Strana 1 z 2
850 csi nieco take ma ?
Napísané: Utorok, 10. Júna 2008, 15:38
od TS98
Napísané: Utorok, 10. Júna 2008, 21:03
od kosh
to je natáčení zadní nápravy. V zatáčkách to dělá divy
Napísané: Utorok, 10. Júna 2008, 21:23
od Helldiver
AHK, Aktive-Hinterachse-Kinematik, jeden z najzlozitejsich a najpokrocilejsich systemov svojej doby, v 850csi to bolo seriovo, v obycajnej 850ci za priplatok, ale taky astronomicky, ze AHK v normalnej 8er je asi najvzacnejsia vec na svete, este som sa s tym nestretol v ziadnom inzerate:)))
Napísané: Streda, 11. Júna 2008, 10:19
od Peped
Pevy raz som o tom pocul že to maju Mazdy Xedosy, ale o co to je lepsie ako to nemat to neviem. Nederu sa tak gumi alebo co?
Napísané: Streda, 11. Júna 2008, 16:20
od BaDDog
Peped napísal:Pevy raz som o tom pocul že to maju Mazdy Xedosy, ale o co to je lepsie ako to nemat to neviem. Nederu sa tak gumi alebo co?
No mala to už aj mazda 626 Coupé z 90/91...
Napísané: Streda, 11. Júna 2008, 16:24
od BMino
pokial viem aj honda accord a prelude
Napísané: Streda, 11. Júna 2008, 16:25
od BMino
ale preco sa mu to nataca bez natocenia prednych kolies?
Napísané: Streda, 11. Júna 2008, 17:40
od .fox.
BMino napísal:ale preco sa mu to nataca bez natocenia prednych kolies?
spravna otazka, to zaujima aj mna, doteraz som bol v tom, ze to funguje sucasne...

Napísané: Streda, 11. Júna 2008, 20:17
od wladi
Uz som to video pozeral, myslel som ze ma natacanie zadnej napravy. Ale preco mu to robi ked auto stoji na mieste. Tento system ma aj novy <> Laguna

Napísané: Streda, 11. Júna 2008, 21:20
od Diablo
by som povedal, že chlapci to pre ukážku ovládali niako manuálne
Napísané: Štvrtok, 12. Júna 2008, 09:38
od Michal 4WS
Ja som to mal na svojom bývalom a prvom aute. Neskutočná vec!!!! A tá jazda....... V Mazde 626 sa to montovalo do Coupé a hečbeku od 1988 do 1992 len s motorom 2.0i 16V a výbavou GT

Napísané: Štvrtok, 12. Júna 2008, 10:37
od Peped
Napísané: Štvrtok, 12. Júna 2008, 12:05
od sutrak
Peped napísal:
Pri parkovani mas mensi raid,skor sa otocis alebo vojdes do ulicky,nemusis si nadchadzat.Nad 60 km_h to ma zas vacsiu stabilitu v zakrutach,auto mas problem odtrhnut do smyku.Naklapa sa to cca len 5-6 stupnikov,v zavislosti od toho ako rychlo ides.Hovorime o zadnych kolesach

Napísané: Štvrtok, 12. Júna 2008, 16:34
od TS98
jooo presne aj ja som to videl na mazde xedos 9 ale tak to je krava auto tak micelkom aj prislo logicke ze to tam dali ale ved 8-sma nieje az take hovado velke zeby sa s tym nedalo manevrovat

a o tej stabilite nevem nic povedat nemal som moznost riadit pretoze to nefungovalo

Napísané: Štvrtok, 12. Júna 2008, 17:47
od starML
Peped napísal:Tak povie už niekto co to presne robi...
Při malých rychlostech se zadní náprava vytáčí na opačnou stranu než přední - výhoda lepší manévrování, nemusíš tolik nadjíždět. Při vysokých rychlostech se zadní náprava vytáčí na stejnou stranu jako přední - výhoda vyšší stabilita, snižuje nebezpečí přetáčivého smyku.