Strana 1 z 1

M57 kolísanie otáčok, zhasínanie

Napísané: Utorok, 24. Februára 2015, 18:37
od naulici
Dobry den. mam problem s kolisanim otacok v celom pasme a motor aj zhasina. diagnostika neukazuje ziadne chyby. Trysky boli na stolici-v norme. Zaujímala by ma, aka je stabilna hodnota Rail-pressure na volnobehu, pretože ked to zakolise tak mi to skace od 200- 400. pre-supply pressure sa stale drží na 4. este som si vsimol vaha vzduchu je na volnobehu na hodnote cca 500 (zacierni mi cele zelene pasmo a vyhadzuje vykricnik), po odpojeni vahy- ziadna zmena.

Re: M57 kolísanie otáčok, zhasínanie

Napísané: Streda, 25. Februára 2015, 13:47
od biggest99
muj nazor: kup si asi tak 8m podtlakove hadicky a KOMPLETNE si to kus po kusu vymen. prumer viz co mas na aute.

hodnota: pre-supply pressure sa stale drží na 4 - to je stredotlake cerpadlo co mas pod nohama a tlaci dobre.
hodnota: Rail-pressure na volnobehu, pretože ked to zakolise tak mi to skace od 200-400 - to te tlak co tlaci hlavni CR cerpadlo, hodnoty se meni podle zateze a otacek... ad vaha - vse to naznacuje na falesny vzduch za vahou a nebo k regulaci turba.

pokud vyloucis toto tak to chce diagnostiku u nekoho kdo vi co to ukazuje a co to ma ukazovat, jinak je ti ta diagnoza na nic.

Re: M57 kolísanie otáčok, zhasínanie

Napísané: Streda, 25. Februára 2015, 14:40
od PeqpeK
kvoli vahe ti to zhasinat urcite nebude, treba sa zamerat na ten tlak v raile, na volnobeh musi byt stabilny

skontroluj vzadu na raile snimac tlaku

Re: M57 kolísanie otáčok, zhasínanie

Napísané: Streda, 25. Februára 2015, 18:59
od naulici
Pozral som ten snimac a pravdepodobne je chyba v nom.odpojil som ho zapojil a motor si krasne priadol. Este sa zameram na kontakty, popripade vymena. Ten tlak bol potom konstantny na hodnote +-348.

Re: M57 kolísanie otáčok, zhasínanie

Napísané: Streda, 25. Februára 2015, 19:15
od PeqpeK
naulici napísal:
Pozral som ten snimac a pravdepodobne je chyba v nom.odpojil som ho zapojil a motor si krasne priadol. Este sa zameram na kontakty, popripade vymena. Ten tlak bol potom konstantny na hodnote +-348.

Casta zavada ;)