Strana 1 z 1

E46 M52B25 - vymena tesnenia pod hlavou

Napísané: Pondelok, 27. Januára 2014, 20:49
od 323cickar
Zdravim vas...

moje auto je BMW E46 323ci...

takze hladal som tu dost, nasiel som prispevky ohladom tratenia vody, tlakovania hadic, prehrievania atd... a myslim ze som dospel k zaveru ze budem musiet vymenit tesnenie pod hlavou... moje priznaky odpovedaju vacsine co som tu cital: pri starte za studena hustejsi biely dym - ale len chvilku, mozno len 1km; trati sa voda; nekuri - len pri vyssich otackach; olejove viecko je sice ciste; pri jazde nad cca 7-8km sa motor zacne prehrievat, stane sa ze ked som rozbehnuty a vyradim na neutral motor sa po chvilke schladi na normal a cele sa to opakuje; hadica od expanzky je natlakovana...

chcel som sa informovať a budem vďačný za kazdu radu alebo postreh, ktora by mi pomohla pri postupe.. nasiel som tu vela nazorov ale v podstate nic konkretne.. je tu niekto kto uz tento proces vymeny absolvoval? nie som expert mechanik ale s pomocou si to dokazem spravit bez toho aby som musel vyuzit servis... samozrejma je vymena tesnenia a zrovnanie hlavy.. co by sa malo menit este v spojitosti s tymto? existuje nejaky podrobnejsi navod, fotky, na co si dat pozor, nejake tabulky s hodnotami, utahovacie momenty .. atd.. proste vsetko co by sa mi k tomu hodilo?

verim ze admin neposudi tuto temu ako nejaku duplicitnu, ak ano - co už.. postupne ako budem robit by som tu pridaval nejaky popis a postrehy a rad by som sa s vami radil aj pocas prac..

Re: E46 M52B25 - vymena tesnenia pod hlavou

Napísané: Sobota, 1. Februára 2014, 10:35
od johansn
Poriadne si pozri ci ti ta voda neunika niekam inam ak by to bolo tesnenie pod hlavou tak ti to dymi hustym stiplavim dymom vzdy a te e sa len odpari kusok skondenzovanej vody vo vyfuku (normalna vec) , na vicku by si mal poriadnu sladku slahacku. To ze sa prehrieva a potom schladi znamena ze neskoro otvara termostat ci uz vplyvom zleho odvzdusnenia systemu sposobenu nizkou hladinou vody kedze niekam unika, zlym termostatom (ale to by auto asi kurilo), pripadne bude chybna vodna pumpa. Tesnenie pod hlavou by som vylucil.

Re: E46 M52B25 - vymena tesnenia pod hlavou

Napísané: Pondelok, 1. Decembra 2014, 10:06
od mauro96
Ja mám zas problém že mi mizne voda a keď ráno naštartujem, auto zdochne. Keď ho podržím na cca 3000 otáčkach asi 20 sekúnd tak potom ide OK. Keď je teplý motor a vyradím z vysokých otáčok zakolíšu otáčky ale vrátia sa do normálu. Na motore je nový vanos, separátor, vstreky, sviečky atď čo s tým môže byť? Mám tam aj LPG ale toto mi robí na benzíne... LPG ani nepoužívam... Teplota drží pekne v strede vôbec sa neprehrieva... Môže to byť hlava? ](*,)

Budem vďačný za každú radu...

Re: E46 M52B25 - vymena tesnenia pod hlavou

Napísané: Štvrtok, 4. Decembra 2014, 12:07
od lexs
mauro96 napísal:
Ja mám zas problém že mi mizne voda a keď ráno naštartujem, auto zdochne. Keď ho podržím na cca 3000 otáčkach asi 20 sekúnd tak potom ide OK. Keď je teplý motor a vyradím z vysokých otáčok zakolíšu otáčky ale vrátia sa do normálu. Na motore je nový vanos, separátor, vstreky, sviečky atď čo s tým môže byť? Mám tam aj LPG ale toto mi robí na benzíne... LPG ani nepoužívam... Teplota drží pekne v strede vôbec sa neprehrieva... Môže to byť hlava? ](*,)

Budem vďačný za každú radu...



benzinove motory maju tiez separator ,?

Re: E46 M52B25 - vymena tesnenia pod hlavou

Napísané: Štvrtok, 4. Decembra 2014, 12:11
od paca
lexs napísal:
benzinove motory maju tiez separator ,?


určitě a může udělat pěknou paseku v motoře :wink:

Obrázok