Strana 1 z 2
					
				tečie pod olejovým vieckom
				Napísané: Štvrtok, 31. Januára 2013, 15:48
				od januar
				Chlapi mám problém a ten je že my stale uteká olej cez viečko kde sa dolieva olej. Už som to riešil výmenou tohto viečka za nové už 2x. Tesnenie vždy tesnilo až do doby dokiaľ som neotvoril viecko. Akonáhle som otvoril a znovu zatvoril tak už prestalo tesnit. Kde môže byť problém lebo stale kupovat viečka ma nebaví a ani vyhadzovať peniaze za to
			 
			
					
				Re: tečie pod olejovým vieckom
				Napísané: Piatok, 1. Februára 2013, 16:04
				od fano031
				Nemáš tam veľký pretlak? Odvetrávanie si menil?
			 
			
					
				Re: tečie pod olejovým vieckom
				Napísané: Piatok, 1. Februára 2013, 16:11
				od H@wky
				alebo ci nemas vela oleja, pripadne vodu v oleji ?
			 
			
					
				Re: tečie pod olejovým vieckom
				Napísané: Piatok, 1. Februára 2013, 17:41
				od januar
				odvetravanie som este nemaenil ani neviem kde sa nachadza a dnes som meral olej a bolo pod minimom lebo tolko ho vytieklo ale tycka bola trocha chytena emulzia ale viecko bolo ciste
			 
			
					
				Re: tečie pod olejovým vieckom
				Napísané: Piatok, 1. Februára 2013, 19:01
				od fano031
				V prvom rade by som si pozrel podľa ETK, kde máš odlučovač oleja a pozrel by som sa na jeho stav. Následne si polož zátku len tak na hrdlo a popridávaj, ak ti ju vyhodí, sú to pravdepodobne krúžky, ak nič, tak je to len normálny tlak... keď pridáš, tlak sa nesmie zvýšiť...
			 
			
					
				Re: tečie pod olejovým vieckom
				Napísané: Piatok, 1. Februára 2013, 20:09
				od januar
				ako zistim ze odlucovac je v poriadku a neviem ci mam taku velku zatku aby som zakryl cely otvor  

 
			 
			
					
				Re: tečie pod olejovým vieckom
				Napísané: Sobota, 2. Februára 2013, 12:58
				od fano031
				januar napísal:ako zistim ze odlucovac je v poriadku a neviem ci mam taku velku zatku aby som zakryl cely otvor  

Myslel som tú zátku čo tam máš, iba ju nezaťahuj ale ju voľne polož. Pozor na striekanie oleja keď sú krúžky v hajzli. Nesmie striekať olej. Koľko má auto najazdené? Pri benzínových motoroch menia odlučovač asi po 100000km.
 
			 
			
					
				Re: tečie pod olejovým vieckom
				Napísané: Sobota, 2. Februára 2013, 14:57
				od januar
				blizim sa k 150t.km ale isty si nemozem byt kedze je dovezene z DE
			 
			
					
				Re: tečie pod olejovým vieckom
				Napísané: Sobota, 2. Februára 2013, 19:17
				od michaltt
				Najprv skus vymenit viecko, pozicaj si od kamarata a ked nepomoze tak odvetranie...
			 
			
					
				Re: tečie pod olejovým vieckom
				Napísané: Sobota, 2. Februára 2013, 19:29
				od fano031
				januar napísal:blizim sa k 150t.km ale isty si nemozem byt kedze je dovezene z DE
Tak na také kilometre to krúžky nebudú...
 
			 
			
					
				Re: tečie pod olejovým vieckom
				Napísané: Sobota, 2. Februára 2013, 19:49
				od januar
				michaltt napísal:Najprv skus vymenit viecko, pozicaj si od kamarata a ked nepomoze tak odvetranie...
ako som pisal kupim nove viecko drzi perfektne tesnost ale problem vzdy nastava ked ho po urcitej dobe otvorim a zasa zatvorim, potom uz prestane tesnit a tecie my olej cely lavy bok auta je od oleja
 
			 
			
					
				Re: tečie pod olejovým vieckom
				Napísané: Pondelok, 4. Februára 2013, 12:13
				od januar
				tak dnes som skusal a viecko my skorej chcelo vsat do motora
			 
			
					
				Re: tečie pod olejovým vieckom
				Napísané: Pondelok, 4. Februára 2013, 16:18
				od fano031
				januar napísal:tak dnes som skusal a viecko my skorej chcelo vsat do motora
Buď rád, takže krúžky to nebudú, takže čihni na ten odlučovač/seperátor/...ja som ho menil aj na 730i bola tam rozpadnutá membrána...
 
			 
			
					
				Re: tečie pod olejovým vieckom
				Napísané: Pondelok, 4. Februára 2013, 23:45
				od januar
				a ako zistim ze je poskodeny ten separator a ako sa to prejavuje
			 
			
					
				Re: tečie pod olejovým vieckom
				Napísané: Pondelok, 4. Februára 2013, 23:50
				od fano031
				januar napísal:a ako zistim ze je poskodeny ten separator a ako sa to prejavuje
Mne tesne po štarte jemne kolísali otáčky a pri štartovaní troška dlhšie točilo pokiaľ chytil motor. Ďalej sa vytváral podtlak v motore...