Strana 1 z 3
DPF ČASTÉ REGENERÁCIE
Napísané: Sobota, 22. Augusta 2020, 18:41
od Xander777
Zdravym chlapy,všimol som si cez aplikaciu ze mi auto e91 320d)casto regeneruje, cca(130km-150km) boli posledne regeneracie,nevem ako dlho ,lebo aplikaciu mam tyzden a odvtedy to sledujem,ash mass je 34,3g a soot mass sa meni podla regeneracii,po regeneracii je nizzsia podla toho jak zregeneruje 4g (9%) a pred regeneraciou tak 10,12 g podla toho kedy zapne,test tlaku by mal byt v medzi co som pozeral podla protokolu bolo neutral do 30hpa(ja mam pred reg. 8-10hpa) pri 2000 otacok si nepamatam presne som mal 20hpa(maximu bolo tuším 60hpa)uz vyssie si nepamatam,spravim zajtra test a doplnim.včom móze byť problém kedze tie časté regenerácie mi neprídu v poriadku.za kazdu radu ddakujem
Re: DPF ČASTÉ REGENERÁCIE
Napísané: Sobota, 22. Augusta 2020, 18:53
od jararak
zo srandy si kontroluj aj hladinu oleja
pri regeneracii kontroluj teplotu dpf a ako rychlo pada. regeneracia prebieha pri 600 stupnoch a pokial ti padne o 200 stupnov za sekundu, tak mas v prdely keramiku a regeneracia nedobehne
Re: DPF ČASTÉ REGENERÁCIE
Napísané: Sobota, 22. Augusta 2020, 20:43
od Xander777
Olej som dlhsie nepozeral,a co s olejom ?neubudalo,ale popravde som ho dlhsie nekontroloval,ani palubak mi nehlasil ze chyba,a odkedy vyriesil problem uniku tak nesledoval.hej sledujem ako ked vyziada regeneraciu pomaly stupa teplota na 400stupnov v meste,a ked dostanem von z mesta vyssia rychlost a stupen ukazuje ta aplikacia exhaust temp 600stupnov a pise ze regeneracia vyziadana a active,ale nepise ci teplota pred dpf alebo za, iba ze exhaust temp,ale je pekne vidno ked sa zvysuje a ma zacat regeneracia,a ked sa ukonci ,nesledoval presne ale neskoci to ze zo 600 hned na 400 ale tak pofla jazdy to kle 600,550,500,450 a tak,ale skontrolujem to presne
Re: DPF ČASTÉ REGENERÁCIE
Napísané: Sobota, 22. Augusta 2020, 21:38
od Stanislav
Xander777 napísal:Olej som dlhsie nepozeral,a co s olejom ?neubudalo,ale popravde som ho dlhsie nekontroloval,ani palubak mi nehlasil ze chyba,a odkedy vyriesil problem uniku tak nesledoval.hej sledujem ako ked vyziada regeneraciu pomaly stupa teplota na 400stupnov v meste,a ked dostanem von z mesta vyssia rychlost a stupen ukazuje ta aplikacia exhaust temp 600stupnov a pise ze regeneracia vyziadana a active,ale nepise ci teplota pred dpf alebo za, iba ze exhaust temp,ale je pekne vidno ked sa zvysuje a ma zacat regeneracia,a ked sa ukonci ,nesledoval presne ale neskoci to ze zo 600 hned na 400 ale tak pofla jazdy to kle 600,550,500,450 a tak,ale skontrolujem to presne
S castymi regeneraciami (najma nedokoncenymi) ti moze hladina oleja stupat.
osobne som mal podobny problem, ale uz regeneracie aj po 50km.
skusali sme dat vycistit dpf od popola no nepomohlo vysledok rovnaky, regeneracia dokoncena a dalsia zacala zas po cca 50km
kupil som origo novy diel dpf priamo v BMW a problem sa vyriesil.
na cenu sa nepytaj, lebo je astronomicka 😀
samozrejme sa predtym kontrolovalo vsetko okolo.
tak som zvedavy, ako to poriesis.
aaa zacalo to pri najazde cca 288000km
Re: DPF ČASTÉ REGENERÁCIE
Napísané: Sobota, 22. Augusta 2020, 21:54
od Bemvečko
Ahoj som tu nový tak neviem ako to chodí mám problém z mojim bmw 3 320d odišlo mi turbo vymenil som ho a kúpil som aj dpf auto ide pekné ale po naštartovaní a predajní 5km mi začne dymyt na sivo cca 2min a potom všetko je ok čo to môže byť
Re: DPF ČASTÉ REGENERÁCIE
Napísané: Nedeľa, 23. Augusta 2020, 06:43
od Xander777
No vyskusam sledovat ten olej.mne sa zda ze ked to regeneruje neprerusuje,furt pise active trva cca 20min,a dokonca ani pri znizeny rychlosti,ani pri zastaveni na semafore,samozrejme sa zniži teplota co som vsimol a ked sa pohnem konstatne narasta.a ten popol si jak stade dostal???pise mi ze ash mass 34,4 a co som si vsimol ludia okolo yochto cisla mali problemy cca 38g a tak co nasiel na fore,ty si msl kolko ash mass???
