Strana 1 z 2
e46 vykon/zivotnost diferaku
Napísané: Pondelok, 1. Júla 2013, 19:43
od thrash
Ako tak citam, zistujem ze vykon e46 je vlasnte naprd, lebo ho clovek nemoze uzivat.. Naco mam pod kapotou 110-170 kw ked nemozem poriadne slapnut plynom na podlahu lebo oddrbem diferak (ktory sa k tomu este aj tak dost tazko zhana) ? Toto tu nepisem z vlastnej hlavy ale z reakcii na tomto fore.. Ved ked stavam take auto preco tam hedam priadny diferak. Vsade citam, netocit na 1st, 2st 4000ot a viac

ocom je potom e46 (auto sportovjesieho razu) a este k tom u co ja viem 325 s celom OK vykonom ked natom nemozem jazdit ak sa ma.. ?
Nerozumiem tomu.. je to fakt tak alebo je to len fama ? Aj ked negativ na tuto temu je vela tak ako famu by som to nebral..
Re: e46 vykon/zivotnost diferaku
Napísané: Pondelok, 1. Júla 2013, 20:39
od michaltt
.
Re: e46 vykon/zivotnost diferaku
Napísané: Pondelok, 1. Júla 2013, 21:07
od ice.blade
Re: e46 vykon/zivotnost diferaku
Napísané: Pondelok, 1. Júla 2013, 21:57
od fox1k
Re: e46 vykon/zivotnost diferaku
Napísané: Pondelok, 1. Júla 2013, 23:50
od nadro
whit me cok

Re: e46 vykon/zivotnost diferaku
Napísané: Utorok, 2. Júla 2013, 05:47
od thrash
No necudujte sa, toto som vycital na forach a aj na tomto v istej vacsej miere.. Radsej sa niekto k tomu odbornejsie vyjadrite lebo aj mna to zaskocilo ako vas (dedukujem podla tych blbich obrazkov :) )
Ako viem ze drift a sprin dodrbe diferak ale aby som nemohol jazdit s mierne pretocenym motorom a ziadne plyn na podlahu lebo trpnem kedy mi zacne odchadzat diferak sa mi na takomto type auta zda blbe..
Re: e46 vykon/zivotnost diferaku
Napísané: Utorok, 2. Júla 2013, 11:56
od fox1k
thrash napísal:No necudujte sa, toto som vycital na forach a aj na tomto v istej vacsej miere.. Radsej sa niekto k tomu odbornejsie vyjadrite lebo aj mna to zaskocilo ako vas (dedukujem podla tych blbich obrazkov :) )
Ako viem ze drift a sprin dodrbe diferak ale aby som nemohol jazdit s mierne pretocenym motorom a ziadne plyn na podlahu lebo trpnem kedy mi zacne odchadzat diferak sa mi na takomto type auta zda blbe..
kde?

