Strana 1 z 2

Chip motora

Napísané: Štvrtok, 28. Januára 2016, 23:40
od kobi
Caute.Poradte mi prosim ci si mam dat cipnut 100kw -motor na max.120kw?
Zaujímalo by ma ci sa s tým nieco nepokazí alebo do buducnosti nenastanu volaake problemy na motore.
Vypočul som si rozne nazory takze teraz neviem co mam robit????
Vopred dakujem za rady!

Re: Chip motora

Napísané: Štvrtok, 28. Januára 2016, 23:48
od Mishroom
E90 318d 90kW (122ps) som mal s cipom na cca 145 ps a neskor prestavba na 320d (turbo, vstreky...) + novy software a chip cca. na hranicu 200ps. Spravil som vyse 100000km s nacipovanym autom a pohoda. Olej+filtre men castejsie po cipe - min. polovica bezneho intervalu (aspon kazdych 15 tis km) a veselo mozes behat...

Len chip musi robit niekto poriadny, nie nejaky jozko kubko z horneho vyplachu

Dracing, MMracing.....

Re: Chip motora

Napísané: Piatok, 29. Januára 2016, 07:04
od Kortys
U nás bys už neprošel emisema. Vykašli se na to.

Re: Chip motora

Napísané: Piatok, 29. Januára 2016, 10:10
od panther
pridavam sa k nazoru Kortys-a, sam som si dal cipnut auto, dymilo ako p!ča. Mozno keby to robia fakt profici, OK, ale potom namahas spojku a dalsie veci.. Ten nacipovany motor a hnacia sustava proste nemoze vydrzat viac alebo rovnako ako seriove nastavenie motora.. Tak isto, ze ti klesne spotreba su len bajky. Viac energie sa nemoze zobrat z nicoho nic. Ak chces dany vykon radsej si kup taky motor po akom tuzis.

Nech si so mnou niekto nesuhlasi, neberiem mu nazor, ale mas odomna nazor od niekoho, kto cip mal a nebol spokojny.

Re: Chip motora

Napísané: Piatok, 29. Januára 2016, 11:06
od kompre
Pochopil som z toho dobre, ze si si dal auto upravit niekde v garazi a preto to dopadlo tak ako to dopadlo? Napisal si to trosku nejasne, preto sa pytam a rovno si sem mohol napisat, kde si to upravoval.

Treba zvazit aky motor, v akom stave, ako a kde si dam upravit. Je mnoho dobrých, ale aj zlých skusenosti, kazdy nech si vyberie a zvazi rizika.

Re: Chip motora

Napísané: Piatok, 29. Januára 2016, 12:39
od panther
az tak v garazi nie, ale neni to ani profi tuning merany na brzde.. ale je to len moj nazor, nehovorim, ze svaty

Re: Chip motora

Napísané: Piatok, 29. Januára 2016, 15:13
od BullsHI7
Nazor na chip pre 320d? Je tam nove turbo, spojka, dvojhmota, brzdy, vstreky... zo 120kW na 150kW. Olej a fltre meneny po 15k pravidelne.

Re: Chip motora

Napísané: Piatok, 5. Februára 2016, 10:18
od jararak
137kw vytiahnes fabrickym alpina softom :) no viac je otazne s non custom vecami.

Re: Chip motora

Napísané: Streda, 17. Februára 2016, 14:22
od AntiBiotik
Caute,
momentalne som oslovil 3 firmy v okoli PO na chip mojej 320d e91 (130Kw/350Nm).

EB CHIPTUNING, Kosice (Karol Janurik) ponuka 150kW/410Nm za 320 eur +50eur brzda

MTE, Bardejov (Michal Tokár) ponuka 160kW/420Nm za 220eur, nema brzdu (bude mat az v lete)

RLS, Presov (Kami Sindlery) ponuka 157kW/420Nm za 330eur vratane brzdy

ma niekto osobnu skusenost s niektorov s tychto firiem?
viete poradit ktoru si vybrat?
vsetci slubuju ze emisne normy ostanu v ramci tolerancie na EK.
ak mi che niekto radit ze ho nemam chipovat tak nemusi, mal som chipovane auta predtym a vsetky
jazdili a jazdia spolahlivo doteraz, taktiez presli EK bez problemov.
samozrejme DPF a katalizator ostali bez zmeny.
Dik,

Re: Chip motora

Napísané: Streda, 17. Februára 2016, 17:13
od svanto66
BullsHI7 napísal:
Nazor na chip pre 320d? Je tam nove turbo, spojka, dvojhmota, brzdy, vstreky... zo 120kW na 150kW. Olej a fltre meneny po 15k pravidelne.


Turbo, spojka + dvojhmota, vstreky ti pri akych km odisli? dik

Re: Chip motora

Napísané: Streda, 17. Februára 2016, 17:36
od BullsHI7
svanto66 napísal:

Turbo, spojka + dvojhmota, vstreky ti pri akych km odisli? dik


Vsetko vymenene pri 250tis, odvtedy ma auto 290tis.

Re: Chip motora

Napísané: Streda, 17. Februára 2016, 20:26
od svanto66
BullsHI7 napísal:

Vsetko vymenene pri 250tis, odvtedy ma auto 290tis.



Tak to si myslim, ze nie je az tak zle..zvykne to odchadzat aj skor na serii..

Re: Chip motora

Napísané: Streda, 17. Februára 2016, 20:47
od Mishroom
AntiBiotik napísal:
Caute,
momentalne som oslovil 3 firmy v okoli PO na chip mojej 320d e91 (130Kw/350Nm).

EB CHIPTUNING, Kosice (Karol Janurik) ponuka 150kW/410Nm za 320 eur +50eur brzda

MTE, Bardejov (Michal Tokár) ponuka 160kW/420Nm za 220eur, nema brzdu (bude mat az v lete)

RLS, Presov (Kami Sindlery) ponuka 157kW/420Nm za 330eur vratane brzdy

ma niekto osobnu skusenost s niektorov s tychto firiem?
viete poradit ktoru si vybrat?
vsetci slubuju ze emisne normy ostanu v ramci tolerancie na EK.
ak mi che niekto radit ze ho nemam chipovat tak nemusi, mal som chipovane auta predtym a vsetky
jazdili a jazdia spolahlivo doteraz, taktiez presli EK bez problemov.
samozrejme DPF a katalizator ostali bez zmeny.
Dik,


RLS mi robil obe chipovania aj upravu softu pre 318d a aj po upravach na 320d........
Dymivost, priebeh vykonu boli v pohode......

Re: Chip motora

Napísané: Streda, 17. Februára 2016, 21:50
od handsome
AntiBiotik napísal:
Caute,
momentalne som oslovil 3 firmy v okoli PO na chip mojej 320d e91 (130Kw/350Nm).

EB CHIPTUNING, Kosice (Karol Janurik) ponuka 150kW/410Nm za 320 eur +50eur brzda

MTE, Bardejov (Michal Tokár) ponuka 160kW/420Nm za 220eur, nema brzdu (bude mat az v lete)

RLS, Presov (Kami Sindlery) ponuka 157kW/420Nm za 330eur vratane brzdy

ma niekto osobnu skusenost s niektorov s tychto firiem?
viete poradit ktoru si vybrat?
vsetci slubuju ze emisne normy ostanu v ramci tolerancie na EK.
ak mi che niekto radit ze ho nemam chipovat tak nemusi, mal som chipovane auta predtym a vsetky
jazdili a jazdia spolahlivo doteraz, taktiez presli EK bez problemov.
samozrejme DPF a katalizator ostali bez zmeny.
Dik,


RLS resp. Kamil mi robil chip na E90 318D na 183hp + egr a dpf OFF a som max. spokojny :thumbup:
kolegovi robil chip na 320D na cca 198hp a je tiez max. spokojny :thumbup:

Re: Chip motora

Napísané: Utorok, 22. Marca 2016, 10:36
od AntiBiotik
Takze vcera som navstivil RLS chiptuning v Presove s mojou 320d lci (130kW/350Nm).
Musim povedat ze som bol velmi spokojny s pristupom a profesionalitou,
Po prichode bolo auto precizne ukotvene vo viacerych bodoch a v predu pred autom bol spusteny velky ventilator na simulaciu naporu vzduchu pri jazde.

Obrázok

Auto niekolko minut bezalo na vyssich otackach na nahriatie motora.
Nasledne sa najprv pomeralo auto na brzde s povodnym nastavenim, Vykon bol nieco cez 130kW a cca 370Nm (co je hlavne v pripade krutiaku este o trochu viac ako udava BMW)
Potom nasledovalo vycitanie udajov z jednotky motora a prepis map. Kedze moja jednotka bola zamknuta, nedalo sa to cez OBD kabel, takze chalani vybrali celu jednotku von a preflashovali ju pri PC.
Potom nasledovalo druhe meranie, resp dalsie 2 merania na brzde pre potvrdenie spravnosti chipu.
Uz na brzde bolo jasne pocut ze auto ma "reskejsi" zvuk motora a z vyfuku samozrejme ani naznak dymu.

Obrázok

Autom som si bol zajazdit na dialnici PO-Branisko a v akceleracii je to neporovnatelny rozdiel velmi blizky 330d.
Samozrejme tazko hodnotit po dvoch dnoch, uvidime neskor, taktiez si zapisujem uz vyse roka spotrebu, takze uvidim ako sa zmenila a dam vediet.

graf merania pred a po:
Obrázok

Momentalne ma auto cca 160Kw a 425Nm (amercike kone si mozte prepocitat)
inac na obrazkoch ma auto este male zimne 16" kolieska, a momentalne som si dal obnovit disky na leto vo firme v PO, ak to dopadne dobre (alebo zle) pridam recenziu.
kto si chce pozriet, tu je aj video z brzdy (meranie zacina cca 1:10):



a pohlad na vyfuk: