Strana 1 z 2

Kúpa BMW rad 3 - 320D - N47D20C

Napísané: Nedeľa, 5. Marca 2017, 19:42
od MartinXYX
Zdravím, mal by som záujem o kúpu BMW rad 3. Motor 320d rok 2009. Chcem sa spýtať auto bolo dovezené v roku 2013. Kedy bola presne zvolávačka na tie rozvody? Pán ho má od 2013 ale on na zvolávačke nebol. Spadá tento kód motora do opravy rozvodov ? Ak neboli menené dať od toho ruky preč? Má to 195 000km. Prípadne máte skúsenosť s overovaním vykonaných opráv cez BMW? Ďakujem

Re: Kúpa BMW rad 3 - 320D - N47D20C

Napísané: Nedeľa, 5. Marca 2017, 20:30
od madxface
Zvolávacia akcia skončila dávno, takže to je bezpredmetné. Rozvody treba vymeniť a auto bude jazdiť ďalej. Je to bežný servisný ukon.

Re: Kúpa BMW rad 3 - 320D - N47D20C

Napísané: Nedeľa, 5. Marca 2017, 20:53
od MartinXYX
Ďakujem, a orientačná cena výmeny rozvodov pri tomto motore?

Re: Kúpa BMW rad 3 - 320D - N47D20C

Napísané: Nedeľa, 5. Marca 2017, 21:51
od dibarbora
Pocitaj tak aspon 1000-1200e za kvalitnu robotu s materialom. Motor musi von, takze je to trosku casovo a aj materialovo narocnejsie.

Re: Kúpa BMW rad 3 - 320D - N47D20C

Napísané: Nedeľa, 5. Marca 2017, 22:07
od madxface
Original material okolo 600€ + robota od 500€ a viac ako kde. Motor nemusi ist von ale odstrojit treba toho viac, tak je to casovo narocnejsie. Viac info na bmw-nakupna-poradna/rady-pri-kupe-3-series-e9x-316d-318d-320d-325d-330d-2005-11-t108139.html

Re: Kúpa BMW rad 3 - 320D - N47D20C

Napísané: Nedeľa, 5. Marca 2017, 23:17
od MartinXYX
Ďakujem :) takže táto kúpa sa mi veľmi neoplatí

Re: Kúpa BMW rad 3 - 320D - N47D20C

Napísané: Pondelok, 6. Marca 2017, 08:22
od madxface
po roku 2007 ta na kazdom naftovom bmw caka vymena rozvodov, skor, ci neskor. Na 2007-2011 čo najskor komplet rozvody, po 2012 podla stavu sustania a vysunutia napinakov, resp. preventivne po 200.000 km.

Re: Kúpa BMW rad 3 - 320D - N47D20C

Napísané: Pondelok, 6. Marca 2017, 13:12
od upir156
Trošku by som to spresnil, lebo v 2007 sa robil aj M47 aj N47 motor.

Re: Kúpa BMW rad 3 - 320D - N47D20C

Napísané: Pondelok, 6. Marca 2017, 13:57
od MiroPT
nenechaj sa odradit....nie je to take strasne ako pisu hore. Orginal diely su Febi. Na novych boli vybrusene BMW znaky a cisla. A s tymi starymi z auta boli 100% identicke.
Mam presne tento motor a menil som komplet horny+dolny rozvod a aj retaz na olejove cerpadlo + som priamo v bmw kupil obe ozubene kolesa. Dokopy ma cely matros aj s aretacnym pripravkom stal 250 E. Za robotu som neplatil. Motor som mal von,pretoze mam x-drive. A celkovo je lepsie a jednoduchsie odpojit par konektorov a vytiahnut ten motor von ako sa s tym drbkat v stiesnenych priestoroch.
Motor bezi krasne tichucko...skoro ako 6-valec ;)

Re: Kúpa BMW rad 3 - 320D - N47D20C

Napísané: Pondelok, 6. Marca 2017, 15:18
od MartinXYX
Dík chlapci...no páčia sa mi tieto autá, ale je ich strašne málo na predaj nie je z čoho vyberať..musím sa dobre rozhodnúť :)

Re: Kúpa BMW rad 3 - 320D - N47D20C

Napísané: Utorok, 7. Marca 2017, 15:06
od KANRYO
nie som sice mechanik, no chalan co mi servisuje auto sa specializuje hlavne na bmw a mini, roky robil aj priamo v bmw a rozpraval mi, ze kvoli rozvodom nie je potrebne vytiahnut motor von. vraj je to aj zospodu pristupne po odpojeni prevodovky(ci vybrati, uz neviem presne). zalezi za aku cenu ti to auto ponukaju. nevidel by som to ako az taky velky problem, ked das vymenit rozvody

Re: Kúpa BMW rad 3 - 320D - N47D20C

Napísané: Piatok, 10. Marca 2017, 19:54
od airbone
MiroPT napísal:
nenechaj sa odradit....nie je to take strasne ako pisu hore. Orginal diely su Febi. Na novych boli vybrusene BMW znaky a cisla. A s tymi starymi z auta boli 100% identicke.
Mam presne tento motor a menil som komplet horny+dolny rozvod a aj retaz na olejove cerpadlo + som priamo v bmw kupil obe ozubene kolesa. Dokopy ma cely matros aj s aretacnym pripravkom stal 250 E. Za robotu som neplatil. Motor som mal von,pretoze mam x-drive. A celkovo je lepsie a jednoduchsie odpojit par konektorov a vytiahnut ten motor von ako sa s tym drbkat v stiesnenych priestoroch.
Motor bezi krasne tichucko...skoro ako 6-valec ;)
Vyborne, takze sa to da vsetko spravit aj s pracou za 250eur.
Ako si
Prisiel nato ze original diely su Febi? Naco do toho tahas cinanov? :)

Re: Kúpa BMW rad 3 - 320D - N47D20C

Napísané: Piatok, 10. Marca 2017, 19:57
od airbone
Apropo,
Na tieto motory nebola nikdy nijaka zvolavacka, na ziadny n47. To bola len nejaka technicka akcia, v pripade staznosti na hlucny a chrastiaci motor.

Re: Kúpa BMW rad 3 - 320D - N47D20C

Napísané: Piatok, 10. Marca 2017, 19:58
od upir156
Z káblovky...

Re: Kúpa BMW rad 3 - 320D - N47D20C

Napísané: Sobota, 11. Marca 2017, 21:37
od madxface
airbone napísal:
Apropo,
Na tieto motory nebola nikdy nijaka zvolavacka, na ziadny n47. To bola len nejaka technicka akcia, v pripade staznosti na hlucny a chrastiaci motor.
Veru, jednalo sa len vyslovene o technicku akciu, kde sa kazdy pripad riesil individualne prostrednictvom kulancie.

Co sa tyka OEMu, na zachranicnych forach sa pise, ze to bude bud FEBI alebo INA. Co je vsak dolezitejsie, ze aftermarket robil urcite FEBI a ta retaz bola robustnejsia ako OEM. Foto som uz nedohladal.
Inak FEBI nie je cista cina, niektore retaze beru od INA (inak vyrobna aj na kysuciach Schaeffler) a prebaluju si ich do vlastnych obalov Made in Germany :D