N47 - nekultivovaný štart
Napísané: Piatok, 9. Februára 2018, 21:21
Zdravím všetkých,
Mám trochu problém s mojou e90 320d 130kw (N47), 2007. Pri studenom štarte mi asi na cca 3-4 sekundy zadymí na bielo a niekedy aj zakolíšu otáčky (nie vždy), aj keď par sekund je chod trochu "hrubší" aj keď to je pre diesel v zime asi normálne. Diagnostika ukázala chybu žavenia, takže som dal novú RJ a všetky žaviče - žavenie je už OK. Termostaty sú OK, teplotu si drží. Problém sa nevyriešil, vytiahol som vstreky a dal ich na stolicu skontrolovať - vstreky sú OK. Tento týždeň mi diagnostika zobrazila chybu snímača tlaku DPF, chybu bola vymazaná no mám pocit že zobrazuje príliš nízke hodnoty, na voľnobehu tak 6-9 barov. Uvidím či sa chyba vráti ale vpodstate keď prihliadam na čiernu koncovku výfuku môže byť DPF upchaté a nespúšťa regeneráciu ak senzor zobrazuje nízke hodnoty.
Mám 165 000km. Inak nepociťujem žiadne iné problémy, po zohriatí ide motor ako má, ani výkon mi nepripadá menší.
Má niekto podobnú skúsenosť alebo nápad na čo sa ešte zamerať ?
Vďaka.
Mám trochu problém s mojou e90 320d 130kw (N47), 2007. Pri studenom štarte mi asi na cca 3-4 sekundy zadymí na bielo a niekedy aj zakolíšu otáčky (nie vždy), aj keď par sekund je chod trochu "hrubší" aj keď to je pre diesel v zime asi normálne. Diagnostika ukázala chybu žavenia, takže som dal novú RJ a všetky žaviče - žavenie je už OK. Termostaty sú OK, teplotu si drží. Problém sa nevyriešil, vytiahol som vstreky a dal ich na stolicu skontrolovať - vstreky sú OK. Tento týždeň mi diagnostika zobrazila chybu snímača tlaku DPF, chybu bola vymazaná no mám pocit že zobrazuje príliš nízke hodnoty, na voľnobehu tak 6-9 barov. Uvidím či sa chyba vráti ale vpodstate keď prihliadam na čiernu koncovku výfuku môže byť DPF upchaté a nespúšťa regeneráciu ak senzor zobrazuje nízke hodnoty.
Mám 165 000km. Inak nepociťujem žiadne iné problémy, po zohriatí ide motor ako má, ani výkon mi nepripadá menší.
Má niekto podobnú skúsenosť alebo nápad na čo sa ešte zamerať ?
Vďaka.