Re: DPF ČASTÉ REGENERÁCIE
Napísané: Nedeľa, 23. Augusta 2020, 07:39
od Stanislav
Xander777 napísal:No vyskusam sledovat ten olej.mne sa zda ze ked to regeneruje neprerusuje,furt pise active trva cca 20min,a dokonca ani pri znizeny rychlosti,ani pri zastaveni na semafore,samozrejme sa zniži teplota co som vsimol a ked sa pohnem konstatne narasta.a ten popol si jak stade dostal???pise mi ze ash mass 34,4 a co som si vsimol ludia okolo yochto cisla mali problemy cca 38g a tak co nasiel na fore,ty si msl kolko ash mass???
tuto hodnotu som mal tusim okolo 36
no popol je zevraj uz zvyskovy produkt po vypalovani a to tam ostava.. su firmy ktore to vedia strojovo nejak z toho dostat .. proces technologie netusim.. no po tomto zakroku sa mi hodnota znizila na cca tretinu.
ale aj napriek tomu sa mi to spravalo rovnako..
pekne vypalovalo teplota bola ok, taktiez okolo 20minut .. ale pustalo to kazdych cca 50km.
samozrejme vsetko ostatne mam ok..
kupil som nove origo dpf v BMW za takmer 2000e a zrazu to vsetko funguje.. velke plus, spotreba sa mi znizila celkom dost 😀
Re: DPF ČASTÉ REGENERÁCIE
Napísané: Nedeľa, 23. Augusta 2020, 08:26
od Slayer
Len pre zaujímavosť - ako často má regenerovať DPF, ak je všetko ok? Po cca koľkých km?
Re: DPF ČASTÉ REGENERÁCIE
Napísané: Nedeľa, 23. Augusta 2020, 08:31
od Stanislav
Slayer napísal:Len pre zaujímavosť - ako často má regenerovať DPF, ak je všetko ok? Po cca koľkých km?
mne po vymene dpf(origo diel ziadna nahrada) regeneruje cca raz za 800km.. zalezi od jazdy.. ak jazdim v meste castejsie je to okolo 700..
ale prevazne robim dlhe trasy
Re: DPF ČASTÉ REGENERÁCIE
Napísané: Nedeľa, 23. Augusta 2020, 10:18
od Xander777
Stanislav napísal:tuto hodnotu som mal tusim okolo 36
no popol je zevraj uz zvyskovy produkt po vypalovani a to tam ostava.. su firmy ktore to vedia strojovo nejak z toho dostat .. proces technologie netusim.. no po tomto zakroku sa mi hodnota znizila na cca tretinu.
ale aj napriek tomu sa mi to spravalo rovnako..
pekne vypalovalo teplota bola ok, taktiez okolo 20minut .. ale pustalo to kazdych cca 50km.
samozrejme vsetko ostatne mam ok..
kupil som nove origo dpf v BMW za takmer 2000e a zrazu to vsetko funguje.. velke plus, spotreba sa mi znizila celkom dost 😀
Ako ja uz som mal raz cistene dpf ale to namocene v roztoku,zevraj tak sa to cisty ked nieje ten stroj specialny a vydrzalo to necele 2roky...tak ze by sa to znova zaplnilo a cele ani nevyčistilo???takze odsledujem ten olej,egr moze stym nieco?to idem pozriet prečistiť dnes,vstreky móžu spósobovať casté regeneracie???tie planujem blizku buducnost dat na stolicu,a v neposlednom rade ked nic nezmeni vyskúšam čistenie v dpf pro garantuju ze dostanú zneho všetok popol a 100 000km zaruku
Re: DPF ČASTÉ REGENERÁCIE
Napísané: Nedeľa, 23. Augusta 2020, 11:20
od Stanislav
Xander777 napísal:Ako ja uz som mal raz cistene dpf ale to namocene v roztoku,zevraj tak sa to cisty ked nieje ten stroj specialny a vydrzalo to necele 2roky...tak ze by sa to znova zaplnilo a cele ani nevyčistilo???takze odsledujem ten olej,egr moze stym nieco?to idem pozriet prečistiť dnes,vstreky móžu spósobovať casté regeneracie???tie planujem blizku buducnost dat na stolicu,a v neposlednom rade ked nic nezmeni vyskúšam čistenie v dpf pro garantuju ze dostanú zneho všetok popol a 100 000km zaruku
Kolko mas na tom najazdene?
Prave to namacanie zevraj nici ten filter a jeho vlastnosti.. su tam vzacne kovy, ktore sa poskodzuju.. ale je to len tvrdenie proti tvrdeniu
Tak ak to je pravda, je mozne ze uz tym cistenim co si mal sa filter poskodil a uz nieje to co ma byt..
