kontrolka DPF + strácanie oleja
Napísané: Pondelok, 10. Júna 2019, 00:05
Ahojte,
BMW E91 330xD.
Ked prvykrat vyhodilo BMW ikonku DPFka, zistil mi servis, ze motor podtacam (to som mal auto kupne asi 3-4 mesiace, prvykrat som vlastnil dizla), servisak si vzal auto a s nim jazdil pol dna dialnice a cez diagnostiku daval nutenu regeneraciu. Tym sa to vyriesilo.
Potom sa mi zacala stracat voda a zistlo sa ze chladic vyfukovych plynov je vadny, tak ten som dal vymenit. Auto opatovne islo bez problemov.
Ked sa zopakoval problem s DPFkom po cca roku a pol, zasiel som do servisu... po diagnostike sme vymenili oba termostaty (totiz jazdili sme po dialnici asi 2 hodiny a motor nie a nie dosiahnut pozadovanu teplotu na automaticky regeneraciu) , takze som ich vymenil, a pre istotu aj cidlo teploty, vtedy sa menil aj jeden zhavic. Zaslepenie vírivých klapiek sa robilo spolu s vymenou tych termostatov. Aj podtlakove hadicky sa menili.. gumove za silikonove.Potom DPF slapalo.
No a posledny polrok zacalo BMW zrat olej, tak liter za cca 2000-3000km a potom opatovne ikonka DPF vyskoci, co ma serie. Ked opatovne zacalo toto DPF svietit, tak v servise mi vymenil chalan RJ zhavenia, vybral DPFko a poslal do Žiliny na vycistenie. V pohode auto islo.
No po 2-3 mesiacoch zase ikonka DPFka vyskocila. Po nutenej regeneracii vydrzalo cca 1000km a ikonka zase zasvietila. Tak sa zadala nutena regenrácia a chvilu auto slo bez hlasky DPF. Ale po vyskoceni ikonky DPF (po ani nie 500km) som pred 3 tyzdnami bol nahrat najnovsi softver do RJ auta (motor, VTG, PDC, immo a ešte asi dve RJ), že či to pomôže. Nepomohlo. Neprešiel som ani 200km a ikonka je naspat
Samozrejme, vzdy po vyskoceni ikonky DPF, auto strati vykon.
Kto mi vie poradit?
Dakujem.
BMW E91 330xD.
Ked prvykrat vyhodilo BMW ikonku DPFka, zistil mi servis, ze motor podtacam (to som mal auto kupne asi 3-4 mesiace, prvykrat som vlastnil dizla), servisak si vzal auto a s nim jazdil pol dna dialnice a cez diagnostiku daval nutenu regeneraciu. Tym sa to vyriesilo.
Potom sa mi zacala stracat voda a zistlo sa ze chladic vyfukovych plynov je vadny, tak ten som dal vymenit. Auto opatovne islo bez problemov.
Ked sa zopakoval problem s DPFkom po cca roku a pol, zasiel som do servisu... po diagnostike sme vymenili oba termostaty (totiz jazdili sme po dialnici asi 2 hodiny a motor nie a nie dosiahnut pozadovanu teplotu na automaticky regeneraciu) , takze som ich vymenil, a pre istotu aj cidlo teploty, vtedy sa menil aj jeden zhavic. Zaslepenie vírivých klapiek sa robilo spolu s vymenou tych termostatov. Aj podtlakove hadicky sa menili.. gumove za silikonove.Potom DPF slapalo.
No a posledny polrok zacalo BMW zrat olej, tak liter za cca 2000-3000km a potom opatovne ikonka DPF vyskoci, co ma serie. Ked opatovne zacalo toto DPF svietit, tak v servise mi vymenil chalan RJ zhavenia, vybral DPFko a poslal do Žiliny na vycistenie. V pohode auto islo.
No po 2-3 mesiacoch zase ikonka DPFka vyskocila. Po nutenej regeneracii vydrzalo cca 1000km a ikonka zase zasvietila. Tak sa zadala nutena regenrácia a chvilu auto slo bez hlasky DPF. Ale po vyskoceni ikonky DPF (po ani nie 500km) som pred 3 tyzdnami bol nahrat najnovsi softver do RJ auta (motor, VTG, PDC, immo a ešte asi dve RJ), že či to pomôže. Nepomohlo. Neprešiel som ani 200km a ikonka je naspat

Kto mi vie poradit?
