Hadica od IC & mláka oleja pod ňou e91 330xd m57
Napísané: Nedeľa, 19. Mája 2024, 21:19
Ahojte .
Rad by som si nechal poradiť, respektíve vypočuť váš názor na môj problém, tak ak by som našiel niekoho kto by mi vedel poradiť bol by som veľmi rad .
Jedna sa o model e91 330xd 2005r.v m57
Nedávno možno 2 mesiace do zadu som dával upravovať auto na nejakých 300hp 700Nm zo sériovým IC….
Par dni po úprave som IC vymenil za MAHLE IC ale už z 335d modelu ktorý je o trochu väčší ..
Keď sa nahodil nový IC tak sme to kontrolovali minimálne 2x či sedi dobre ..
Jazdil som s tým asi mesiac, všetko bez problémov, auto občas dostalo dosť veľké
“ bomby “ ( Sorry za vyraz ) a všetko bolo Ok, až do nedávna keď som začal obehovat auta, išiel som pod plným zo 4 prevodového do 3 prevodového stupňa, naspäť do 4 a zrazu len akokeby niečo strelilo ….
Tušil som ze to bude niečo s IC… došiel som domov, zhodil sa spodný kryt motora a vystrelilo hadicu z IC na soferovej strane…
Cela hadica bola od oleja…. A dosť oleja bolo aj pod hadicou respektíve kde sa spája hadica s IC ….
A teraz mi ide Oto že kvôli čomu ju vystrelilo ?
Kvôli tomu že bola z vnútra cela od oleja a tým pádom ten material vo vnútri “ kĺzal “ a preto ju vystrelilo alebo kvôli tomu že mohla byt zle založená ? ( jazdil som s ňou cca mesiac )
Alebo to môže byt únavou materiálu tej hadice ?
Len keby už to bolo tou hadicou tak skôr streli ze sa urobí diera akokeby ju malo vystreliť ..
Pod tým spojom na kryte bolo dosť oleja, určite to neni Ok, len mi to je divne lebo keď bolo auto na úprave tak podľa hodnôt bolo turbo Ok…
Par rokov do zadu bolo na repase cca 3-4 roky …
Ako inak by sa tam dostal ten olej ako z turba ?
Beriem že trochu oleja stále pôjde cez turbo ..
No nemôže turbo púšťať toľko oleja že pod spojom intercoolera a hadici nájdem reálne dosť veľkú mláku oleja …
Ospravedlňujem sa vopred za takú slohovu prácu, no chcel som to vysvetlit poriadne😂
Vopred ďakujem všetkým za odpovede👍
Rad by som si nechal poradiť, respektíve vypočuť váš názor na môj problém, tak ak by som našiel niekoho kto by mi vedel poradiť bol by som veľmi rad .
Jedna sa o model e91 330xd 2005r.v m57
Nedávno možno 2 mesiace do zadu som dával upravovať auto na nejakých 300hp 700Nm zo sériovým IC….
Par dni po úprave som IC vymenil za MAHLE IC ale už z 335d modelu ktorý je o trochu väčší ..
Keď sa nahodil nový IC tak sme to kontrolovali minimálne 2x či sedi dobre ..
Jazdil som s tým asi mesiac, všetko bez problémov, auto občas dostalo dosť veľké
“ bomby “ ( Sorry za vyraz ) a všetko bolo Ok, až do nedávna keď som začal obehovat auta, išiel som pod plným zo 4 prevodového do 3 prevodového stupňa, naspäť do 4 a zrazu len akokeby niečo strelilo ….
Tušil som ze to bude niečo s IC… došiel som domov, zhodil sa spodný kryt motora a vystrelilo hadicu z IC na soferovej strane…
Cela hadica bola od oleja…. A dosť oleja bolo aj pod hadicou respektíve kde sa spája hadica s IC ….
A teraz mi ide Oto že kvôli čomu ju vystrelilo ?
Kvôli tomu že bola z vnútra cela od oleja a tým pádom ten material vo vnútri “ kĺzal “ a preto ju vystrelilo alebo kvôli tomu že mohla byt zle založená ? ( jazdil som s ňou cca mesiac )
Alebo to môže byt únavou materiálu tej hadice ?
Len keby už to bolo tou hadicou tak skôr streli ze sa urobí diera akokeby ju malo vystreliť ..
Pod tým spojom na kryte bolo dosť oleja, určite to neni Ok, len mi to je divne lebo keď bolo auto na úprave tak podľa hodnôt bolo turbo Ok…
Par rokov do zadu bolo na repase cca 3-4 roky …
Ako inak by sa tam dostal ten olej ako z turba ?
Beriem že trochu oleja stále pôjde cez turbo ..
No nemôže turbo púšťať toľko oleja že pod spojom intercoolera a hadici nájdem reálne dosť veľkú mláku oleja …
Ospravedlňujem sa vopred za takú slohovu prácu, no chcel som to vysvetlit poriadne😂
Vopred ďakujem všetkým za odpovede👍