e46/330D 135kW trhanie motora
Napísané: Pondelok, 3. Novembra 2014, 18:54
Hello,
dávno som sa tu k ničomu nevyjadril. Ako velký pánko som si myslel , že problém so senzorom tlaku na rampe ma obchádza.
V poslednej dobe mi len tak trhá motor na volnobehu aj za tepla a aj za studena. Vstreky vynechajme, tie sú ok.
V sobotu som mal dole sanie a niesom si vedomí, že by som odpájal konektor na rampe. A bola tam zapísaná chyba.
Dnes sa vozím , prešiel som cez nerovnosť na jednotke a motor na 600 ot/min takmer. A tak isto keď stojím dlhšie na volnobehu a motor sa len tak trase tak kope.
Mám zapísané chyby konektora pri 624ot za minutu cca a potom pri 0ot za minutu. Pri 0ot predpokladam je chyba keď som ho naschval odpojil.
Pri odpojenom vôbec motor nekopol ani raz za 5 minút volnobehu.
Po opätovnom zapojení necukol už vôbec. Nevyzerá byť zoxidovaný.
Pri tom trhani som sledoval tlak na rampe volnobeh a tlak skákal pri tom trhaní ak to zachytilo aj na 280 bar, čo je tak akurát na 600ot
Nejaké foto z diag.
Hlavne chcem vedieť či sa nemýlim a zápis chyby pri 0ot/min znamená odpojenie pri vypnutom motore. Tým pádom sú dve predchádzajúce chyby so zapojeným senzorom.
dávno som sa tu k ničomu nevyjadril. Ako velký pánko som si myslel , že problém so senzorom tlaku na rampe ma obchádza.
V poslednej dobe mi len tak trhá motor na volnobehu aj za tepla a aj za studena. Vstreky vynechajme, tie sú ok.
V sobotu som mal dole sanie a niesom si vedomí, že by som odpájal konektor na rampe. A bola tam zapísaná chyba.
Dnes sa vozím , prešiel som cez nerovnosť na jednotke a motor na 600 ot/min takmer. A tak isto keď stojím dlhšie na volnobehu a motor sa len tak trase tak kope.
Mám zapísané chyby konektora pri 624ot za minutu cca a potom pri 0ot za minutu. Pri 0ot predpokladam je chyba keď som ho naschval odpojil.
Pri odpojenom vôbec motor nekopol ani raz za 5 minút volnobehu.
Po opätovnom zapojení necukol už vôbec. Nevyzerá byť zoxidovaný.
Pri tom trhani som sledoval tlak na rampe volnobeh a tlak skákal pri tom trhaní ak to zachytilo aj na 280 bar, čo je tak akurát na 600ot
Nejaké foto z diag.
Hlavne chcem vedieť či sa nemýlim a zápis chyby pri 0ot/min znamená odpojenie pri vypnutom motore. Tým pádom sú dve predchádzajúce chyby so zapojeným senzorom.