E90 vymena CAS
Napísané: Streda, 17. Apríla 2024, 18:35
Ahojte,
moja E90 sa zacina menit na ciernu dieru ktora pohlcuje vsetky peniaze v blizkosti tak skusam najst nejake rady pripadne nazory niekoho kto si niecim takym uz presiel 🙂
Cele moje problemy zacali isty cas dozadu tak ze sa mi velmi rychlo vybila bateria a nevedel som nastartovat. Skusal som to nosit po servisoch kazdy krcil ramenami klasika "tazko povedat, to moze byt milion veci a pod". Tak som to sem tam dobil do plna popritom skusal najst pomoc a po istom case uz auto prestalo startovat "na prvu". Pri starte bolo pocut len cuknutie a restartovala sa pristrojova doska. Na druhy, treti pokus to naskocilo. Medzicasom sme to premerali aj s autoelektrikarom tak ze to vyzera na CAS modul. Potvrdil som si to aj sam je pravda, ze ked modul odpojim uplne alebo vyhodim poistku, tak po istom case ide auto do spanku a odber je par mA. S pripojenym CAS sa odber stabilizuje na 350mA. Auto momentalne nepojazdne ani s plne nabitou bateriou. Dashboard zhasne a restartuje sa po stlaceni START.
Takto sa mi to sprava https://1drv.ms/v/s!Avf479KMxYbVkpJaQSjWxNocLrTldg
Nakoniec ma to presvedcilo objednat nove CAS, mal by som ho mat do tyzdna. Objednane priamo v BMW podla VIN. Dufam, ze to bude ten CAS modul 🤣
Chcel by som poradit lebo som sa oficialne k odpovedi nedostal, ci mi bude stacit nove CAS pripojit a vsetko funguje alebo je potrebne kodovanie nieco podobne ako pri baterke?
Diky vopred 🙂
moja E90 sa zacina menit na ciernu dieru ktora pohlcuje vsetky peniaze v blizkosti tak skusam najst nejake rady pripadne nazory niekoho kto si niecim takym uz presiel 🙂
Cele moje problemy zacali isty cas dozadu tak ze sa mi velmi rychlo vybila bateria a nevedel som nastartovat. Skusal som to nosit po servisoch kazdy krcil ramenami klasika "tazko povedat, to moze byt milion veci a pod". Tak som to sem tam dobil do plna popritom skusal najst pomoc a po istom case uz auto prestalo startovat "na prvu". Pri starte bolo pocut len cuknutie a restartovala sa pristrojova doska. Na druhy, treti pokus to naskocilo. Medzicasom sme to premerali aj s autoelektrikarom tak ze to vyzera na CAS modul. Potvrdil som si to aj sam je pravda, ze ked modul odpojim uplne alebo vyhodim poistku, tak po istom case ide auto do spanku a odber je par mA. S pripojenym CAS sa odber stabilizuje na 350mA. Auto momentalne nepojazdne ani s plne nabitou bateriou. Dashboard zhasne a restartuje sa po stlaceni START.
Takto sa mi to sprava https://1drv.ms/v/s!Avf479KMxYbVkpJaQSjWxNocLrTldg
Nakoniec ma to presvedcilo objednat nove CAS, mal by som ho mat do tyzdna. Objednane priamo v BMW podla VIN. Dufam, ze to bude ten CAS modul 🤣
Chcel by som poradit lebo som sa oficialne k odpovedi nedostal, ci mi bude stacit nove CAS pripojit a vsetko funguje alebo je potrebne kodovanie nieco podobne ako pri baterke?
Diky vopred 🙂