Strana 1 z 1
Problem s kurenim za jazdy
Napísané: Streda, 7. Februára 2018, 22:10
od tvrdas
Caute, mam nasledujuci problem s autom, v aute som menil chladic, lebo tiekol a neskor termostat lebo som si myslel, ze je to kvoli nemu. Takze podme k problemu. Auto je E92 335i dct motor N55, dajme tomu ze rano nastartujem a necham auto bezat, auto sa normalne zohreje za chvilku, kuri vsetko v poriadku. Vyjdem z dvora a idem po meste do 50km/h auto kuri ale slabsie. Postupne ako vyjdem z mesta rozbehnem sa na 100 auto postupne prestava kurit, chladi sa dokonca aj olej. Neviem prijst vobec na to preco sa to deje. Predsa ked sa voda ochladi termostat ma zavriet velky okruh cez chladic a auto ma dalej kurit a nie sa dalej ochladzovat. Je mozne ze by bola chyba v chladici? Za kazdu pomoc vopred dakujem.
Re: Problem s kurenim za jazdy
Napísané: Streda, 7. Februára 2018, 23:15
od PetoK
Termostat nie je origo BMW, ze ?
Re: Problem s kurenim za jazdy
Napísané: Streda, 7. Februára 2018, 23:49
od tvrdas
prvy bol, druhy som kupil wahler(borg warner), nepomohlo, fungovat ale funguje ako ma, takze termostat som vylucil, diagnostika je bez chyb. Uz fakt neviem som bezradny, vyskusal som asi vsetko, odvzdusnit za studena, neskor za tepla, aj v kopci, pred vymenou chladica to vsetko fungovalo. Ale ze by bol chladic zly sa mi nechce verit.
Re: Problem s kurenim za jazdy
Napísané: Štvrtok, 8. Februára 2018, 07:03
od PetoK
Ako sa drží teplota motora za jazdy ? Kukni v skrytou menu.
Re: Problem s kurenim za jazdy
Napísané: Štvrtok, 8. Februára 2018, 07:24
od Kortys
Budeš mít zarostlý radiátor topení, já měl přesně toto u X5. Odpoj hadice někde v motoru a zkus tam nalít ocet. Ja to takto třikrát proplachl během dopoledne a tlakem vody pročistíl. Lepší by bylo nový, ale demontáž celé palubky mě odradila. Ahoj
Re: Problem s kurenim za jazdy
Napísané: Štvrtok, 8. Februára 2018, 07:40
od undy
Aj ja som mal presne toto na Omege, akonáhle som išiel trochu rýchlejšie, prestávalo kúriť, okolo 100 kmh ľadový vzduch, bol zapchatý radiátor kúrenia, mal som predtým olej vo vode a asi tam nejako zatuhol
Re: Problem s kurenim za jazdy
Napísané: Štvrtok, 8. Februára 2018, 08:46
od tvrdas
Teplota v skrytom menu za jazdy klesa, skusal som na mieste zapnut ventilator, auto sa uchladilo pri tychto teplotach na 40°C, vychladilo cely olej dokonca aj na mieste. Pri jazde je to este rychlejsie naporom vzduchu. Radiator kurenia to podla mna nebude. Auto na mieste kuri, nekuri za jazdy kedze sa cela voda v obehu ochladi.
Re: Problem s kurenim za jazdy
Napísané: Štvrtok, 8. Februára 2018, 08:59
od PetoK
Tak na 100% máš zlý termostat. Daj tam riadny OEM diel BMW.
Re: Problem s kurenim za jazdy
Napísané: Štvrtok, 8. Februára 2018, 09:15
od tvrdas
To mi pride tiez nerealne, original robil to iste, oba su mechanicke, otvarat maju pri 103°C, cidlo je tam len kvoli diagnostike, ci nezostal zaseknuty. Doteraz som taku chybu nevycital ze by bol zaseknuty.
Re: Problem s kurenim za jazdy
Napísané: Štvrtok, 8. Februára 2018, 09:16
od PetoK
Daj si povedať.
Re: Problem s kurenim za jazdy
Napísané: Štvrtok, 8. Februára 2018, 09:33
od januar
vymontuj ho a skus ho hodit do vriacej vody a uvidis. Ono moze byt ze ty zatvara ale nezatvori ty ho uplne a voda ty unika dalej do chladica a chladi tu vodu dalej
Re: Problem s kurenim za jazdy
Napísané: Štvrtok, 8. Februára 2018, 09:56
od Napster050
budem teraz grammar nazi, ale ked vidím ako niekto dokáže napísať "ti" ako "ty" tak ma ide rozjebať... však ked to čítaš mäkko, ako tam môžeš dať tvrdé Y ?
Re: Problem s kurenim za jazdy
Napísané: Štvrtok, 8. Februára 2018, 10:49
od eld
ale on je z malaciek. tam sa hovori tvrdo ak sa nemylim?
Re: Problem s kurenim za jazdy
Napísané: Štvrtok, 8. Februára 2018, 11:38
od tvrdas
Dal som si povedat ked bol original, tiez som si myslel, ze je to t-stat, nic sa nezmenilo. Moj problem nastal ihned po vymene radiatora/chladica.
Stary chladic + stary termostat = kurilo, drzalo teplotu
Novy chladic + stary termostat = kuri ale za jazdy nedrzi teplotu
Novy chladic + novy termostat = kuri ale za jazdy nedrzi teplotu
tak isto som uz pozeral aj plug na chladici co ma byt pre prevodovku, mam tam spravny dlhy plug pre automaticku prevodovku. Fakt uz neviem kade to dokaze tak prudit ze sa to uchladi naporom aj ked sa termostat uzavrie.
Hodil som ho do horucej vody, kedze otvaracia teplota je az 103°C co sa nedalo dosiahnut hodil som ho do tlakoveho hrnca. Termostat funguje spravne.
edit.: Je mozne ze je ten termostat elektricky a riadiaca jednotka ho drzi otvoreny?
edit2.: Ano je elektronicky ovladany, Wahler je oem vlastne pre bmw 335i jediny rozdiel je bmw logo a cena.