Strana 1 z 1

BMW 320D 110Kw vysokotlaké čerpadlo prepúšťa do prepadu

Napísané: Utorok, 19. Novembra 2013, 19:45
od DESEPTIKON
Takže mám taký menší problém zo svojím bávom.Ale najprv od začiatku, začalo to tím že autu dlhšie trvalo kým naštartuje.Niekedy chitilo po 3 sekundách a niekedy som točil aj 10 až 20 sekúnd,až raz nenaskočilo vôbec.Tak som vymenil palivový filter...auto naskočilo, ale tiež dlho točilo.Potom som si všimol že pomocné čerpadlo pod nohami vodiča dlho bzučí niekedy aj cez 30 sekund.Čím menej vrčalo tím skorej chitilo auto :-k , niekedy aj na druhú otočku.Asi o 3 dni na to po výmene filtra auto už nenaštartovalo vôbec.To čerpadlo proste len bzučí a bzučí.Tak som si myslel že chyba je tam ale aj to pomocné aj to v nádrži išlo....(myslel som si že nedáva niektoré z nich dostatočný tlak,)takže najprv som kúpil nové to pod nohami vodiča ale vôbec to nepomohlo...tak som kúpil aj to v nádrži ani to nepomohlo.Tak som skúsil premerať palivový systém za filtrom kolko tlačí merák ukázal cez 5 barov, to znamená že od čerpadla v nádrži po palivový filter je všetko ok.(aj palivové vedenie je nové).Škoda že som to z merákom nepremeral skôr nemusel som kupovať nové čerpadlá....lebo aj stými pôvodnými to tlačí cez 5 barov. ](*,) ](*,) ](*,) P.S.VSETKY 4 TRISKY SU OK(žiadna z nich neští ani nepúšťa do prepadu) Nádrž v aute je úplne čistá žiaden bordel ani nič podobné. Auto bolo aj napichnute ale všetko bolo ok jedine vypísalo chybu s palivom ...citujem...."SLABý TLAK NA PALIVOVEJ LIŠŤE".....Takže si to zhrnme mam nove čerpadla nový filter a nové hadičky tlak cez 5 barov...a auto nenaskočí...ale vstále to čerpadlo pod nohami vodiča dlho bzučí :-k , tak prečo ten slabý tlak na palivovej lište(hadička od palivového filtra po vysokotlaké čerpadlo je ok,je priesvitná takže vidno v nej aj naftu..vzduchové bubliny tam nie su).Potom ma niečo napadlo :idea: čo ak sa to palivo dákym spôsobom vracia speť do prepadu :mrgreen: a mal som predsa pravdu...čerpadlá síce tlačia palivo pod talkom 5barov ale to sa vracia cez vysokotlaké speť do nádrže OMG.Takže by som sa Vás rád spýtal čo stím...ak má niekto s tím skúsenosti...tipujem to na repas :( Ale niečo ma ešte napadlo či by to mohlo pomôcť http://bmwfans.info/parts-catalog/E46-S ... ump/.......č.2 regulátor tlaku paliva na vstupe...ale nie som si istý či regulácia paliva na vstupe má niečo spoločné s tím prepadom ](*,) ](*,) ](*,) Teraz to čerpadlo len tlačí a tlací a všetko sa vracia cez prepad.....
Ja sa teraz ponáhľam do roboty takže som sa to snažil napísať dosť rýchlo takže to berte z rezervou :D :D

Re: BMW 320D 110Kw vysokotlaké čerpadlo prepúšťa do prepadu

Napísané: Utorok, 19. Novembra 2013, 20:50
od Sk1r3x
testoval si trysky keď si si tak istý ? Všetka nafta ti pôjde do prepadu späť kým nenaštartuješ , pokial sa netočí CR čerpadlo tak je ten okruh celý spätne uzatvorený. A aj keď máš už naštartované tak aj tak tlačí stále do prepadu to čo nepotrebuje na rampe. Jak začneš točiť štartér , tak začne čerpadlo pumpovať do rampy a ak nedosiahne požadovaný tlak pre štart, tak je buď pokazený diel č.2 alebo je v hajzli tryska.
Obrázok

Aký tlak ti meria z čerpadla na diagnostike keď otočíš klúčikom ?

