BMW E90 320d núdzový režim.
Napísané: Utorok, 12. Decembra 2017, 11:01
Zdravim,
dnes ráno som naštartoval, nechal 10 min zohriať a rozmraziť auto a pomaly sa vydal na cestu. Asi po 15km mi auto hodilo núdzový režim. Tak som zastavil pri krajnici, vypol zapol a režim zmizol. Pri rozbehu som so všimol pri rychlosti 30-60 na 3 prevodovom stupni jemne cukanie. Keď som došiel na miesto otvoril som kapotu a všimol som si olej na hadici smerujucej od intercoolera k neviem čomu. Viz. obrazok.
Asi pred mesiacom mi pod auto vletela sova a cez mriezku rozbila intercooler. Ten mi vymenili v servise spolu s hadičkou od separatora oleja keďže slzila. Po odjazde zo servisu som stratil ťah otvoril som kapotu, ta ista hadica ako ktorú som označil na obr. bola vyletena z intercooleru a tesnenie ne nej bolo roztrhnute a v okoli bola kopa oleja. Ešte v ten deň mi to dali do poriadku a auto od vtedy šlapalo ako hodinky.
Neviem či to môže mať spojitosť.
Motor v aute je N47N D20C
120kw 163 koni
Holandska E. Dynamics edicia
6st. manual
dnes ráno som naštartoval, nechal 10 min zohriať a rozmraziť auto a pomaly sa vydal na cestu. Asi po 15km mi auto hodilo núdzový režim. Tak som zastavil pri krajnici, vypol zapol a režim zmizol. Pri rozbehu som so všimol pri rychlosti 30-60 na 3 prevodovom stupni jemne cukanie. Keď som došiel na miesto otvoril som kapotu a všimol som si olej na hadici smerujucej od intercoolera k neviem čomu. Viz. obrazok.
Asi pred mesiacom mi pod auto vletela sova a cez mriezku rozbila intercooler. Ten mi vymenili v servise spolu s hadičkou od separatora oleja keďže slzila. Po odjazde zo servisu som stratil ťah otvoril som kapotu, ta ista hadica ako ktorú som označil na obr. bola vyletena z intercooleru a tesnenie ne nej bolo roztrhnute a v okoli bola kopa oleja. Ešte v ten deň mi to dali do poriadku a auto od vtedy šlapalo ako hodinky.
Neviem či to môže mať spojitosť.
Motor v aute je N47N D20C
120kw 163 koni
Holandska E. Dynamics edicia
6st. manual