Strana 1 z 2

Nedotiahnute sroby, EGR a klapky v sani 330xd e46

Napísané: Nedeľa, 23. Septembra 2012, 12:44
od misenko00
Caute mam taky problem dnes som odstranil klapky v sani vyzerali celkom dobre ale aj tak som ich dal preč. Vycistil som EGR ventil nebol velmi spinavy. Potom som sa rozhodol zaslepit ho tak ze vlozim kruhový pliesok do tej zeleznej trubky. Všimol som si rozdiel v naštartovani auto nastartovalo hned na prvý cink ako benzin ale pri pridaní plynu ide z lavej casti dym ako keby spaliny tadial nejako unikali , že sa musia tlacit do EGR ale kedze je zaslepeny unikaju tadial. Začala svietit kontrolka motora tak som to vratil spat bez toho plechu a nechal som ho nezaslepeny auto naskocilo ako predtym klasika ako diesel. Tak sa chcem spytat odkial moze ist ten dym (vonia to ako spaliny). A ci kontrolka motora opat zmizne a nebude svietit.
Obrazok č2.

Dalši problem ktory som si všimol je ze su volne dva sroby asi na vodnej pumpe a nedaju sa zašrobovat (su volne daju sa nadvihnut rukou ale nie vytiahnut) jednoducho ako keby tam nebol zavit alebo čo. Je to problem ????

obrazok č.1

Re: Nedotiahnute sroby, EGR a klapky v sani

Napísané: Nedeľa, 23. Septembra 2012, 12:54
od Sk1r3x
dym ti mohol ísť jedine , že ten pliešok vytvoril priestor pre netesnosť , čiže to bolo zle zaslepené a bratm ... to neni vodná pumpa ale vákuová pumpa a tie dva šróby sú šróby z hlavy ventilov , takže sa v tom asi niekto bohovo rýpal pred tebou ...
na 150kW ti bude svietiť kontrolka po zaslepení egr , ale nezaslepuj to keď funguje ;) .. keď máš dobré spalovanie tak až také sračky to nepúšťa do motora

Re: Nedotiahnute sroby, EGR a klapky v sani

Napísané: Nedeľa, 23. Septembra 2012, 17:07
od misenko00
Sk1r3x napísal:
dym ti mohol ísť jedine , že ten pliešok vytvoril priestor pre netesnosť , čiže to bolo zle zaslepené a bratm ... to neni vodná pumpa ale vákuová pumpa a tie dva šróby sú šróby z hlavy ventilov , takže sa v tom asi niekto bohovo rýpal pred tebou ...
na 150kW ti bude svietiť kontrolka po zaslepení egr , ale nezaslepuj to keď funguje ;) .. keď máš dobré spalovanie tak až také sračky to nepúšťa do motora



ale ja som to zaslepil tam kde je EGR kde je eska paska dal som tam plech velkosti 2 eracky a dym isiel z druhej strany tam ako je foto zospodu , nechapem. Teraz to nerobi ked to nieje zaslepene ani to nebudem riesiť , kontrolka zhasla.

Akurat ma hneva preco su tie sroby volne a ako to opraviť , resp. co by sa mohlo stat tym ze to nieje zasrobovane treba kupit celu vakuovu pumpu ? či čo ? praveze sanie nebolo skoro vobec zaspinené.

Re: Nedotiahnute sroby, EGR a klapky v sani e46 330XD

Napísané: Nedeľa, 23. Septembra 2012, 17:07
od misenko00
misenko00 napísal:


ale ja som to zaslepil tam kde je EGR kde je eska paska dal som tam plech velkosti 2 eracky a dym isiel z druhej strany tam ako je foto zospodu , nechapem. Teraz to nerobi ked to nieje zaslepene ani to nebudem riesiť , kontrolka zhasla.

Akurat ma hneva preco su tie sroby volne a ako to opraviť , resp. co by sa mohlo stat tym ze to nieje zasrobovane treba kupit celu vakuovu pumpu ? či čo ? praveze sanie nebolo skoro vobec zaspinené.

Re: Nedotiahnute sroby, EGR a klapky v sani 330xd e46

Napísané: Nedeľa, 23. Septembra 2012, 21:23
od KISS-MY-ASS
Tebe po vybrati toho zaslepovacieho kružku zhasla kontrolka? .... mne aj po vybrati ostala svietiť... tak som ta naspak zaslepil...

Re: Nedotiahnute sroby, EGR a klapky v sani 330xd e46

Napísané: Pondelok, 24. Septembra 2012, 06:29
od Sk1r3x
nieeee , to nemá nič s vákuovou ... vákuovka drží na uplne dvoch iných šróboch , toto sú 2 z mnoha šróbov čo držia hlavu ventilov ...

A keď ti išiel dym z druhej strany tak to mohlo byť z netesnosti vývodu zo zvodou do EGR , ale to ti v tom prípade musí fučať aj keď akceleruješ, lebo vtedy je EGR zavreté :/ ...
Nemáš čistou náhodou menené turbo ? Lebo to sa dá vytiahnuť aj zhodením celej hlavy ventilov a ešte keď ti to tam netesní tak buď je to tiež slabo utiahnuté alebo neviem , popozeraj a za jazdy dýchaj nosom , musíš niečo zacítiť

Niekde som tu už čítal , že keď odpojili konektor z konvertora tak sa kontrolka nerozsvietila.

