... všetko o BMW ...

Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k

mmracing.sk
 
misenko00
Autor témy
Príspevky: 241
Registrovaný: 17.2.2008
Auto: Bmw e46 330xdtA
Kraj: Nitriansky

Nedotiahnute sroby, EGR a klapky v sani 330xd e46

Nedeľa, 23. Septembra 2012, 12:44

Caute mam taky problem dnes som odstranil klapky v sani vyzerali celkom dobre ale aj tak som ich dal preč. Vycistil som EGR ventil nebol velmi spinavy. Potom som sa rozhodol zaslepit ho tak ze vlozim kruhový pliesok do tej zeleznej trubky. Všimol som si rozdiel v naštartovani auto nastartovalo hned na prvý cink ako benzin ale pri pridaní plynu ide z lavej casti dym ako keby spaliny tadial nejako unikali , že sa musia tlacit do EGR ale kedze je zaslepeny unikaju tadial. Začala svietit kontrolka motora tak som to vratil spat bez toho plechu a nechal som ho nezaslepeny auto naskocilo ako predtym klasika ako diesel. Tak sa chcem spytat odkial moze ist ten dym (vonia to ako spaliny). A ci kontrolka motora opat zmizne a nebude svietit.
Obrazok č2.

Dalši problem ktory som si všimol je ze su volne dva sroby asi na vodnej pumpe a nedaju sa zašrobovat (su volne daju sa nadvihnut rukou ale nie vytiahnut) jednoducho ako keby tam nebol zavit alebo čo. Je to problem ????

obrazok č.1
Prílohy
2.jpg
2.jpg (93.95 KiB) 1948 zobrazení
1.jpg
1.jpg (91.14 KiB) 1948 zobrazení
Naposledy upravil/-a misenko00 v Nedeľa, 23. Septembra 2012, 17:08, upravené celkom 1 krát.
 
Užívateľov profilový obrázok
Sk1r3x
Príspevky: 769
Registrovaný: 30.11.2011
Auto: AUDI A6 C7
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Šurany

Re: Nedotiahnute sroby, EGR a klapky v sani

Nedeľa, 23. Septembra 2012, 12:54

dym ti mohol ísť jedine , že ten pliešok vytvoril priestor pre netesnosť , čiže to bolo zle zaslepené a bratm ... to neni vodná pumpa ale vákuová pumpa a tie dva šróby sú šróby z hlavy ventilov , takže sa v tom asi niekto bohovo rýpal pred tebou ...
na 150kW ti bude svietiť kontrolka po zaslepení egr , ale nezaslepuj to keď funguje ;) .. keď máš dobré spalovanie tak až také sračky to nepúšťa do motora
 
misenko00
Autor témy
Príspevky: 241
Registrovaný: 17.2.2008
Auto: Bmw e46 330xdtA
Kraj: Nitriansky

Re: Nedotiahnute sroby, EGR a klapky v sani

Nedeľa, 23. Septembra 2012, 17:07

Sk1r3x napísal:
dym ti mohol ísť jedine , že ten pliešok vytvoril priestor pre netesnosť , čiže to bolo zle zaslepené a bratm ... to neni vodná pumpa ale vákuová pumpa a tie dva šróby sú šróby z hlavy ventilov , takže sa v tom asi niekto bohovo rýpal pred tebou ...
na 150kW ti bude svietiť kontrolka po zaslepení egr , ale nezaslepuj to keď funguje ;) .. keď máš dobré spalovanie tak až také sračky to nepúšťa do motora



ale ja som to zaslepil tam kde je EGR kde je eska paska dal som tam plech velkosti 2 eracky a dym isiel z druhej strany tam ako je foto zospodu , nechapem. Teraz to nerobi ked to nieje zaslepene ani to nebudem riesiť , kontrolka zhasla.

