach pod 2000, motor tam nema pruznost a ani ho nechcem dusit... spotrebu mam tusim 6,3 l / 100 km, co som sam prekvapeny, kedze je to viac menej cisto v meste po BA a po zabehu by mala este klesnut... co sa ale asi nestane, lebo ho uz nebudem vzdy drzat pod 3000 ot
335i je uz niekde inde, ten tah asi poznat