Re: Nedotiahnute sroby, EGR a klapky v sani 330xd e46

Napísané: Pondelok, 24. Septembra 2012, 06:29
od misenko00
KISS-MY-ASS napísal:
Tebe po vybrati toho zaslepovacieho kružku zhasla kontrolka? .... mne aj po vybrati ostala svietiť... tak som ta naspak zaslepil...



zhasla asi po pol dni ked som 5 -6 krat nastartoval. Ono by to tak malo byt ak nenacita chybu samo si to opraví. Nezaslepil som to lebo isiel dym pri pridaní z lavej casti motora tak preto som sa naplasil že co sa deje akurat sa mi pacilo ze startovalo na cink.

Re: Nedotiahnute sroby, EGR a klapky v sani 330xd e46

Napísané: Pondelok, 24. Septembra 2012, 06:32
od misenko00
Sk1r3x napísal:
nieeee , to nemá nič s vákuovou ... vákuovka drží na uplne dvoch iných šróboch , toto sú 2 z mnoha šróbov čo držia hlavu ventilov ...

A keď ti išiel dym z druhej strany tak to mohlo byť z netesnosti vývodu zo zvodou do EGR , ale to ti v tom prípade musí fučať aj keď akceleruješ, lebo vtedy je EGR zavreté :/ ...
Nemáš čistou náhodou menené turbo ? Lebo to sa dá vytiahnuť aj zhodením celej hlavy ventilov a ešte keď ti to tam netesní tak buď je to tiež slabo utiahnuté alebo neviem , popozeraj a za jazdy dýchaj nosom , musíš niečo zacítiť

Niekde som tu už čítal , že keď odpojili konektor z konvertora tak sa kontrolka nerozsvietila.



Nieje nic citit za jazdy ked som to vratil spat tak to uz nedymilo. A to fakt neviem ci bolo menené.

Re: Nedotiahnute sroby, EGR a klapky v sani 330xd e46

Napísané: Pondelok, 24. Septembra 2012, 10:43
od TT-SIMIK
typujem zaneseny olejovy separator a preto ty to podymuje z nasavača k turbu.......ten plech z egr nahrad niečim pevnejšíem, už som vytahoval prederavené plechy od teploty z egr trubky.....

Re: Nedotiahnute sroby, EGR a klapky v sani 330xd e46

Napísané: Pondelok, 24. Septembra 2012, 10:55
od Sk1r3x
Čože ?! Ja som sa včera hral a keď som odpojil podtlak z EGR tak som necítil dym a keď zapojil tak som ho cítil pri sacom filtri ... what the hell .. a to mám akože separátor nový komplet

Re: Nedotiahnute sroby, EGR a klapky v sani 330xd e46

Napísané: Pondelok, 24. Septembra 2012, 11:38
od misenko00
TT-SIMIK napísal:
typujem zaneseny olejovy separator a preto ty to podymuje z nasavača k turbu.......ten plech z egr nahrad niečim pevnejšíem, už som vytahoval prederavené plechy od teploty z egr trubky.....



pozriem ten separator je to hned vedla sania na lavej strane tusim. a ten EGR necham zapojeny radsej nebol moc zaneseny.

Re: Nedotiahnute sroby, EGR a klapky v sani 330xd e46

Napísané: Pondelok, 24. Septembra 2012, 11:38
od misenko00
Sk1r3x napísal:
Čože ?! Ja som sa včera hral a keď som odpojil podtlak z EGR tak som necítil dym a keď zapojil tak som ho cítil pri sacom filtri ... what the hell .. a to mám akože separátor nový komplet



ja presne naopak.

Re: Nedotiahnute sroby, EGR a klapky v sani 330xd e46

Napísané: Pondelok, 24. Septembra 2012, 11:40
od misenko00
moze to mat vplyv nato ked je zaslepeny EGR ze startuje na cink ? ani nezatoci. ked je normalne otvoreny tak na 2-3 tocenie naskoci

Re: Nedotiahnute sroby, EGR a klapky v sani 330xd e46

Napísané: Pondelok, 24. Septembra 2012, 13:30
od Sk1r3x
mne startuje uplne rovnako či s EGR alebo bez , až nato , že dosť po štarte skacká EGR , že sa chvílu chaoticky otvára a zatvára , teoreticky to môže mať vplyv keď ti ide hneď čistý vzduchu do motora a tlak zo zvodou nezačne unikať cez EGR do sania, vtedy aj turbo vyprodukuje viac vzduchu ... teoreticky

Re: Nedotiahnute sroby, EGR a klapky v sani 330xd e46

Napísané: Pondelok, 24. Septembra 2012, 13:49
od fox1k
popravde, mne sa tiež zdá, že po zaslepení EGR, chytá lepšie :-"