Strana 1 z 2

E90 318D N47 - vypina motor, chyba 4600

Napísané: Pondelok, 24. Júla 2017, 23:10
od msc
Ahojte, siel som na donovaloch hore kopcom, na tej prvej "dvojprudovke" od BB som predbiehal a vtedy sa mi zdalo, ze som zacul taky zvuk, ako ked napnute tenke ocelove lanko praskne, ale auto slo pekne dalej.
Ked bola dalsia ta dvojprudovka, opat som pridal a zrazu mi zacalo auto stracat vykon, ukazala sa kontrolka motora, az mi zhaslo.
Chvilku som pockal na krajnici, skusil nastartovat, tocilo a nic.
Po asi 5 min kontrolka motora zhasla, skusil som nastartovat, tocilo a asi po 6sekundach chytilo. Tak som teda siel dalej, ale asi po 500 m zdochlo znova. Pockal som par minut, nastartoval a na vyssich otackach (2000) som pozaradoval a dostal sa az na vrch donovalov, potom skapalo a doplazil som sa na odpocivadlo, kde som zavolal odtahovku.

Mal som asi stvrtku nadrze, dojazd 250 km (pri tom druhom zastaveni). Ked ma nakladali na odtahovku, vsimol som si, ze mam skoro prazdnu nadrz a dojaz 45 km.

Auto mam doma, nemam ziadnu diagnostiku ani nic podobne (INPA ani ta ISPA sa mi nechcu pripojit na auto, tiez nechapem, preco, na E60tku sa mi pripoji, predtym to slo). Mal som moznost byt na par minut na Mega Macs diagnostike, ci ako sa to vola. Vymazali sme chyby a nacitali nanovo, vyhodilo mi to chyby:
4000 snimac teploty paliva
41BA snimac tlaku spalin
493F snimac predcerpavacieho tlaku paliva
4600 regul. ventil mnozstva/tlaku

Pri vsetkych mam ale vyskyt 0, iba pri tej 4600 vyskyt asi 48krat.
Pred vymazanim som tam mal podobnu 4560, tiez regul. ventil mnozstva/tlaku, vyskyt 48.

Chcel som odmerat, ci ide nejaka el. do pumpy pod zadnym sedadlom za soferom, je tam asi 2V napatie, skoro ziadne. Zaujmave ale je, ze ked sme to odpojili a potom pripojili, zacalo mi auto ukazovat dojazd 175 km a opat asi stvrtku nadrze.

Skusal som vtedy merat aj nejake tlaky, ale neviem, co konkretne mam hladat, tak mam len toto:
- regulacny ventil tlaku rail 32,6 %
- aktiv. regul. ventil mnozstva 42,9 %
(tusim percent, fotil som to na mobil, android ...)
- aktualny tlak rail 328,5 bar
- predcerpavaci tlak 0 bar

Predpokladam, ze je problem s tym tlakom, neviem, ake maju byt OK hodnoty, ale ten predcerpavaci asi nebude OK.

Viete mi, prosim, niekto poradit, co mam skusit? Zajtra by som mal menit palivovy filter. Neviem, kde je ten snimac z chyby 4000, ani ako vyzera ci ktory to je. Skusal som otvorit tu pumpu pod zadnym sedadlom, ani za svet mi nejde uvolnit ten kruh.

Re: E90 318D N47 - vypina motor, chyba 4600

Napísané: Utorok, 25. Júla 2017, 06:42
od TT-SIMIK
Precerpavajuci by mal byt aspon 3,5bar....No videl by som to na vstrekovacie cerpadlo,ktore presne takto odchadza...pozeraj tlak na rampe pri starte,ak bude pod 250bar tak KO cerpadlo,oprava 3000-7000€,alebo to daj riadne pozriet,moze to byt este par veci...

Re: E90 318D N47 - vypina motor, chyba 4600

Napísané: Utorok, 25. Júla 2017, 08:42
od msc
Ou, sh*t, to mi ani nehovor. Idem po ten filter a vymenit, ak nie, tak do nejakeho servisu. 3000k+ je celkom palka, ale dakujem za info.

