Strana 1 z 1
Teplota motora bmw e91 320 130kw Topic is solved
Napísané: Streda, 9. Novembra 2016, 20:58
od Matko21
Zdravim viem mi niekto poradiť mam e91320 130kw a teplota motara mi stupne počas jazdy aj na 98C ale klesne aj na 93C je to zlé či to tak ma byť ? Ďakujem za každu radu
Re: Teplota motora bmw e91 320 130kw
Napísané: Streda, 9. Novembra 2016, 21:27
od TT-SIMIK
Je to ok....
Re: Teplota motora bmw e91 320 130kw
Napísané: Streda, 9. Novembra 2016, 21:43
od Matko21
Super som rad ďakujem
Re: Teplota motora bmw e91 320 130kw
Napísané: Štvrtok, 10. Novembra 2016, 12:19
od Matko21
Ešte mam jednu otazku rano keď je zima mi to tažko štartuje a na palubovke mi zasvieti žhavenie može byť že su už zle žhaviče a treba ich vymeniť ?
Re: Teplota motora bmw e91 320 130kw
Napísané: Štvrtok, 10. Novembra 2016, 13:11
od BMWlive
ak je dost zima je to OK..zalezi aj v akom stave mas baterku..ak je chyba so zhavicom, na diagnostike to uvidis..
Re: Teplota motora bmw e91 320 130kw
Napísané: Štvrtok, 10. Novembra 2016, 13:43
od Matko21
Ano tam mi napisalo že je chyba na jednom žhaviči .. tak len sa uistujem že či tam nemože byť niečo iné...
Re: Teplota motora bmw e91 320 130kw
Napísané: Štvrtok, 10. Novembra 2016, 14:38
od xener
ked ti na palubovke zasvieti zhavenie na oranzovo tak zhavi. na cerveno je problem so zhavenim. skus otocit kluc, pockaj kym zhasne oranzove zhavenie, vypni kluc, hned otoc naspat a ked zhasne tak startuj
Re: Teplota motora bmw e91 320 130kw
Napísané: Štvrtok, 10. Novembra 2016, 15:31
od Matko21
No ale ja tam mam štart stop.. no skušal som to už tak a bol problem tiež štartovalo cca 5-8sekund
Re: Teplota motora bmw e91 320 130kw
Napísané: Nedeľa, 13. Novembra 2016, 20:21
od Syso
Ja mám otázku k tej teplote. Dnes som po dlhšej diaľničnej ceste (BB-BA), po príchode do mesta postrehol, že mi počas prejazdom cez mesto skoro stále točí vrtuľu chladenia. Nezdalo sa mi to lebo vonku ukazovalo 2st. Tak som aktivoval ukazovateľ teploty a nestačil som sa čudovať. Teplota 103-107st. Bolo jedno či som dal neutrál alebo išiel na rýchlosť, pod 100st nekleslo. Zapol som teda kúrenie na max a odvtedy sa to začalo hýbať od 85st do 98st. Zaujímavé ale bolo, že teplota sa menila veľmi rýchlo. Z 85st vybehla na 98st za 1-2sek. Niekedy dokonca ako keby preskočila. Odstavil som to na pumpe, otvoril kapotu a šiel na kávu. Domov som to mal ešte cez 20km. Po asi hodine som s max. kúrením šiel pomaly (do 90km/h) domov. Teplota bola od 75st do 98st. Po príchode domov som chytil hadice a ta za termostatom bola úplne studená. Predpokladám, že zbohom dal teda termostat. Ale môže to byť aj snímač teploty chladiacej kvapaliny resp. vodná pumpa. Stretom sa s tým už niekto? Nech nemusím ísť zase vylučovacou metódou. 320d, N47, 250tkm. Ďakujem.
A ešte jedna vec. Ako sa u tohto motora ovzdušňuje chladiaci systém...?