Re: e46 vykon/zivotnost diferaku
Napísané: Utorok, 2. Júla 2013, 12:20
od michaltt
Thrash...precitaj si aky "trash" si napisal a skus sa nad tym zamysliet. Kazdy diferak dostane na p*cu ak sa s autom robia blbosti ale prosimta, odkial si vzal, ze sa nesmie tocit auto do otacok a pod. ?
BMW ma za sebou niekolko generacii aut, roky vyvoja a ak by tato skutocnost, ktoru opisujes bola pravdiva tak 80% e46tiek je uz asi v srote. Pri normalnej jazde sa diferaku nestane nic. Je to slahac v ktorom nedochadza k spalovaniu. Ak je tam olej a jazdis ako clovek (aj na limity automobilu) tak sa nemas coho bat. Nehovoriac o tom, ze e46tky, teda celkovo N/A motory ozivaju prave od 3000ot. Tie diferaky su na to stavane. A to plati pre vsetky automobilky. Diff nieje ziadna veda - Ozubenie, loziska, napln atd. takze ked tam nieco pokazis tak bud je to nesetrnym spravanim sa k autu, vyrobna vada (malo pravdepodobne) alebo nedostatok oleja.
A e46tka nieje sportove auto. Ma to sportovy vzhlad, je to relativne komfortne na to, co to auto dokaze (teda dokazalo 10 rokov dozadu). Ako povedal moj kamos...BMW je fajn pretoze ma zo vsetkeho nieco. Vzhlad, handling, vykon, komfort, kvalitu atd atd. Takze zalezi aj na tom ako jazdis a co pre teba znamena sportova jazda. Ak chces blbnut tak si kup japonca.
A diff na e46 sa tazko zhana? Ak nejaky potrebujes, dam ti cislo uctu a do tyzdna ho mas pred barakom.
Re: e46 vykon/zivotnost diferaku
Napísané: Utorok, 2. Júla 2013, 12:53
od thrash
michaltt napísal:Thrash...precitaj si aky "trash" si napisal a skus sa nad tym zamysliet. Kazdy diferak dostane na p*cu ak sa s autom robia blbosti ale prosimta, odkial si vzal, ze sa nesmie tocit auto do otacok a pod. ?
BMW ma za sebou niekolko generacii aut, roky vyvoja a ak by tato skutocnost, ktoru opisujes bola pravdiva tak 80% e46tiek je uz asi v srote. Pri normalnej jazde sa diferaku nestane nic. Je to slahac v ktorom nedochadza k spalovaniu. Ak je tam olej a jazdis ako clovek (aj na limity automobilu) tak sa nemas coho bat. Nehovoriac o tom, ze e46tky, teda celkovo N/A motory ozivaju prave od 3000ot. Tie diferaky su na to stavane. A to plati pre vsetky automobilky. Diff nieje ziadna veda - Ozubenie, loziska, napln atd. takze ked tam nieco pokazis tak bud je to nesetrnym spravanim sa k autu, vyrobna vada (malo pravdepodobne) alebo nedostatok oleja.
A e46tka nieje sportove auto. Ma to sportovy vzhlad, je to relativne komfortne na to, co to auto dokaze (teda dokazalo 10 rokov dozadu). Ako povedal moj kamos...BMW je fajn pretoze ma zo vsetkeho nieco. Vzhlad, handling, vykon, komfort, kvalitu atd atd. Takze zalezi aj na tom ako jazdis a co pre teba znamena sportova jazda. Ak chces blbnut tak si kup japonca.
A diff na e46 sa tazko zhana? Ak nejaky potrebujes, dam ti cislo uctu a do tyzdna ho mas pred barakom.
S odsekom c1 plne suhlasom a presne tak som to vnimal aj ja, dokial.. som otom nezacal citat po nete ale aj tu na fore (skoda ze nemozem najt tuto temu(temy) uz..). A presne odtial som to aj zobral. Po tom som ostal zblbnuty lebo nie jeden ale viaceri uzviatelia tam sprdeli nejakeho typka ze jazdit na 3000ot pri 1-2 stupni je na velmi rychle oddrbanie diferaku. A to bolo nie v jednej teme - takze ma to zamgorilo. Je mi jasne ze ak mam motor ktory zere benzi a plne Nm dosahuje na 5500 ot tak asi sa na tuto hodnotu stava aj diferak - tak preto som zalozil aj tuto temu lebo nechapacka co citam po nete..
Odstavec c2: no nepisal som ze je sportove ale sportovejsie (ako taka octavka napr. :) urcite so svojim vykonom jazdnimi vlastnostami a pod sa tomu viacej blizi). Sportova jazda, no neviem ja jazdim tak ze sa skoro stale drzim na cca 2000ot ale ked dupnem na plyn tka idem do 5500 a robim to casto - cize neviem ci sa to da povazovat za sportove no kazdopadne cakam ze ten diferak to vydrzi. Co je nestrne zaobchadzanie z diferakom ? Podla mna jedien drift a sprin - ale ak idem uz nejakou rychlsotou a podradim a chcem maknut myslim ze to je taky normal a malo by to byto OK
Odstavec c3: ano pocul som to ze ak niekto chce na e46 dif ma problem ud origos pekne mastny alebo ojazdeny (bez vole a nevymlateny) skoro nemozne - vymlatene vraj pohoda.
No ale ak viez splasit good dif urcite si to zapametam :)
A este ak chcem blbnut ma si zriesit japonca, myslis ze taky japonec viacej znesie alebo ako si to myslel

Nieco na nejaku staru sportovu mazdu ?
Re: e46 vykon/zivotnost diferaku
Napísané: Utorok, 2. Júla 2013, 12:55
od ice.blade
problem bude ten ze ak si niekto kupi auto ani neskontroluje kolko oleja je v dife ci prevodovke... potom nabeha 50tis km prehrieva dif aj prevodovku + sa velmi opotrebuje, su vsade vole a staci nejaky zly drift a uz sa moze nieco posrat

v normalnej prevadzke mozes tocit co len chces kolko len chces pokial auto ide rovno a nie dverami napred

Re: e46 vykon/zivotnost diferaku
Napísané: Utorok, 2. Júla 2013, 13:40
od thrash
ice.blade napísal:problem bude ten ze ak si niekto kupi auto ani neskontroluje kolko oleja je v dife ci prevodovke... potom nabeha 50tis km prehrieva dif aj prevodovku + sa velmi opotrebuje, su vsade vole a staci nejaky zly drift a uz sa moze nieco posrat

v normalnej prevadzke mozes tocit co len chces kolko len chces pokial auto ide rovno a nie dverami napred


Perfect
Re: e46 vykon/zivotnost diferaku
Napísané: Utorok, 2. Júla 2013, 17:47
od Sk1r3x
thrash napísal:Odstavec c2: no nepisal som ze je sportove ale sportovejsie (ako taka octavka napr. :) urcite so svojim vykonom jazdnimi vlastnostami a pod sa tomu viacej blizi).
Skončil som , načo mi je BMW keď je to vlastne to isté ako octávka..... sorry za ot

Re: e46 vykon/zivotnost diferaku
Napísané: Utorok, 2. Júla 2013, 17:49
od michaltt
On to myslel tak ze je sportovejsie AKO taka Octavia. Cize viac ako Octavia.
Re: e46 vykon/zivotnost diferaku
Napísané: Utorok, 2. Júla 2013, 19:56
od thrash
michaltt napísal:On to myslel tak ze je sportovejsie AKO taka Octavia. Cize viac ako Octavia.

presne do bodky.
Sk1r3x co bolo natom nepochopitelne ?
Re: e46 vykon/zivotnost diferaku
Napísané: Utorok, 2. Júla 2013, 20:09
od Sk1r3x
noo keď si prečítaš to vyseknuté tak to znie presne tak ako som to pochopil ja , ale asi mi niekde niečo ušlo pri tom rýchlom čítaní
