Strana 1 z 2
3.0D M57 , dlhhšie zhasínanie motora.
Napísané: Streda, 30. Októbra 2013, 13:25
od BrunoSoprano
Zdravím! chcem sa spýtať na dlhšie zhasínanie motora po vytiahnutí klúča zo zapalovania,niekdedy sa mi dokonca stane,že sa mi počas jazdy rozsvieti kontrolka žhavenia DDE a motor má zvuk pripomínajúci staré 5valcové dieslové VOLVO,ked motor vypnem a zhasnem všetko je ok a kontrolka zhasne,robí to približne odvtedy,odkedy motoru trvá dlhšiu dobu aby zhasol pri vytiahnutí klúča a nerobí topravidelne, iba občas. Dočítal som sa tu že oneskorené zhasnutie motora môže spôsobiť tlakový ventil na Comon raily . Lenže sú tam dva jeden na čerpadle č.20 a druhý na rampe č.8. Ktorý to je a kde sa dá zohnať okrem autorizovaného servisu.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/S ... ress_pump/VĎAKA
Re: 3.0D M57 , dlhhšie zhasínanie motora.
Napísané: Streda, 30. Októbra 2013, 16:49
od Sk1r3x
nepoteším ťa , ale na rampe nieje ventil, ale čidlo tlaku na rampe. A keď ti klepe jak sračka niekedy tak to môže spôsobovať to čidlo.
A kolko trvá to oneskorené zhasnutie motora ?
Re: 3.0D M57 , dlhhšie zhasínanie motora.
Napísané: Streda, 30. Októbra 2013, 23:23
od BrunoSoprano
Sk1r3x napísal:nepoteším ťa , ale na rampe nieje ventil, ale čidlo tlaku na rampe. A keď ti klepe jak sračka niekedy tak to môže spôsobovať to čidlo.
A kolko trvá to oneskorené zhasnutie motora ?
tak dve sekundy niekedy max. tri sekundy
Re: 3.0D M57 , dlhhšie zhasínanie motora.
Napísané: Streda, 30. Októbra 2013, 23:33
od fox1k
BrunoSoprano napísal:
tak dve sekundy niekedy max. tri sekundy
vedel by si spraviť video, neviem si to nejako predstaviť, ako zhasína motor 3sekundy

Re: 3.0D M57 , dlhhšie zhasínanie motora.
Napísané: Štvrtok, 31. Októbra 2013, 20:37
od csuka530d
fox 1 k
jednoducho vytiahnes kluč zo zapalovania a motor bezi a zrazu skape.
mne to takziež robilo . treba precistiť regulačný ventil na CR cerpadle poprípade vymeniť pressure senzor na rampe . jedno stoji 180 Eur druhé 140 eur.
Re: 3.0D M57 , dlhhšie zhasínanie motora.
Napísané: Štvrtok, 31. Októbra 2013, 21:59
od BrunoSoprano
csuka530d napísal:fox 1 k
jednoducho vytiahnes kluč zo zapalovania a motor bezi a zrazu skape.
mne to takziež robilo . treba precistiť regulačný ventil na CR cerpadle poprípade vymeniť pressure senzor na rampe . jedno stoji 180 Eur druhé 140 eur.
a čo musím všetko demontovať,aby som sa dostal k tomu ventilu k čerpadlu? Dnes som si všimol,že koncovka z čidla rampy je vypojená a uviazaná eskapáskou o druhý zväzok káblov,auto mám už viac ako rok a až teraz som si to všimol. a to zhasínanie oneskorené mi začoalo robiť iba nedávno. A auto má normálny výkon taký aký má mať a spotrebu pod 7 litrov nafty :)
Re: 3.0D M57 , dlhhšie zhasínanie motora.
Napísané: Štvrtok, 31. Októbra 2013, 22:15
od Sk1r3x
keď sa chceš dostať k ventilu alebo aj k čidlu tak musí ísť dole sanie. To je celá veda.
Re: 3.0D M57 , dlhhšie zhasínanie motora.
Napísané: Sobota, 2. Novembra 2013, 19:52
od csuka530d
no ja mam takýto motor už pár rokov a pod 7 litrov spotreba nieje realna!
ty ho môžeš mať z dôvodu že máš pressure senzor odpojený, vsstrekovače idu v nudzovom režime (už rok , teda!)
výkon nemôžeš mať plnohodnotný ako so zapojeným senzorom!
Re: 3.0D M57 , dlhhšie zhasínanie motora.
Napísané: Sobota, 2. Novembra 2013, 20:37
od BrunoSoprano
csuka530d napísal:no ja mam takýto motor už pár rokov a pod 7 litrov spotreba nieje realna!
ty ho môžeš mať z dôvodu že máš pressure senzor odpojený, vsstrekovače idu v nudzovom režime (už rok , teda!)
výkon nemôžeš mať plnohodnotný ako so zapojeným senzorom!
kámo,a to je 7litrov keď jazdím normálne, ked chcem aj na 6litrov ho viem spraviť,len ja mám manuálnu prevodovku a preradím si to maximálne pri 1500otáčkach,ked chcem mať takú spotrebu a to je Reaá do full nádrže dotankovaných 6 litrov po 100km až po hrdlo,čo pomaly nafta vytekala z nádrže a odskúšané viac krát ,nie raz

