Strana 1 z 1

DPF alebo zadretie motora?

Napísané: Utorok, 26. Decembra 2017, 16:58
od matushujer
Ahojte, dnes sa mi auto (E91, 275000km, 325d) dostalo do nudzoveho rezimu pocas jazdy na dialnici.
Vcera mi vyskocila kontrolka DPF filtra, tak som auto hned zobral na jazdu po dialnici cca 60km pri 3000-3200 o/m.
Dnes som absolvoval dalsiu dlhsiu trasu a dufajuc ze sa DPF zregeneruje. priblizne po 60km na dialnici pri konstatnej rychlosti pri 3000-3200 o/m mi vyskocila oranzova kontrolka motoru CC-ID 29 a auto sa dalo do nudzoveho rezimu a musel som ho odstavit a zavolat odtahovku, lebo pri startovani len pretacalo ale nenastartovalo. nasledne som skontroloval olej a mal som ho tam malo.
Auto som rovno nechal odviest do servisu.

myslite, ze problem moze byt v DPF alebo ze sa zadrelo kvoli nedostatocnemu mnozstva oleja?

Dakujem za postrehy

Re: DPF alebo zadretie motora?

Napísané: Utorok, 26. Decembra 2017, 18:20
od Zarrick
Wow, parádny príbeh :thumbup:

Re: DPF alebo zadretie motora?

Napísané: Utorok, 26. Decembra 2017, 19:02
od Igorino
pokial startujes a motor sa toci len nechyta nebude zadrety chyba je inde zacni diagnostikou

Re: DPF alebo zadretie motora?

Napísané: Utorok, 26. Decembra 2017, 19:41
od sipkam
Zaujímavé daj potom vedieť čo to bolo. Držím palce nech to nestojí balík.
Prvé čo mi napadlo možno je že turbo sere olej ?

Re: DPF alebo zadretie motora?

Napísané: Utorok, 26. Decembra 2017, 21:36
od Flasho
Ak nestartuje, urcite nejaky problem s palivom, ani DPF, ani to ze ti chyba liter oleja nebude mat nic spolocne s tym, ze ti nejde nastartovat. Treba to dat na poriadnu diagnostiku a pozriet live data a zistit v com je naozaj problem.

Re: DPF alebo zadretie motora?

Napísané: Streda, 27. Decembra 2017, 07:46
od robino
No ja som mal vždy práveže opačný pripad..ze som mal oleja vždy moc. Lebo pri regenerácii dpf... sa vlastne dostáva nafta aj do olejovej vane...lebo ju vstrekava aj po vznietení...