Strana 1 z 1

E90 2010 318i. Chyby 2AFD, 2AF8, 2AF4, 2AF2, 2AF6

Napísané: Nedeľa, 9. Júna 2019, 15:11
od Danielt77
Čaute, mam e90 2010, kod motora N43B20A. S autom zatiaľ žiadny problém no mal som ho na diagnostike a vypísalo mi to tieto chyby.
2AFD
2AF8
2AF4
2AF6
2AF2
Prikladám aj obrázok. Mohli by to byť nejaké sondy alebo vstrek ? Jazdím len mesto, zápchy, krátke trasy a spotrebu som vyratál podla vzorca a vychadza mi 9L. Na PC ukazuje 8,9. Nejaké rady ? Auto ma nabehané 90k KM, v Januári menené oleje aj filtre ako vždy všetko originál.
Obrázok

Re: E90 2010 318i. Chyby 2AFD, 2AF8, 2AF4, 2AF2, 2AF6

Napísané: Pondelok, 10. Júna 2019, 18:38
od Gringo85
Dali sa tie poruchy vymazať či sú stále aktívne?

Re: E90 2010 318i. Chyby 2AFD, 2AF8, 2AF4, 2AF2, 2AF6

Napísané: Streda, 12. Júna 2019, 17:19
od Danielt77
vymazal som ich, ale neviem ci spravne, lebo za 2 dni zas naskocili. Teraz uz diagnostiku nemam k dispozicii

Re: E90 2010 318i. Chyby 2AFD, 2AF8, 2AF4, 2AF2, 2AF6

Napísané: Štvrtok, 13. Júna 2019, 07:48
od TT-SIMIK
Mas problem z NOX sondou....Je viac moznosti,vymenit,emulovat,vypnut....

Re: E90 2010 318i. Chyby 2AFD, 2AF8, 2AF4, 2AF2, 2AF6

Napísané: Štvrtok, 13. Júna 2019, 16:38
od Danielt77
co by si odporucil ? Kolko by mohla stat oprava ? V oktobri mam este STK, ovplyvni to vysledky na emisiach ? Neda sa tym dodrbat KAT ? :) Dakujem moc

Re: E90 2010 318i. Chyby 2AFD, 2AF8, 2AF4, 2AF2, 2AF6

Napísané: Sobota, 6. Júla 2019, 18:12
od Danielt77
Objednal som z allegra za 80€. Nox senzor. Vyzera docela v pohode, tak potom napisem

Re: E90 2010 318i. Chyby 2AFD, 2AF8, 2AF4, 2AF2, 2AF6

Napísané: Nedeľa, 7. Júla 2019, 10:27
od janpavlik
Ahoj, k tomuto problému najdeš spoustu článků a návodů na bimmerprofs.com

Re: E90 2010 318i. Chyby 2AFD, 2AF8, 2AF4, 2AF2, 2AF6

Napísané: Piatok, 16. Augusta 2019, 20:30
od pajdos1
Ahoj, já si s NOX senzorem užil taky své. Mám stejný typ motoru, co máš ty. Přesně jak říkáš, chyby na diag, nespouštěl se stratified režim, spotřeba 8..9 litrů. A na studený motor se to kolikrát nechtělo rozjet, škubalo to jak kráva. Bimmerprofs.com hodně pomohli, nicméně mám známého, který umí sehnat v rakousku sondy od NGK, které se pak naletují na původní řídicí modul. Cena za tuto novou sondu vychází cca na 3000Kč,-...navíc musím s klidem říct, že to není žádná Čína, Aliexpress, Ebay, apod. a funguje skvěle. Cena za originál senzor 13 000,-Kč je dost skok proti samotné sondě. Tak jsem ji vzal, jen se to musí letovat pod pájecí kapalinou na nikl, jinak se cín nechytá. A šlape bezvadně. v ISTĚ se udělají adaptace nového senzoru, příp. nové adaptace motoru, regenerace denox katu. Pokud váš motor nemá zlikvidovaný nox kat, tak máte vyřešeno. Mně se bohužel "zaplnil" vždy při 420mg a vyžadoval regeneraci...tj. každou vyjetou nádrž. Nezbývalo tedy, než koupit NOXEM 130 za 9500,-Kč a je to to nejlepší, co se dá udělat. Teď jezdím za 5,5...6 litrů na R16 kolech a jsem spokojený...a doufám, že bude s nox systémem navždy pokoj. Jinak kdyby někdo potřeboval NGK sondu, přeletování, nebo samotnou výměnu a nakódování, tak není problém poradit nebo případně udělat, stačí napsat sz. Doufám, že jsem s tímto příspěvkem pomohl a jestli máte otázky, tak feel free! :-)