335i N55
Napísané: Pondelok, 23. Marca 2020, 05:47
Nazdar chlapci. Chcem sa opýtať ale reálne len nech odpovie ten, kto má skúsenosti s motormi N54 vs N55. Je pravda že motor N54 má kované vnútro a N55 už nie? Aký je bezpečný limit chiptuningu na takmer sériovom motore? Menia sa racingové ojničné a klukove ložiská (keďže povodne neviem prečo pustili) nová kľuka, nové hlavné ložiská a chargerpipe, preventívne nové rozvody a aj piestne krúžky a olejové čerpadlo... cenovo to bude bolieť ale neviem kde nastal problém. Ojnica na prvom valci totálne vymletá ložisko pretočené. V olejovom filtre ostružliny cca 3cm. Neviem či predchádzajúci majiteľ nakladal motoru za studena alebo ci predčasná únava materiálu, alebo upchatý olejový kanalik. Čo môžem očakávať od toho motoru po oprave.? Treba ho zase na novo zabiehať kľudnou jazdou?
Na takmer sériovom motore je bezpečne ísť do limitu 260-280kw a 500-520nm z dlhodobého hľadiska? Či je lepšie tam dať Wagner Intercooler a downpipe pripadne lepšie turbo?
Dalšia otázka ku N55: Motor je kompletne zhodný s modelmi v F sérii, alebo len niektoré diely sú spoločne? Čo sa týka karbonizácie motora, dá sa tomu nejako predísť? Motor bol zvnútra čistý len okolo piestov bolo kus karbónu a aj v saní trochu karbónu .Meniť olej každých 8000km a tankovať 100oktan benzín?
Na takmer sériovom motore je bezpečne ísť do limitu 260-280kw a 500-520nm z dlhodobého hľadiska? Či je lepšie tam dať Wagner Intercooler a downpipe pripadne lepšie turbo?
Dalšia otázka ku N55: Motor je kompletne zhodný s modelmi v F sérii, alebo len niektoré diely sú spoločne? Čo sa týka karbonizácie motora, dá sa tomu nejako predísť? Motor bol zvnútra čistý len okolo piestov bolo kus karbónu a aj v saní trochu karbónu .Meniť olej každých 8000km a tankovať 100oktan benzín?