Nechápem ako môže mať menšiu spotrebu s odpojeným ako so zapojeným senzorom,som počul,ked je senzor K.O ,že auto žere viac. A Práveže kamarát má to isté auto ako ja iba v Mpakete a zdá sa nám ako keby jeho išlo ešte slabšie ako moje,aj odspodných otáčok ide moje lepšie aj maximálku on má 230km/h a moje ide až po 240km/h ale spotreby máme podobné,on tiež má okolo 7litrov a tiež má manuálnu prevodovku. Akurátja mám odstavené EGR,nič viac. Len terazma to začalo dosť štvať,že mi nabieha DDE kontrolka žhavenia a potom musím vypať a znova naštartovať, aby to zhaslo a aby motor nemal zvuk jak Mercedes ACTROS alebo nejaké staré VOLVO

hovoríš,ked si vyčistil ten ventil na CR čerpadle,tak ti to oneskorené zhasínanie prestalo?
Re: 3.0D M57 , dlhhšie zhasínanie motora.
Napísané: Sobota, 2. Novembra 2013, 21:36
od csuka530d
prestalo , treba vyskušať.
Re: 3.0D M57 , dlhhšie zhasínanie motora.
Napísané: Pondelok, 18. Novembra 2013, 19:46
od BrunoSoprano
csuka530d napísal:prestalo , treba vyskušať.
-odskúšané,mal si pravdu,že s odpojeným čidlom to ide jak bicygel,dnes som zhodil sanie dole a to čidlo na rampe bolo zapojené,len nejaká koncovka tam bola nezapojená,ja som myslel,že to je koncovka z rampy,ked som na to pozeral,pokial som nemal dole sanie.Ale dnes som zhodil sanie a vidím,že rampa bola zapojená.. Odmontoval ,vyčistil som ten snímač a nampe,ale nepomohlo,už je kaput, tak som ho odpojil a normálne to zhasína ani neklepoce,ked zasvieti kontrolka DDE. horšie je ,že mi svieti teraz DDE kontolka stále,ked to je odpojené a nemá to žiadny výkon, ale zasa to nič nežere,normálne som bol prekvapený,dnes som sa na tm plížil a spotreba jak na OCTávii TDI

škoda,že to tak nežere aj ked to je zapojené a tahá to normálne, lebo teraz je to čistý bicygel

No nič musím objednať druhé čidlo. Nepokazí sa nič,ked budem pár dní jazdiť s odpojeným čidlom na rampe,pokial mi pošlú nové?
VĎAKA
Re: 3.0D M57 , dlhhšie zhasínanie motora.
Napísané: Utorok, 19. Novembra 2013, 16:37
od csuka530d
caw . nie nepokazí vstrekovače idu v nudzovom rezime .
konektor je inač v poriadku? pretože simik s tým má vela skuseností , odchádzaju vplyvom vibrácii tie pini na konektory.
pressure senzor stoji okolo 140 eur Bosch za 100 som minule predal nové zabalené klubakovi
Re: 3.0D M57 , dlhhšie zhasínanie motora.
Napísané: Streda, 20. Novembra 2013, 19:10
od BrunoSoprano
csuka530d napísal:caw . nie nepokazí vstrekovače idu v nudzovom rezime .
konektor je inač v poriadku? pretože simik s tým má vela skuseností , odchádzaju vplyvom vibrácii tie pini na konektory.
pressure senzor stoji okolo 140 eur Bosch za 100 som minule predal nové zabalené klubakovi
tak vypadali byť vporiadku,konektory. Odkedy som ho odpojil
,tak už ked vypínam klúč,tak aj motor okamžite zhasne a predtým,ked som vytiahol klúč zo spínačky ešte aj 2 sekundy motor bežal až potom vypal

alebo ked som napríklad brzdil podraďovaním,tak naskočila kontrolka žhavenia DDE a potom viac motor klepotal až pokial som ho znova nevypal a nenaštartoval ,potom bolo zasa všetko v poriadku,aj 2 - 3 hodiny,až pokial som mu napríklad nenaložil do maximálneho výkonu a potom zasa sa tá kontrolka rozsvietila a motor začal mať zvuk jak audi A6 2,5tdi na volnobehu alebo v nízkych otáčkach,ale výkon malo normálny ani nečmudilo ... Teraz som to odpojil všetko je ok, motor neklepe,len svieti DDE ,a ide to jak bicygel ,žiadny výkon

Ale aspon nemusím počúvať ten klepotavý zvuk,
no nič musím sa bachnúť po vačku. Nevyrába ešte nejaká firma okrem BOSCH ten ventil? Podla mna sa tam platí iba za značku zbytočne a je vela lepších a kvalitnejších značiek ako BOSCH
...
Re: 3.0D M57 , dlhhšie zhasínanie motora.
Napísané: Streda, 20. Novembra 2013, 22:17
od csuka530d
prosím ta s A6 2.5 tdi co je grc sveta , neporovnavaj nase BMW a najme nie m57 3 nasobneho lidra
Audi sa za tento motor musí hanbiť do konca existencie znacky . narozdiel od quatro z 80 rokov :))))))
Re: 3.0D M57 , dlhhšie zhasínanie motora.
Napísané: Pondelok, 23. Decembra 2013, 00:49
od piciko
Ak napriklad zhasne hned ? Moze byt aj tl nejaky problem? :)na diesel az velmi rychlo.