Tlaky nemam ako zmerat, INPA mi nechce citat moje auto z nejakeho dovodu, pricom predtym v pohode citala.

Re: E90 318D N47 - vypina motor, chyba 4600

Napísané: Utorok, 25. Júla 2017, 09:16
od TT-SIMIK
Chyba 4600 je Rail pressure plausibility čo by tomu nasvečovalo.....

Re: E90 318D N47 - vypina motor, chyba 4600

Napísané: Utorok, 25. Júla 2017, 09:17
od PetoK
Kukni ci su tam neni pilinky... ak ano priprav sa na riadnu palku...

Re: E90 318D N47 - vypina motor, chyba 4600

Napísané: Utorok, 25. Júla 2017, 09:30
od msc
Chcel som pozrieť do nádrže, nejde m otvoriť. Ešte mám pozrieť vraj nejaké sitko na čerpadle. Neviete, prosím, ktoré sitko/čerpadlo (pred nejakým palivovým) a kde ho nájdem? Stačí mi číslo dielu, skúsim to pohľadať v ETK. Ďakujem

Re: E90 318D N47 - vypina motor, chyba 4600

Napísané: Utorok, 25. Júla 2017, 09:37
od TT-SIMIK
Treba skontrolovat tlak od podavacieho, ak pôjde ok a tlak na rampe bude nizky tak je to čo som pisal....

Re: E90 318D N47 - vypina motor, chyba 4600

Napísané: Utorok, 25. Júla 2017, 09:53
od msc
Ako som pisal, diagnostika mi nefunguje, takze skusam ine veci

Re: E90 318D N47 - vypina motor, chyba 4600

Napísané: Utorok, 25. Júla 2017, 09:54
od PetoK
Daj to do servisu a neries hluposti, ked nemas ani diag

Re: E90 318D N47 - vypina motor, chyba 4600

Napísané: Utorok, 25. Júla 2017, 12:30
od tusiak2
kolko mas km najazdene ? To ja len pre seba chcem vediet, lebo ked si vzdy precitam podobny pribeh, zovrie mi srdce. Ja na mojej e91 318d N47 mam 256t km..

Re: E90 318D N47 - vypina motor, chyba 4600

Napísané: Utorok, 25. Júla 2017, 12:58
od msc
Vsak chcem, len neviem, ci dojdem. Najblizsi servis v ZA, auto v RK. Uz som volal do BMW, tam sa caka dva tyzdne na objednavku. Kludne by som siel aj inde ako BMW autorizovany servis, ale neviem kde

Re: E90 318D N47 - vypina motor, chyba 4600

Napísané: Utorok, 25. Júla 2017, 12:59
od msc
Len 192t tusim alebo tak nejako. malo, kua malo. ale som sa dnes dozvedel, ze nemam shell naftu davat, ze ta je najhorsia. a aj asi tri roky takmer len tam chodim ... ktovie

Re: E90 318D N47 - vypina motor, chyba 4600

Napísané: Streda, 26. Júla 2017, 05:52
od tusiak2
Sranda, ja tiez 3 roky len Shell davam a Vifko stale. Aj ked ako mi bolo povedane, nema Vif na vys.tl.cerpadlo vplyv.. Kazdopadne som zvedavy co s tym mas..

Re: E90 318D N47 - vypina motor, chyba 4600

Napísané: Streda, 26. Júla 2017, 06:23
od ppmajko
Ja co tak citam tak problem maju hlavne ludia co tankuju na shellke, mozno je to nahoda :shock:

Re: E90 318D N47 - vypina motor, chyba 4600

Napísané: Streda, 26. Júla 2017, 11:42
od tusiak2
alebo kazdy mu chce najlepsie, tankuje Shell, a ono sa to tak ci tak do...e a potom to vyzera ze za to moze nafta zo Shellky :lol:
A neviem aka nafta je naj.. Co OMV alebo Slovnaft ?