DPF alebo zadretie motora?
Napísané: Utorok, 26. Decembra 2017, 16:58
Ahojte, dnes sa mi auto (E91, 275000km, 325d) dostalo do nudzoveho rezimu pocas jazdy na dialnici.
Vcera mi vyskocila kontrolka DPF filtra, tak som auto hned zobral na jazdu po dialnici cca 60km pri 3000-3200 o/m.
Dnes som absolvoval dalsiu dlhsiu trasu a dufajuc ze sa DPF zregeneruje. priblizne po 60km na dialnici pri konstatnej rychlosti pri 3000-3200 o/m mi vyskocila oranzova kontrolka motoru CC-ID 29 a auto sa dalo do nudzoveho rezimu a musel som ho odstavit a zavolat odtahovku, lebo pri startovani len pretacalo ale nenastartovalo. nasledne som skontroloval olej a mal som ho tam malo.
Auto som rovno nechal odviest do servisu.
myslite, ze problem moze byt v DPF alebo ze sa zadrelo kvoli nedostatocnemu mnozstva oleja?
Dakujem za postrehy
Vcera mi vyskocila kontrolka DPF filtra, tak som auto hned zobral na jazdu po dialnici cca 60km pri 3000-3200 o/m.
Dnes som absolvoval dalsiu dlhsiu trasu a dufajuc ze sa DPF zregeneruje. priblizne po 60km na dialnici pri konstatnej rychlosti pri 3000-3200 o/m mi vyskocila oranzova kontrolka motoru CC-ID 29 a auto sa dalo do nudzoveho rezimu a musel som ho odstavit a zavolat odtahovku, lebo pri startovani len pretacalo ale nenastartovalo. nasledne som skontroloval olej a mal som ho tam malo.
Auto som rovno nechal odviest do servisu.
myslite, ze problem moze byt v DPF alebo ze sa zadrelo kvoli nedostatocnemu mnozstva oleja?
Dakujem za postrehy