BMW 318d E90 2011
Napísané: Streda, 3. Januára 2018, 08:10
Ahojte,
chcel by som sa poradit, som majtelom modelu 318d, 105kW, r. vyroby 2011, najazdene 194 000km, auto nikty neburane, servisovane, nikdy ziadna zavada, ...
... A moj problem je ten ze utrhlo retaz pocas jazdy pretocilo motorom a samozrejme stretli sa ventile a piesty, mortor je KO.
Moja otazka je smerovana skor tak, ze ci sa vobec oplati do takeho auta kupovat druhy motor, plus pri tych najazdenych km ma caka vymena DPF filtra a teraz neviem co mozem dalsie ocakavat kedze prechadzam hranicu 200 000 km, ... ci uz nieje lepsie auto predat na nahradne diely a radsej ist do niecoho novsieho.
Dakujem, :)
chcel by som sa poradit, som majtelom modelu 318d, 105kW, r. vyroby 2011, najazdene 194 000km, auto nikty neburane, servisovane, nikdy ziadna zavada, ...
... A moj problem je ten ze utrhlo retaz pocas jazdy pretocilo motorom a samozrejme stretli sa ventile a piesty, mortor je KO.
Moja otazka je smerovana skor tak, ze ci sa vobec oplati do takeho auta kupovat druhy motor, plus pri tych najazdenych km ma caka vymena DPF filtra a teraz neviem co mozem dalsie ocakavat kedze prechadzam hranicu 200 000 km, ... ci uz nieje lepsie auto predat na nahradne diely a radsej ist do niecoho novsieho.
Dakujem, :)