Tesnenie hlavy valcov 318i(M43) aké?
Napísané: Streda, 14. Novembra 2012, 16:42
Takže po dlhom odkladaní výmeny tesnenia pod hlavou sa budem musieť v najbližšej dobe do toho pustiť (začala sa strácať voda, olej a na spodnom plaste bordelu z vody a oleja) Po dlhom hľadaní kde by to asi mohlo tiecť som našiel nad klímovým kompresorom modrý bordel (chladiaca zmes). Takže miesto úniku vyriešené. Hľadal som tesnenie podľa ETK a zostal som prekvapený keď som našiel dva druhy.
Cylinder Head Gasket Asbestos-Free 11 12 1 708 585 1,74M
11 12 1 708 606 2,13MM(+0,3)
Vie mi to niekto vysvetliť prečo sú dve? Nie je to náhodou tým že keď hlava pôjde na výbrus tak treba potom dať to hrubšie?
Cylinder Head Gasket Asbestos-Free 11 12 1 708 585 1,74M
11 12 1 708 606 2,13MM(+0,3)
Vie mi to niekto vysvetliť prečo sú dve? Nie je to náhodou tým že keď hlava pôjde na výbrus tak treba potom dať to hrubšie?