Strana 1 z 1

BMW 318d E90 2011

Napísané: Streda, 3. Januára 2018, 08:10
od 13_Tomas
Ahojte,

chcel by som sa poradit, som majtelom modelu 318d, 105kW, r. vyroby 2011, najazdene 194 000km, auto nikty neburane, servisovane, nikdy ziadna zavada, ...

... A moj problem je ten ze utrhlo retaz pocas jazdy pretocilo motorom a samozrejme stretli sa ventile a piesty, mortor je KO.

Moja otazka je smerovana skor tak, ze ci sa vobec oplati do takeho auta kupovat druhy motor, plus pri tych najazdenych km ma caka vymena DPF filtra a teraz neviem co mozem dalsie ocakavat kedze prechadzam hranicu 200 000 km, ... ci uz nieje lepsie auto predat na nahradne diely a radsej ist do niecoho novsieho.

Dakujem, :)

Re: BMW 318d E90 2011

Napísané: Streda, 3. Januára 2018, 11:57
od TT-SIMIK
Vykupna hodnota takeho auta je 1000€,to si musis ty zvazit....Doposial ziadna chyba a zrazu bum a rozvody KO?Ani nehrkotali predtym?Tym su zname ze ich pocut....

Dpf na tychto motoroch vie ist aj do 300tis,tak zalezi ci vsetko ide-pojde ako ma.....

Re: BMW 318d E90 2011

Napísané: Sobota, 6. Januára 2018, 17:09
od 13_Tomas
to je prave ta zahada, auto bolo tichucke nic nebolo pocut, ved pri jesennej vymene pneumnatik som menil piskajuci klinovy remen, retaz nebolo vobec pocut, .. a naraz bum, ... zabavne je v tom ze vyrobca povie ze je dozivotna alebo na 200 000 km a utrhne sa bez varovania pri 190 000 a zaruka neexistuje, ... idealne aby bol odbyt na autach, ... DPF vymenim radsej teraz ked je uz auto v servise a bude pokoj, to je to najmenej, :)

Re: BMW 318d E90 2011

Napísané: Pondelok, 8. Januára 2018, 08:40
od Peto24
Popravde ja som to mal podobne. Tiež som si teda nevšimol žeby tie rozvody nejak extra hrkotali a strelili mi .A to som už počul hrkotajúce rozvody. Našťastie poškodenie motora nebolo natoľko vážne aby sa to nedalo opraviť, bez nutnosti výmeny motora.