N47 sklbanie motora + chyba 480a
Napísané: Piatok, 8. Októbra 2021, 00:36
Ahojte.
Mam problém na mojej n47 120d
Problém začal najprv jemným sklbanim motora pri nízkych otáčkach stačilo troska pridať plyn a sklbanie zmizlo.
Potom postupom času začalo silno trhať motorom tak isto len pri nižších otáčkach okolo 1500 až 2000 otáčkach ale na pridanie plynu uz auto nereagovalo motor som musel vypnúť zapnúť a zas slo chvíľu normálne.
Bol som na diagnostike
Písalo chybu ohľadom vahy vzduchu a jej výhrevu
A egr ventilu.
Váha sa kúpila nová
No sklbanie ostalo stale ,pribudla chyba prietoku a hmotnosti vzduchu vyhrev sa stratil.
Egr som vyčistil lebo nevracalo ihlu, vrátil som starú váhu chyba ohľadom vzduchu zmizla potom auto slo cca pol roka normálne.
Zas autom začalo sklbat tak ze som musel vypnúť naštartovať. diagnostika pisala závada egr ventilu.Ventil som vymenil za nový.
Všetky chyby zmizli az na to ze sa mi objavila nová chyba 480a protitlak dpf . autom prestalo silno sklbat.
No take slabe sklbkanie cítiť pri stálej rýchlosti a udržiavaní tých 2000 otáčkach akonáhle pridám sklbanie zmizne a auto ide normálne.
Neviem ci sa na egr musi spraviť nejake základné nastavenie pomocou diag alebo je to sklbanie spôsobené tým dpf viete mi poradiť?
Aj to dpf som skúšal mazať za jazdy aby ho zregenerovalo ale chyba cca po 5tich sekundách skočí späť .
Mam problém na mojej n47 120d
Problém začal najprv jemným sklbanim motora pri nízkych otáčkach stačilo troska pridať plyn a sklbanie zmizlo.
Potom postupom času začalo silno trhať motorom tak isto len pri nižších otáčkach okolo 1500 až 2000 otáčkach ale na pridanie plynu uz auto nereagovalo motor som musel vypnúť zapnúť a zas slo chvíľu normálne.
Bol som na diagnostike
Písalo chybu ohľadom vahy vzduchu a jej výhrevu
A egr ventilu.
Váha sa kúpila nová
No sklbanie ostalo stale ,pribudla chyba prietoku a hmotnosti vzduchu vyhrev sa stratil.
Egr som vyčistil lebo nevracalo ihlu, vrátil som starú váhu chyba ohľadom vzduchu zmizla potom auto slo cca pol roka normálne.
Zas autom začalo sklbat tak ze som musel vypnúť naštartovať. diagnostika pisala závada egr ventilu.Ventil som vymenil za nový.
Všetky chyby zmizli az na to ze sa mi objavila nová chyba 480a protitlak dpf . autom prestalo silno sklbat.
No take slabe sklbkanie cítiť pri stálej rýchlosti a udržiavaní tých 2000 otáčkach akonáhle pridám sklbanie zmizne a auto ide normálne.
Neviem ci sa na egr musi spraviť nejake základné nastavenie pomocou diag alebo je to sklbanie spôsobené tým dpf viete mi poradiť?
Aj to dpf som skúšal mazať za jazdy aby ho zregenerovalo ale chyba cca po 5tich sekundách skočí späť .