Re: DPF ČASTÉ REGENERÁCIE
Napísané: Nedeľa, 23. Augusta 2020, 19:20
od Xander777
Je to mozne pocul som to aj ja,ale nerobilo to problemy,a aj vela mechanikov mi povedalo ked sa to robi dobre stym cim ma tak sa neposkodi,a myslim ze on ked venuje bmw a par ich uz robil tak nedal nejaky sajrajt co by poskodil,ale myslim si ze je fakt plny popolu lebo po regen bol tlak 5-6hpa a po najazdeny 60km uz 10-11hpa na neutrali...ale este vysledujem ten olej ,chcem aj egr pozriet ci neni zasrane (pred rokom a pol cistil),a potom naposledy asi cistenie na stroji(dpf pro) ci nieco zmeni ,robia merania pred a po,a jeden chalan tu na fore mal tiez 36 ash mass a problemy nevedel co ,dal cistit a po probleme(dokonca som aj cital ze jedine ten stroj dokaze vycistit popol,ze tym roztokom sa komplet popolcek 100%vycistit neda,este mam v plane ked tak vstrekovače na stolicu
Re: DPF ČASTÉ REGENERÁCIE
Napísané: Pondelok, 24. Augusta 2020, 19:37
od Stanislav
Xander777 napísal:Je to mozne pocul som to aj ja,ale nerobilo to problemy,a aj vela mechanikov mi povedalo ked sa to robi dobre stym cim ma tak sa neposkodi,a myslim ze on ked venuje bmw a par ich uz robil tak nedal nejaky sajrajt co by poskodil,ale myslim si ze je fakt plny popolu lebo po regen bol tlak 5-6hpa a po najazdeny 60km uz 10-11hpa na neutrali...ale este vysledujem ten olej ,chcem aj egr pozriet ci neni zasrane (pred rokom a pol cistil),a potom naposledy asi cistenie na stroji(dpf pro) ci nieco zmeni ,robia merania pred a po,a jeden chalan tu na fore mal tiez 36 ash mass a problemy nevedel co ,dal cistit a po probleme(dokonca som aj cital ze jedine ten stroj dokaze vycistit popol,ze tym roztokom sa komplet popolcek 100%vycistit neda,este mam v plane ked tak vstrekovače na stolicu
vies.. dpf a cistenie je dost chulostiva vec a kazdy si povie ze ta jeho technologia je najlepsia.. no nikto chybu neprizna..
bohuzial musis ratat s tym ze je tam zivotnost a ked ju presiahnes o niekolko tisic km mozes byt rad.. vzacne kovy sa opotrebuju a uz to tak nefunguje ako ma a koniec.. a uz nejake cistenie ti ten kov tam nenanesie naspat, no hoc ti filter vycistia. ale kovy niesu, tak sa zanasa omnoho rychlejsie a tym castejsie vypaluje... ale to je moj nazor, mozno nie je pravdivy.
potom pridu ludia co ti tam supnu nejaku nahradu dpf a povedia ze to je ok.. a mas bohuzial dalsi problem.. ak nie po par tisic km taky isty vysledok s regeneraciou po par desiatok km.
riesenie ked peniaze niesu dpf off a odstavit veci okolo toho.. no k tomu si kup nalepku z VW - No smoke, no Fun a rataj s tym, ze v zahranici mozes prist o papiere ak ta capnu .. popripade na SK neprejdes emisnou ak to nevies vybavit
a ak to chces mat ok a nevyzetat ako supak so zacmudenym zadkom auta, tak original dpf plus nove snimace a veci okolo a mas po probleme.
😊
Re: DPF ČASTÉ REGENERÁCIE
Napísané: Utorok, 25. Augusta 2020, 10:20
od Xander777
Chapem to,pozrel som ten olej a budem to sledovat,a co bude znamenat ked bude pribudat?nafta v oleji viem ale kvoli dpf??nie v strekovače???nasiel dom ze zato možu nedokoncene regeneracie,a ako moze nedokoncena regeneracia(pokazene dpf) za zvysenu hladinu olleja?ale mne regeneracie dokoncuje...ale teraz by som chcel opytat, po regeneracii 50km hned po nastartovany je spatnytlak dpf 2hPa na neutraly po odjazdeny 27km 12-13hPa, je to normalne???
Re: DPF ČASTÉ REGENERÁCIE
Napísané: Utorok, 25. Augusta 2020, 13:23
od mitocross
No to je to co ti ukazuje, ze uz mas malu volnu kapacitu v DPF pre zachytavanie spalitelnych castic (soot), zvysok objemu okupuje nespalitelny popolcek (ash) pripadne beton v kanalikoch, ktory vznikol pocas "kupania" v roztoku spolu s tam nabitym popolcekom ....
Na gramy az tak nepozeraj. To je len vypocitana orientacna hodnota z nameraneho tlaku (tlakov). Ziadna "vaha" tam nie je.