Akurat ma hneva preco su tie sroby volne a ako to opraviť , resp. co by sa mohlo stat tym ze to nieje zasrobovane treba kupit celu vakuovu pumpu ? či čo ? praveze sanie nebolo skoro vobec zaspinené.
 
misenko00
Autor témy
Príspevky: 241
Registrovaný: 17.2.2008
Auto: Bmw e46 330xdtA
Kraj: Nitriansky

Re: Nedotiahnute sroby, EGR a klapky v sani e46 330XD

Nedeľa, 23. Septembra 2012, 17:07

misenko00 napísal:


ale ja som to zaslepil tam kde je EGR kde je eska paska dal som tam plech velkosti 2 eracky a dym isiel z druhej strany tam ako je foto zospodu , nechapem. Teraz to nerobi ked to nieje zaslepene ani to nebudem riesiť , kontrolka zhasla.

Akurat ma hneva preco su tie sroby volne a ako to opraviť , resp. co by sa mohlo stat tym ze to nieje zasrobovane treba kupit celu vakuovu pumpu ? či čo ? praveze sanie nebolo skoro vobec zaspinené.
 
Užívateľov profilový obrázok
KISS-MY-ASS
Príspevky: 1505
Registrovaný: 13.3.2009
Auto: BMW E46 330d Touring
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Partizánske

Re: Nedotiahnute sroby, EGR a klapky v sani 330xd e46

Nedeľa, 23. Septembra 2012, 21:23

Tebe po vybrati toho zaslepovacieho kružku zhasla kontrolka? .... mne aj po vybrati ostala svietiť... tak som ta naspak zaslepil...
BMW E39 528i M packet
EX BMW E46 330Ad Touring M packet
EX AUDI Q7 3,0TDI S line
EX BMW E36 320i Coupé M packet
EX Rover 75 1,8B
EX Seat IBIZA 1,4B
 
Užívateľov profilový obrázok
Sk1r3x
Príspevky: 769
Registrovaný: 30.11.2011
Auto: AUDI A6 C7
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Šurany

Re: Nedotiahnute sroby, EGR a klapky v sani 330xd e46

Pondelok, 24. Septembra 2012, 06:29

nieeee , to nemá nič s vákuovou ... vákuovka drží na uplne dvoch iných šróboch , toto sú 2 z mnoha šróbov čo držia hlavu ventilov ...

A keď ti išiel dym z druhej strany tak to mohlo byť z netesnosti vývodu zo zvodou do EGR , ale to ti v tom prípade musí fučať aj keď akceleruješ, lebo vtedy je EGR zavreté :/ ...
Nemáš čistou náhodou menené turbo ? Lebo to sa dá vytiahnuť aj zhodením celej hlavy ventilov a ešte keď ti to tam netesní tak buď je to tiež slabo utiahnuté alebo neviem , popozeraj a za jazdy dýchaj nosom , musíš niečo zacítiť

Niekde som tu už čítal , že keď odpojili konektor z konvertora tak sa kontrolka nerozsvietila.
 
misenko00
Autor témy
Príspevky: 241
Registrovaný: 17.2.2008
Auto: Bmw e46 330xdtA
Kraj: Nitriansky

Re: Nedotiahnute sroby, EGR a klapky v sani 330xd e46

Pondelok, 24. Septembra 2012, 06:29

KISS-MY-ASS napísal:
Tebe po vybrati toho zaslepovacieho kružku zhasla kontrolka? .... mne aj po vybrati ostala svietiť... tak som ta naspak zaslepil...



zhasla asi po pol dni ked som 5 -6 krat nastartoval. Ono by to tak malo byt ak nenacita chybu samo si to opraví. Nezaslepil som to lebo isiel dym pri pridaní z lavej casti motora tak preto som sa naplasil že co sa deje akurat sa mi pacilo ze startovalo na cink.
 
misenko00
Autor témy
Príspevky: 241
Registrovaný: 17.2.2008
Auto: Bmw e46 330xdtA
Kraj: Nitriansky

Re: Nedotiahnute sroby, EGR a klapky v sani 330xd e46

Pondelok, 24. Septembra 2012, 06:32

Sk1r3x napísal:
nieeee , to nemá nič s vákuovou ... vákuovka drží na uplne dvoch iných šróboch , toto sú 2 z mnoha šróbov čo držia hlavu ventilov ...

