Strana 1 z 1

M5 TURBO

Napísané: Sobota, 18. Augusta 2007, 22:28
od Diablo
http://youtube.com/watch?v=86HWAni3wic
evidentne je problém sa s tým rozbehnúť :D
pri poslednom meraní treba sledovať hodnotu krúťaku

Napísané: Sobota, 18. Augusta 2007, 22:37
od BMino
ty brdo :shock: :D

Napísané: Sobota, 18. Augusta 2007, 22:44
od VLADKY242
Fuuuuuuuuuha :shock: :shock:

Napísané: Sobota, 18. Augusta 2007, 23:24
od SPARROW
Ty kravo :shock: brutus.

Napísané: Nedeľa, 19. Augusta 2007, 00:08
od Tubular
to som uz videl, nenormalne nieco, celkom sranda i na 4ke bolo vidno ze to nebolo lahke udrzat na ceste :shock: a to turbo bolo pekne pocut :D ... ten tocivy moment a vykon je brutalny by som chcel vidiet za aky cas stihne na mieste znicit par zadnych gum. :lol:

Napísané: Nedeľa, 19. Augusta 2007, 10:31
od mascom
:shock:

Re: M5 TURBO

Napísané: Nedeľa, 19. Augusta 2007, 11:55
od BlackMW
Diablo napísal:
evidentne je problém sa s tým rozbehnúť :D


kcelo by to spravit custom ASC-cko,
aby ti to drzalo plyn na urovni kde sa zadne zacinaju odtrhavat do presmyku..
obycajne ASCcko ti uberie prilis vela, je spravene na zatacky aby si sa nevyrubal..

Re: M5 TURBO

Napísané: Pondelok, 20. Augusta 2007, 09:08
od M3driver
BlackMW napísal:
Diablo napísal:
evidentne je problém sa s tým rozbehnúť :D


kcelo by to spravit custom ASC-cko,
aby ti to drzalo plyn na urovni kde sa zadne zacinaju odtrhavat do presmyku..
obycajne ASCcko ti uberie prilis vela, je spravene na zatacky aby si sa nevyrubal..


ved sme sa o tom bavili na drahe v Piestanoch!! uz programujes? :lol:

Re: M5 TURBO

Napísané: Pondelok, 20. Augusta 2007, 11:35
od BlackMW
M3driver napísal:
BlackMW napísal:
Diablo napísal:
evidentne je problém sa s tým rozbehnúť :D


kcelo by to spravit custom ASC-cko,
aby ti to drzalo plyn na urovni kde sa zadne zacinaju odtrhavat do presmyku..
obycajne ASCcko ti uberie prilis vela, je spravene na zatacky aby si sa nevyrubal..


ved sme sa o tom bavili na drahe v Piestanoch!! uz programujes? :lol:


este nie ale vcera som rozobral tempomatovy motorcek co ma 7 pinov,
zistil som ze je to obycajny motorcek a struna ho vraca do nulovej polohy.
oproti ASC+T motorceku ktory ma len 2 piny - obycajny motor,
ma ale navyse elektromagneticku spojku a premenny odpor ktorym
zistis v akej je prave polohe, takze asi pouzijem tento tempomatovy..
hardwarovo je to jednoduchsie jak som si myslel 8)

Obrázok