Re: BMW 320D 110Kw vysokotlaké čerpadlo prepúšťa do prepadu

Napísané: Utorok, 19. Novembra 2013, 21:43
od DESEPTIKON
Myslíš tlak čerpadla pri štartovaní??
A čo sa týka tích trisiek ...ešte keď mi auto išlo tak som bol v servise a vtedy mi aj trisky pozeraly a povedali ze su OK :roll: ale radšej by som si to overil.
Ešte taká malá otázočka..keď zvrtnem kľúč do 2 polohy(začne tlačiť čerpadlo),tak tlačí naftu do CR čerpadla....alebo rovno tlačí cez CR čerpadlo k triskám...ak by to tlačilo k triskám,tak tým pádom by mohla dáka prepúšťať :-k

Re: BMW 320D 110Kw vysokotlaké čerpadlo prepúšťa do prepadu

Napísané: Streda, 20. Novembra 2013, 07:29
od Sk1r3x
k tryskám tlačí len CR čerpadlo a to až keď točíš štartér, to je oddelené - nízkotlaký okruh a vysokotlaký.
Dopravné čerpadlo privádza naftu len po CR a konec, potom sa to už rozteká naspäť do nádrže keď neštartuješ.
Rampa sa začne tlakovať až keď sa točia rozvody.

Aj doktor ti povie , že si zdravý a zajtra umreš. :-({|=

DESEPTIKON napísal:
Myslíš tlak čerpadla pri štartovaní??
A čo sa týka tích trisiek ...ešte keď mi auto išlo tak som bol v servise a vtedy mi aj trisky pozeraly a povedali ze su OK :roll: ale radšej by som si to overil.
Ešte taká malá otázočka..keď zvrtnem kľúč do 2 polohy(začne tlačiť čerpadlo),tak tlačí naftu do CR čerpadla....alebo rovno tlačí cez CR čerpadlo k triskám...ak by to tlačilo k triskám,tak tým pádom by mohla dáka prepúšťať :-k

Re: BMW 320D 110Kw vysokotlaké čerpadlo prepúšťa do prepadu

Napísané: Streda, 20. Novembra 2013, 08:23
od lovec31
hm..no dnes som nadarmo nezil...zasa som sa dozvedel nieco nove...vobec som nevedel ako to vlastne funguje....

Re: BMW 320D 110Kw vysokotlaké čerpadlo prepúšťa do prepadu

Napísané: Streda, 20. Novembra 2013, 11:41
od csuka530d
Zmeraj prepady vstrekovacov.

To ze ti ich duagnostikou merali cez soft je prd.
Napoj hadicky a hned budes mat jasno.

Tiez mi dlho startovala a pisalo low pressure on rail

Po vymene vstrekovaca Ok!

Re: BMW 320D 110Kw vysokotlaké čerpadlo prepúšťa do prepadu

Napísané: Streda, 20. Novembra 2013, 12:02
od DESEPTIKON
No chalani takže takto... :lol: ani jedna triska neprepúšťa...tak to som rád.Vsetko som vyskušal ako ste mi poradily,ale konečne som si už istý kde je problém.
Pri polohe 2...ked tlačia čerpadlá do CR čerpadla tak to ozaj ide len do CR.Do rampy to začne tlačiť až pri štartovaní keď rozvod začne točiť CR čerpadlo.Ako sa tu už spomínalo keď pomocné čerpadlo začne tlačiť do CR čerpadla tak vtedy je prepad uzavretý skúšal som to na kamarátovom BMW má ten istý motor.
Ale mne ked zacne tlačiť do CR čerpadla automaticky mi to vracia do prepadu tím istým tlakom :cry: :cry: :cry: proste to čo natlačí to CR čerpadla je automaticky prepustené do prepadu....na kamarátovom BMW do prepadu nejde nič....TAKZE CHYBA JE V PREPADE HLAVNEHO CR CERPADLA.
Uz len posledná otázočka ako to vyriešiť:

1.pomôže výmena regulátora tlaku na vstupe CR čerpadla???
2.len repas čerpadla ..proste ho dať pretesniť..????

Ináč dík za rady chalani dosť mi to pomohlo pri vylúčení iných možností chýb :smile:

Re: BMW 320D 110Kw vysokotlaké čerpadlo prepúšťa do prepadu

Napísané: Pondelok, 9. Decembra 2013, 15:36
od Hamann
Common rail ma ešte ine čerpadlo ako podavacie (v nadrži) a vstrekovacie (pod šoferom) mne hovorili v servise že to čerpadlo pod šoferom je v podstate vraj vstrekovacie a tlači udajne 300barov kamaratovy tiez dlho dlho točilo kym naskočil motor bmw 330d e46 130kw a potom mu už jedneho dna nechytilo vobec tak vymenil čerpadlo pod šoferom, lebo mu na diagnostike ukazovalo len okolo 50barov - čerpadlo bolo hlučne pred štartom strašne suštalo bručalo ... a teraz auto ide jak hodinky ...

