Strana 1 z 1
Kolísání volnoběžných otáček při zátěži - M43
Napísané: Štvrtok, 26. Júna 2014, 20:49
od THe_KbK
Zdarec, včera jsem po cestě vyřadil a nějak mi zakolísaly otáčky, mezi 500 - 1000rpm. A teď když, stojím, motor běží a zatočím volantem, tak ty zatáčky padnou tak na 600 a pak se zase zvednou. Jinak je vše o.k, neškube to a výkon je taky normální.
Neřešili jste to někdo? Ventil odvzdušnění klikové skříně jsem už měnil... Jedná se o motor M43.
Díky.
Re: Kolísání volnoběžných otáček při zátěži - M43
Napísané: Piatok, 27. Júna 2014, 00:40
od eskel
Precistil si volnobezny ventil (icv) ked si robil ten ventil klukovej skrine (cvv)?
Alebo ti to odniekial taha falosny vzduch (diera v sani)
Re: Kolísání volnoběžných otáček při zátěži - M43
Napísané: Piatok, 27. Júna 2014, 21:25
od THe_KbK
Ventil je vyčištěnej. A hadice jsem procházel cca před 3 týdny a vše o.k. takže nevím...
Re: Kolísání volnoběžných otáček při zátěži - M43
Napísané: Piatok, 27. Júna 2014, 23:38
od eskel
Ked nastartujes motor za studena ma motor 1000+ rpm a lezie to pekne dolu po minute az na 700? Taky nepriamy test volnobrzneho ventilu by to mohol byt.
Potom este mozes skusit odpojit vahu vzduchu ci sa to nezlepsi ale kedze vykon mas dobry tak vaha by mala byt ok ale za pokus nic nedas...
Re: Kolísání volnoběžných otáček při zátěži - M43
Napísané: Sobota, 28. Júna 2014, 09:50
od THe_KbK
Jo to sedí, 1000 a pak to leze dolů. Kolik to má cca držet volnoběh?
Re: Kolísání volnoběžných otáček při zátěži - M43
Napísané: Sobota, 28. Júna 2014, 19:04
od quattro
Škrtiacu klapku máš v akom stave? Občas by to chcelo prečistiť......
Re: Kolísání volnoběžných otáček při zátěži - M43
Napísané: Nedeľa, 29. Júna 2014, 11:49
od THe_KbK
No nečistil jsem ji ještě. Jak je to u BMW? Vím že u VW Group se po čištění musí udělat základní nastavení.
Re: Kolísání volnoběžných otáček při zátěži - M43
Napísané: Nedeľa, 29. Júna 2014, 15:32
od Flasho
Motor M43 má mechanickú klapku, čiže ešte lanko, nič nemusíš nastavovať :)
THe_KbK napísal:No nečistil jsem ji ještě. Jak je to u BMW? Vím že u VW Group se po čištění musí udělat základní nastavení.
Re: Kolísání volnoběžných otáček při zátěži - M43
Napísané: Nedeľa, 29. Júna 2014, 17:18
od THe_KbK
No právě že pro příklad felicia se musela po vyčištění nastavit, když se čistila. No BMW to má vymyšlené lépe :)