A keď ti išiel dym z druhej strany tak to mohlo byť z netesnosti vývodu zo zvodou do EGR , ale to ti v tom prípade musí fučať aj keď akceleruješ, lebo vtedy je EGR zavreté :/ ...
Nemáš čistou náhodou menené turbo ? Lebo to sa dá vytiahnuť aj zhodením celej hlavy ventilov a ešte keď ti to tam netesní tak buď je to tiež slabo utiahnuté alebo neviem , popozeraj a za jazdy dýchaj nosom , musíš niečo zacítiť

Niekde som tu už čítal , že keď odpojili konektor z konvertora tak sa kontrolka nerozsvietila.



Nieje nic citit za jazdy ked som to vratil spat tak to uz nedymilo. A to fakt neviem ci bolo menené.
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12581
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: Nedotiahnute sroby, EGR a klapky v sani 330xd e46

Pondelok, 24. Septembra 2012, 10:43

typujem zaneseny olejovy separator a preto ty to podymuje z nasavača k turbu.......ten plech z egr nahrad niečim pevnejšíem, už som vytahoval prederavené plechy od teploty z egr trubky.....
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
Sk1r3x
Príspevky: 769
Registrovaný: 30.11.2011
Auto: AUDI A6 C7
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Šurany

Re: Nedotiahnute sroby, EGR a klapky v sani 330xd e46

Pondelok, 24. Septembra 2012, 10:55

Čože ?! Ja som sa včera hral a keď som odpojil podtlak z EGR tak som necítil dym a keď zapojil tak som ho cítil pri sacom filtri ... what the hell .. a to mám akože separátor nový komplet
 
misenko00
Autor témy
Príspevky: 241
Registrovaný: 17.2.2008
Auto: Bmw e46 330xdtA
Kraj: Nitriansky

Re: Nedotiahnute sroby, EGR a klapky v sani 330xd e46

Pondelok, 24. Septembra 2012, 11:38

TT-SIMIK napísal:
typujem zaneseny olejovy separator a preto ty to podymuje z nasavača k turbu.......ten plech z egr nahrad niečim pevnejšíem, už som vytahoval prederavené plechy od teploty z egr trubky.....



pozriem ten separator je to hned vedla sania na lavej strane tusim. a ten EGR necham zapojeny radsej nebol moc zaneseny.
 
misenko00
Autor témy
Príspevky: 241
Registrovaný: 17.2.2008
Auto: Bmw e46 330xdtA
Kraj: Nitriansky

Re: Nedotiahnute sroby, EGR a klapky v sani 330xd e46

Pondelok, 24. Septembra 2012, 11:38

Sk1r3x napísal:
Čože ?! Ja som sa včera hral a keď som odpojil podtlak z EGR tak som necítil dym a keď zapojil tak som ho cítil pri sacom filtri ... what the hell .. a to mám akože separátor nový komplet



ja presne naopak.
 
misenko00
Autor témy
Príspevky: 241
Registrovaný: 17.2.2008
Auto: Bmw e46 330xdtA
Kraj: Nitriansky

Re: Nedotiahnute sroby, EGR a klapky v sani 330xd e46

Pondelok, 24. Septembra 2012, 11:40

moze to mat vplyv nato ked je zaslepeny EGR ze startuje na cink ? ani nezatoci. ked je normalne otvoreny tak na 2-3 tocenie naskoci
 
Užívateľov profilový obrázok
Sk1r3x
Príspevky: 769
Registrovaný: 30.11.2011
Auto: AUDI A6 C7
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Šurany

Re: Nedotiahnute sroby, EGR a klapky v sani 330xd e46

Pondelok, 24. Septembra 2012, 13:30

mne startuje uplne rovnako či s EGR alebo bez , až nato , že dosť po štarte skacká EGR , že sa chvílu chaoticky otvára a zatvára , teoreticky to môže mať vplyv keď ti ide hneď čistý vzduchu do motora a tlak zo zvodou nezačne unikať cez EGR do sania, vtedy aj turbo vyprodukuje viac vzduchu ... teoreticky
 
Užívateľov profilový obrázok
fox1k
Príspevky: 2241
Registrovaný: 27.3.2011
Auto: BMW
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Žilina

Re: Nedotiahnute sroby, EGR a klapky v sani 330xd e46

Pondelok, 24. Septembra 2012, 13:49

popravde, mne sa tiež zdá, že po zaslepení EGR, chytá lepšie :-"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní