Strana 1 z 1

e46/330D 135kW trhanie motora

Napísané: Pondelok, 3. Novembra 2014, 18:54
od Sk1r3x
Hello,

dávno som sa tu k ničomu nevyjadril. Ako velký pánko som si myslel , že problém so senzorom tlaku na rampe ma obchádza.
V poslednej dobe mi len tak trhá motor na volnobehu aj za tepla a aj za studena. Vstreky vynechajme, tie sú ok.

V sobotu som mal dole sanie a niesom si vedomí, že by som odpájal konektor na rampe. A bola tam zapísaná chyba.
Dnes sa vozím , prešiel som cez nerovnosť na jednotke a motor na 600 ot/min takmer. A tak isto keď stojím dlhšie na volnobehu a motor sa len tak trase tak kope.

Mám zapísané chyby konektora pri 624ot za minutu cca a potom pri 0ot za minutu. Pri 0ot predpokladam je chyba keď som ho naschval odpojil.
Pri odpojenom vôbec motor nekopol ani raz za 5 minút volnobehu.
Po opätovnom zapojení necukol už vôbec. Nevyzerá byť zoxidovaný.
Pri tom trhani som sledoval tlak na rampe volnobeh a tlak skákal pri tom trhaní ak to zachytilo aj na 280 bar, čo je tak akurát na 600ot

Nejaké foto z diag.

Hlavne chcem vedieť či sa nemýlim a zápis chyby pri 0ot/min znamená odpojenie pri vypnutom motore. Tým pádom sú dve predchádzajúce chyby so zapojeným senzorom.

Re: e46/330D 135kW trhanie motora

Napísané: Pondelok, 3. Novembra 2014, 19:02
od fox1k
by ma zaujímalo odkiaľ také fajné vstreky berieš :D

Re: e46/330D 135kW trhanie motora

Napísané: Pondelok, 3. Novembra 2014, 19:13
od TT-SIMIK
Konektor môže navonok vyzerať ok,ale vnutri su vymačkane piny a môže to robit problém...stretol som sa s tým viac krát....proste tie piny sa vymykaju......toto som riesil na 760Li na cievkach....cievky nové, všetko zložene a motor na 10,11 valcov......a skus hadať ake piny su použité v konektoroch aj pri 760Li....)))))

Re: e46/330D 135kW trhanie motora

Napísané: Pondelok, 3. Novembra 2014, 19:15
od Sk1r3x
Konektor nový mám už v práci napajkovaný na kablikoch a aj zaizolovaný zvnútra, takže zajtra operácia , odstrihnem ten hnoj starý a dopajkujem nový :) ... dúfam , že to pomôže


TT-SIMIK napísal:
Konektor môže navonok vyzerať ok,ale vnutri su vymačkane piny a môže to robit problém...stretol som sa s tým viac krát....proste tie piny sa vymykaju......toto som riesil na 760Li na cievkach....cievky nové, všetko zložene a motor na 10,11 valcov......a skus hadať ake piny su použité v konektoroch aj pri 760Li....)))))

Re: e46/330D 135kW trhanie motora

Napísané: Utorok, 4. Novembra 2014, 08:32
od mato_to
Ja som mal na byvalom aute (presne rovnaky motor ako mas ty) podobny problem a nakoniec nebola chyba v konektore, ale v kabalezi co ide k rampe... musel som ju celu menit.
Ale skusit najprv konektor je lacnejsie riesenie :)

Re: e46/330D 135kW trhanie motora

Napísané: Utorok, 4. Novembra 2014, 12:41
od Sk1r3x
Konektor vymenený , tlak na rampe sa držal aj na studenom štarte , žiadne trhnutie očividné. Náhoda alebo problém vyriešený ?
Teraz už len dúfať, že spájka sa nerozsere, lebo sa to robilo napču v tom žiadnom priestore a zmršťovačka sa neprepáli a tak dááále ....