Ahojte, mám E46 323i a auto bylo v servisu, s tím, že mi něco klepe na předku motoru. Naštěstí to byla vodní pumpa, nechal jsem si rovnou přetěsnit vanos a koupil lambda sondu, která podle BMW servisu zapříčinila kolísání těch otáček. Jenže posranci z BMW servisu diagnostikovali špatně a já koupil lambdu zbytečně. Nechával jsem tedy auto po doporučení u jednoho šikovného mechanika, který mi teda, jak už jsem říkal měnil vodní pumpu, přetěsnil vanos a vyměnil lambda sondu, i když řekl, že lambda je v pořádku podle jeho diagnostiky. Takže auto teď jede samozřejmě o hodně lépe díky přetěsnění vanosu, ale otáčky padají při zahřátem motoru pořád např. když se couvá, tak to má tendenci chcípnout a lítají otáčky jak divý. Ale vážně jen při couvání nebo když se vyřadí a přidá se trochu plynu tak to kolísá. Jenže jsem to zjistil, až po druhým dnu od vyzvednutí od mechanika, takže jsem mu volal a má čas až za 14 dní, když jsem mu do telefonu říkal, že jsem mu zapomněl říct, že se na mým autě měnil olejový separátor i s hadicema, tak se divil a řekl, že to může dělat separátor. Třeba nedocvaklá hadice. Prosím vás setkal jste s tím někdo? Může to dělat jen třeba nějaká drobnost? (Dírka v sání?). Díky za rady. Nikdy ty otáčky nekolísaly, fakt se to objevilo až po výměně toho separátoru.
