Prehrievanie motora a nefunkčné kúrenie
Napísané: Pondelok, 7. Júla 2014, 22:15
Zdravím Vás, potreboval by som poradiť ohľadne jednej veci, ktorá sa mi dnes stala. Mám BMW 320d 100kW, model E46 rok výroby 2000.
Už minulé leto som riešil prehrievanie motora, ani v jednom servise si s tým nevedeli dať rady, prišla jeseň a prehrievanie motora prestalo, keďže problém bol iba ak bola vyššia vonkajšia teplota vzduchu. Takže som to potom počas jesene, zimy a jari neriešil. Teraz prišlo znova leta a problém sa mi vrátil, ak je vonku vyššia teplota, motora sa mi prehreje, ak som zapol kúrenie naplno, motor sa vychladil rýchlejšie. Dnes som to bol skúsiť, motor sa ohrial ale keď som zapol kúrenie naplno auto nekúrilo a do kabíny išiel studený vzduch aj napriek tomu, že kúrenie bolo naplno a motor bol prehriaty, okrem toho som si všimol, že mi troška unikala biela para z pod kapoty a pod autom bola vytečená voda. Auto som samozrejme odstavil, nechal vychladiť, dolial som vodu do chladiča a znova sa natočil. Asi po 10 minutách jazdy som opäť zastavil a opäť som si všimol vytečenú vodu a motor sa znova prehrial.
Chcel by som vedieť v čom môže byť chyba. Keď sa mi to prehrievalo to minulé leto, menili mi aj hlavu, aj tesnenie pod hlavou, celu novu saharu.
Ďakujem za všetky Vaše rady, pretože som už ozaj zúfalý...
Už minulé leto som riešil prehrievanie motora, ani v jednom servise si s tým nevedeli dať rady, prišla jeseň a prehrievanie motora prestalo, keďže problém bol iba ak bola vyššia vonkajšia teplota vzduchu. Takže som to potom počas jesene, zimy a jari neriešil. Teraz prišlo znova leta a problém sa mi vrátil, ak je vonku vyššia teplota, motora sa mi prehreje, ak som zapol kúrenie naplno, motor sa vychladil rýchlejšie. Dnes som to bol skúsiť, motor sa ohrial ale keď som zapol kúrenie naplno auto nekúrilo a do kabíny išiel studený vzduch aj napriek tomu, že kúrenie bolo naplno a motor bol prehriaty, okrem toho som si všimol, že mi troška unikala biela para z pod kapoty a pod autom bola vytečená voda. Auto som samozrejme odstavil, nechal vychladiť, dolial som vodu do chladiča a znova sa natočil. Asi po 10 minutách jazdy som opäť zastavil a opäť som si všimol vytečenú vodu a motor sa znova prehrial.
Chcel by som vedieť v čom môže byť chyba. Keď sa mi to prehrievalo to minulé leto, menili mi aj hlavu, aj tesnenie pod hlavou, celu novu saharu.
Ďakujem za všetky Vaše rady, pretože som už ozaj zúfalý...