Re: BMW 320D 110Kw vysokotlaké čerpadlo prepúšťa do prepadu

Napísané: Pondelok, 9. Decembra 2013, 17:52
od Sk1r3x
To kde si vzal tie hodnoty nadzvukové ? :D :D ..

to čerpadlo tlačí 4 bary keď má dobrú náladu

Hamann napísal:
Common rail ma ešte ine čerpadlo ako podavacie (v nadrži) a vstrekovacie (pod šoferom) mne hovorili v servise že to čerpadlo pod šoferom je v podstate vraj vstrekovacie a tlači udajne 300barov kamaratovy tiez dlho dlho točilo kym naskočil motor bmw 330d e46 130kw a potom mu už jedneho dna nechytilo vobec tak vymenil čerpadlo pod šoferom, lebo mu na diagnostike ukazovalo len okolo 50barov - čerpadlo bolo hlučne pred štartom strašne suštalo bručalo ... a teraz auto ide jak hodinky ...

Re: BMW 320D 110Kw vysokotlaké čerpadlo prepúšťa do prepadu

Napísané: Pondelok, 9. Decembra 2013, 18:21
od msakac33
Sk1r3x napísal:
To kde si vzal tie hodnoty nadzvukové ? :D :D ..

to čerpadlo tlačí 4 bary keď má dobrú náladu
[/quote]

presnejsie 5 bar teda to podavacie cerpadlo pod spolujazdcom a v cerpadielko v nadrzi 0,5 bar :mrgreen:

Re: BMW 320D 110Kw vysokotlaké čerpadlo prepúšťa do prepadu

Napísané: Pondelok, 9. Decembra 2013, 18:32
od Sk1r3x
Normálne meria 4 bar senzor , keď ho pridusíš na strane filtra tak natlakuje aj raz tolko.

Ale pozrel by som si čo by spravilo tých 300 bar s hadičkami a filtrom :D

msakac33 napísal:


presnejsie 5 bar teda to podavacie cerpadlo pod spolujazdcom a v cerpadielko v nadrzi 0,5 bar :mrgreen:[/quote]

Re: BMW 320D 110Kw vysokotlaké čerpadlo prepúšťa do prepadu

Napísané: Pondelok, 9. Decembra 2013, 22:23
od DESEPTIKON
čerpadlo v nádrži je nové aj pod nohami vodiča je nové.....za palivovým filtrom som nameral tlak 5.2 bary takže tu chyba nebude....auto už ani neriešimm nemám čas na to.A čo mám tak nové tak asi to že som vymenil regulátor tlaku paliva na CR čerpadle a bez zmeny auto neštartuje a to čerpadlo pod nohami tlačí tlačí a tlačí... :roll: Počujte ľudia po kolkých sekundách vám vypne to čerpadlo pod nohami.... :?: :?: A ak máte dáky nápad čo by mohlo byť môjmu autu tak dajte vedieť som vdačný za kazdy napad.(trysky neriešte boli kontrolované či nepúšťajú do prepadu a su ok)

Ešte jedna vec ako som už spomínal ked dám klučik do druhej polohy(neštartujem)..tak ked začnu tlačiť čerpadlá do CR čerpadla všetko ide do prepadu(regulátor tlaku paliva na CR je nový).Tak som zaslepil ten prepad hend za CR ale aj tak to čerpadlo pod nohami tak isto dlho ide a pri zaslepenom prepade to čerpadlo pod nohami pišťalo ako sproste tak som to spravil naspet ako to bolo. :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|=

Re: BMW 320D 110Kw vysokotlaké čerpadlo prepúšťa do prepadu

Napísané: Pondelok, 9. Decembra 2013, 22:48
od Lewelboss
Ak si nevies dat rady, tak dones auto, opravime.
Ale logicky - nedrzi ti tlak na rampe, tak co asi moze byt zle? No predsa regulator, ktory urcity tlak zadrzi, zvysok pusti prec. Zrejme sa ti zasekol otvoreny.. Ak nie - CR zodrate. Aj to sa da riesit..

Re: BMW 320D 110Kw vysokotlaké čerpadlo prepúšťa do prepadu

Napísané: Utorok, 29. Júla 2014, 18:43
od Flasho
Čerpadlo CR :) jednoznačne :thumbup: