neklidne auto
Napísané: Piatok, 20. Marca 2015, 21:25
Mozna nekdo ze zdejsich odborniku se podeli o info na ktere nedokazu prijit bez fyzickych vymen ( a zdaleka nejsem sam, i mnohem vetsi machri nevi )...
Popisu problem. Auto ma za par nahrkano 200k, jsou to poctive kilometry, je to benzin, kupovany ihned po skonceni lizacky a v dobe porizeni mel na to ze je to teda benzin nalitano docela dost -) Jelikoz mam srovnani s mladsima autama ktere meji mensi najezd, citm ze moje auto je mnohem vic neklidne nez ty vonavky co nemaji jeste ani to "kilo" nahrkane. Nejvic se to projevuje pri uplne klidne jizde kdy ne ze bych se kochal, ale jedu poklidne na tempomat nejakou primerenou rychlosti. I na pomerne rovnych cestach je nutno moje auto vice korigovat, nevim jak to popsat, neudrzi se v primem smeru, zacne jet doleva nebo doprava pokud se nezasahne do rizeni, podle momentalni nalady budto vpravo nebo vlevo. Cim mensi je prilnavost k vozovce, tim je to rekl bych horsi, tim mam na mysli na mokru, na snehu. Pneumatikama to neni, geometrii si myslim ze taky ne. Ve chvili kdy se jede brzda plyn je vsecko v poradku, proste jako by se to nekde "oprelo" a vymezila se ta vule. Jsou vymenene vsechny tlumice spolu s ulozenim, na zadni napravnici jsou vsechny 4 nove silentbloky. Dvacetkrat zvednute a hledana vule - nic. Nekolikrat stk a ty jejich pohyblive plosiny - nic, nikde zadny viditelny problem. Je to takove jak to napsat, otravne...
Napadlo mne ze by to mohly delat hydraulicke loziska v ramene na predni naprave, ze uz nemaji pozadovanou tuhost a tlakem vozovky se hybou vic nez by bylo zdravo, coz zapacenim ani na plosinach asi nikdo nezjisti. Jezdi to na 19" kolech, ty tomu taky nepridaji na zivotnosti. Mnozi by to neresili, mnohym by to ani neprislo, no mne to vylozene drazdi...
Neresil uz to nekdo? Bych se velmi rad vyhnul metode pokus - omyl nebo celkove go obou naprav, jelikoz to nejsou uplne nejmensi polozky.
Popisu problem. Auto ma za par nahrkano 200k, jsou to poctive kilometry, je to benzin, kupovany ihned po skonceni lizacky a v dobe porizeni mel na to ze je to teda benzin nalitano docela dost -) Jelikoz mam srovnani s mladsima autama ktere meji mensi najezd, citm ze moje auto je mnohem vic neklidne nez ty vonavky co nemaji jeste ani to "kilo" nahrkane. Nejvic se to projevuje pri uplne klidne jizde kdy ne ze bych se kochal, ale jedu poklidne na tempomat nejakou primerenou rychlosti. I na pomerne rovnych cestach je nutno moje auto vice korigovat, nevim jak to popsat, neudrzi se v primem smeru, zacne jet doleva nebo doprava pokud se nezasahne do rizeni, podle momentalni nalady budto vpravo nebo vlevo. Cim mensi je prilnavost k vozovce, tim je to rekl bych horsi, tim mam na mysli na mokru, na snehu. Pneumatikama to neni, geometrii si myslim ze taky ne. Ve chvili kdy se jede brzda plyn je vsecko v poradku, proste jako by se to nekde "oprelo" a vymezila se ta vule. Jsou vymenene vsechny tlumice spolu s ulozenim, na zadni napravnici jsou vsechny 4 nove silentbloky. Dvacetkrat zvednute a hledana vule - nic. Nekolikrat stk a ty jejich pohyblive plosiny - nic, nikde zadny viditelny problem. Je to takove jak to napsat, otravne...
Napadlo mne ze by to mohly delat hydraulicke loziska v ramene na predni naprave, ze uz nemaji pozadovanou tuhost a tlakem vozovky se hybou vic nez by bylo zdravo, coz zapacenim ani na plosinach asi nikdo nezjisti. Jezdi to na 19" kolech, ty tomu taky nepridaji na zivotnosti. Mnozi by to neresili, mnohym by to ani neprislo, no mne to vylozene drazdi...
Neresil uz to nekdo? Bych se velmi rad vyhnul metode pokus - omyl nebo celkove go obou naprav, jelikoz to nejsou uplne nejmensi polozky.