Strana 1 z 1

trysky + sanie

Napísané: Utorok, 26. Apríla 2016, 13:34
od nooo
Caute borci,

chcel by som sa opytat, bmw e91 318d N47 LCI

1. otazka, mam chybu 2 trysiek, staci mi vymenit len tie 2 ci vsetky 4? ja by som menil len 2, len chcem vediet ako to robite vy.

2. otazka, su na sani nejake klapky ako napr. pri e60 a pod. ktore sa zvykli otrhnut a tym padom sa radsej zaslepovali aby sa tomu predislo.

dakujem za odopoved.

Re: trysky + sanie

Napísané: Utorok, 26. Apríla 2016, 13:43
od PeqpeK
Si si isty, ze su zle trysky? Bola merana aj kompresia?
N47 ma klapky, ale su technicky riesene uplne odlisne

Re: trysky + sanie

Napísané: Utorok, 26. Apríla 2016, 13:44
od jurkyLE
1. najlepsie je menit vsetky trysky naraz, avsak daju sa kludne menit aj po jednej, kazdy ako ma hrubu penazenku
2. prelistuj si tuto temu: http://www.e46.bmwklub.eu/viewtopic.php?f=13&p=453592

Re: trysky + sanie

Napísané: Utorok, 26. Apríla 2016, 14:14
od nooo
co moze byt este zle ked mi ich diagnostika vypisala? len sa pytam, lebo nerozumiem sa az tak zle tomu...

chyba sa vymaza, prejde sa xy km a zase sa zapisu

Re: trysky + sanie

Napísané: Utorok, 26. Apríla 2016, 15:23
od TT-SIMIK
Záleží čo vypísala, či Quantity zero alebo niečo podobne.....neviem kolko maš km,ale určite pri tomto aute treba davat pozor už aj na čerpadlo,aby si nedal nové trysky a potom odíde vstrekovacie čerpadlo a trysky atd....


sorry na pm som nemal čas odpísat....

Re: trysky + sanie

Napísané: Utorok, 26. Apríla 2016, 15:29
od nooo
Diky za odpoved.

Co sa tyka cerpadla tak s tym co? Zobrat na diagnostiku a pripadne repas? Momentalne mam 179000km
A trysky vypisali co pises, zero quantity adaption ...

Re: trysky + sanie

Napísané: Streda, 27. Apríla 2016, 13:17
od Puppi
jasne ze to treba na diag

Re: trysky + sanie

Napísané: Streda, 27. Apríla 2016, 16:23
od PeqpeK
byt majitelom Nx7 motoru, cerpadlo by som menil preventivne

Re: trysky + sanie

Napísané: Streda, 27. Apríla 2016, 16:27
od nooo
Chapem, ale tak zas vymenit hned cerpadlo, plus teraz 2 trysky. Rozvody som uz dal robit, zas onasys nie som :D
Da sa to teda aspon nejak pozret ze ako je na tom cerpadlo, resp. ked ho zoberem na dianostiku tam kde robia repas ma to nejaky zmysel?

Re: trysky + sanie

Napísané: Streda, 27. Apríla 2016, 16:37
od Syso
K tým klapkam. Sanie ma klapky ale sú na jednej hranatej mosadznej oske. Oska je uchytena priamo v saní skrz cez plastové zarážky, kde jeden koniec nevidíš (ku kabine) a druhý je na motorčeku (smerom k maske). Ten ich otvára podľa potreby. A teraz k poruchám. Oska sa časom vybeha a klapky začnú kmitat až sa začnú na tej oske točiť dookola a oska sa viac a viac stenšuje. To je posledné štádium pred zlomením osky a jej nasatim do valca spolu s klapkou. Tiež sa vybehajú uchytenia v saní. Sú plastové ako som písal vyššie. Odporúčam skontrolovať a vymeniť podľa stavu. 180tkm je tak tak akurát na výmenu. Klapky ani osku či tie plastové zarážky samostatne nekúpiš, jedine celé nové sanie. Odporúčam zohnať staršie a z dvoch troch poskladať jedno OK....

Re: trysky + sanie

Napísané: Streda, 27. Apríla 2016, 17:46
od TT-SIMIK
Plne s tebou suhlasim!!!Uz len 1000€vs 7000€(oficialnych) je proste v prospech prevencie....aj ked chapem ze ludia daju radsej liter niekde inde...ale na dodatocnu opravu povedsine vsetci najdu(3000€ cca)...Vsetkym mojim klientom hovorim o prevencii,lebo je lepsie vediet ako nevediet....Bohuzial N47 je traged....ale zase ma jednu vyhodu oproti M47N2...vykonovo sa da nadupat neskutocne,ale to uz je ina tema:-)))



PeqpeK napísal:
byt majitelom Nx7 motoru, cerpadlo by som menil preventivne

Re: trysky + sanie

Napísané: Streda, 27. Apríla 2016, 18:09
od BMWlive
Syso napísal:
K tým klapkam. Sanie ma klapky ale sú na jednej hranatej mosadznej oske. Oska je uchytena priamo v saní skrz cez plastové zarážky, kde jeden koniec nevidíš (ku kabine) a druhý je na motorčeku (smerom k maske). Ten ich otvára podľa potreby. A teraz k poruchám. Oska sa časom vybeha a klapky začnú kmitat až sa začnú na tej oske točiť dookola a oska sa viac a viac stenšuje. To je posledné štádium pred zlomením osky a jej nasatim do valca spolu s klapkou. Tiež sa vybehajú uchytenia v saní. Sú plastové ako som písal vyššie. Odporúčam skontrolovať a vymeniť podľa stavu. 180tkm je tak tak akurát na výmenu. Klapky ani osku či tie plastové zarážky samostatne nekúpiš, jedine celé nové sanie. Odporúčam zohnať staršie a z dvoch troch poskladať jedno OK....


ak myslis tuto osku s klapkami (diel 2), tak sa da kupit samostatne a stoji 35€.

http://bmwfans.info/parts-catalog/E90N/Europe/320d-N47N/L-N/jan2011/browse/engine/intake_manifold_agr_with_flap_control/#7812938_2

Re: trysky + sanie

Napísané: Streda, 27. Apríla 2016, 18:40
od Syso
BMWlive napísal:


Áno to je ona. Na tomto saní (na obrázku) hej, to je už novšie, ale Ja som myslel toto:

http://cz.bmwfans.info/parts-catalog/E9 ... p_control/

Re: trysky + sanie

Napísané: Štvrtok, 28. Apríla 2016, 17:57
od badbat329
Syso napísal:

Áno to je ona. Na tomto saní (na obrázku) hej, to je už novšie, ale Ja som myslel toto:

http://cz.bmwfans.info/parts-catalog/E9 ... p_control/


tie klapky staci vysklbat von a mas to. nizsie motorizacie ako 316D a 318D to ani nemaju.