Strana 1 z 1

e90 320D M47 - Na co sa pripravit medzi 200 - 300tis km ?

Napísané: Pondelok, 14. Januára 2019, 15:08
od pablohablo
popoko

Re: e90 320D M47 - Na co sa pripravit medzi 200 - 300tis km ?

Napísané: Pondelok, 14. Januára 2019, 15:46
od sipkam
z vlastnej skusenosti
- zhavenie + RJ
- termostaty (na to pozor, nie je to na budikoch, treba odsledovat obcas zo schovaneho menu)... Ja som prisiel na to, ze su na <> az pri upchanom DPF
- DPF + senzor tlaku
- turbo + separator oleja
- remene + kladky (menil som remene + napinaciu kladku)
- silenbloky na naprave a podvozok ako taky
- skontrolovat a vymenit olej v serve
- zaslepenie klapiek urcite
- EGR zevraj moc nekarbonuje, no ja som ho mal zasrane az az, preventivne vycistenie urcite nezaskodi
a mozem pokracovat dalej... je to rozne. Zalezi, ako sa kto o auto stara a ako s nim jazdi
Z kategorie blbosti:
- rele sieracov napr. ak parkuju moc vysoko
- tu hadicu co spominas na sani, moja mi tiez nedrzala, nova nie je draha, ale nahrada je tusim uz cierna, taka jemnejsia, nie tuha ako original... Radsej ju kup ako to lepit izolepou, aj tak to nic nevydrzi a budes len nadavat

treba si uvedomit ze auto ma 13 rokov, najst sa moze cokolvek. Motor M47 je ozaj solidny, ale vsetko okolo neho je na cicinu... Tot moja skusenost.. mozno som mal stastie na bucoru, neviem... Kazdopadne aby som tu neohovaral znacku, bohvie ako su na tom ine znacky po tych rokoch a najazde... Kazdopadne ja som bol kazdy mesiac v servise (aj kvoli mojemu pedantstvu) a nakoniec som sa na to vybodol aj po casovej/nervovej a financnej stranke a kupil si funglovku. Snad buducemu majitelovi bude auto drzat.

Re: e90 320D M47 - Na co sa pripravit medzi 200 - 300tis km ?

Napísané: Utorok, 15. Januára 2019, 07:55
od matus699
hore mas pekny zoznam a pravdivy :) dodam par mojich postrehov

hlavne pozor na tu teplotu lebo to v bmw vyriesili uplne genialne ze schovali ukazovatel a tie termostaty odchadzaju pravidelne...
oleje ako v serve tak v prevodovke a diferenciali - vsetko vymenit... nic nie je dozivotne a vsetky kvapaliny casom degraduju.
tiez voda v chladici aj brzdova kvap...
Ked sa meni rj zhavenia je dobre vymenit aj napajaci kabel ten odchadza tak isto.
egr ideal zaslepit a spravit dekarbonizaciu motora potom veselo jazdit. pozor neda sa to zaslepit len odpojenim podtlaku treba to spravit cez software upravit mapu
pri vymene baterky je dobre spravit registraciu a pri zmene kapacity aj prekodovat