Strana 1 z 1

Vyváženie kľuky, remenice a zotrváku

Napísané: Nedeľa, 5. Mája 2013, 09:02
od Dieselpower330
Zdarec,
nakolko som prekutral cely net , a aj BMWklub a nasiel som toho malo , tak dufam ze to uz niekto z vas robil... potrebujem vyvazit tieto veci (vid nadpis) .. lenze kazdy hovori inak, jedny ze to je lepsie dat vyvazit ako celok... a iny ze samostatne.. remenica aj zotrvák su olahcene .. teda hlinnikove ..

Re: Vyváženie kľuky, remenice a zotrváku

Napísané: Pondelok, 6. Mája 2013, 06:40
od Dieselpower330
aa tak asi to nikto nerobil no nic . uvidime :-D

Re: Vyváženie kľuky, remenice a zotrváku

Napísané: Pondelok, 6. Mája 2013, 09:27
od myso87
idealne by to bolo vyvazit spolu. Neviem ci ma nejake specialne procedury motor u BMW. No ked sme odlahcovali remenicu, zotrvacnik na skodovkach, tak sa to davalo vyvazovat ako celok. Poznacilo sa ako to bolo zlozene a potom sa to hodilo do auta...

Re: Vyváženie kľuky, remenice a zotrváku

Napísané: Pondelok, 6. Mája 2013, 12:25
od Dieselpower330
uz som patral zistoval a pisal upravcom motorov... a bolo mi povedane ze ako celok to nemam dat robit,, ze sa to ani vo vyrobe tak nerobi, kazdy diel mam dat vyvazit zvlast... aj koli vymenitelnosti v buducnosti.. bolo mi povedane ze niektore motory maju klukovku dovyvazenu dvojhmotou, ale ze moja kluka je vyvazena do nuly, cize je vyvazena nezavysle na dvojhmote a kladke.... lenze mam dalsi problem,, ked dam odlahcenu dvojhmotu musim k nej dopasovat adekvatne odlahcenu hlavnu remenicu :?