Strana 1 z 1

Strata výkonu motora

Napísané: Pondelok, 13. Augusta 2012, 19:18
od ROBO BMW
Chlapi nazdar.
Mám E46, 330Xi. Menil som tesnenie pod olejovým filtrom (to medzi blokom motora a blokom ol.filtra), taktiež olejový separátor ( tlakový ventil). No keď som auto zložil, tak som zistil, že nejako trochu stratilo výkon. Na diagnostike mi vykazuje chybu:
P0014 - B Camshaft Position - Timing Over-Advanced or System Performance (Bank 1)
Čože by to mohlo byť?
Dik za pomoc

Re: Strata výkonu motora

Napísané: Pondelok, 13. Augusta 2012, 23:11
od michaltt
nepoodpajal si nejake konektory ktore si nasledne nezapojil ? Alebo hadicky ?
Predpokladam ze to ma na volnobehu nekultivovany chod...

Re: Strata výkonu motora

Napísané: Utorok, 14. Augusta 2012, 07:04
od ROBO BMW
michaltt napísal:
nepoodpajal si nejake konektory ktore si nasledne nezapojil ? Alebo hadicky ?
Predpokladam ze to ma na volnobehu nekultivovany chod...


No jasne, že som musel poodpájať konektory aj hadičky. Alternátor bol von aj celý olejový filter. Ale 3x som to pozeral a všetko je zapojené. No na voľnobehu s motorom trošku trasie a otáčky bývajú bežne okolo 750, teraz má tak 805/min. Okolo sania počuť také šušťanie, ani za svet sme neprišli odkiaľ to ide. Striekali sme aj éter okolo sania, že ak niekde je podtlak, tak by zdvihlo otáčky, no nič. Olejový separátor je nový, možno z neho ide ten zvuk. No neviem.

Re: Strata výkonu motora

Napísané: Utorok, 14. Augusta 2012, 07:44
od jararak
zapojili ste cidlo vacky (18) a solenoid vanosu (2) obe na sacej strane? Popripade neprehodil si ich medzi sebou?



Obrázok Cylinder Head Vanos - BMW parts catalog

Re: Strata výkonu motora

Napísané: Utorok, 14. Augusta 2012, 09:44
od TT-SIMIK
guma na škrtiacej klapke od vzduchového filtra,pozri či si ju dobre nasunul,včera sme to riešili pri výmene olejoveho separatora,tiež sikot.....

Re: Strata výkonu motora

Napísané: Utorok, 14. Augusta 2012, 10:30
od ROBO BMW
[quote="jararak"]zapojili ste cidlo vacky (18) a solenoid vanosu (2) obe na sacej strane? Popripade neprehodil si ich medzi sebou?

Konektory sú zapojené a asi ich neprehodíš medzi sebou. Jednak každý má inú dľžku kábla a tiež tie konektory majú v sebe také drážky, takže ich nenasadíš hocijako. Skôr ešte popozerám káble, či som náhodou pri odkrúcaní toho separátora nejaký kábel nenatrhol, neodlomil. Sú pod tými vlnkovými chráničkami, takže káble nevidno.

Re: Strata výkonu motora

Napísané: Utorok, 14. Augusta 2012, 10:50
od ROBO BMW
[quote="TT-SIMIK"]guma na škrtiacej klapke od vzduchového filtra,pozri či si ju dobre nasunul,včera sme to riešili pri výmene olejoveho separatora,tiež sikot.....[

No ja som sanie neodoberal. Ale môže byť, že keď som odkrúcal separátor, tak som niečim pohol. Pozriem to. Len je tam ťažký prístup. Najlepšie by bolo mať motor von :-))))
Ono to na voľnobehu tak z popod sania šuští a keď mu jemne pridáš, tak to tak zašuští, ako keby potiahlo falošný vzduch. Ale do otáčok ide. A príznaky za jazdy:
pred chybou keď som razom zošľapol pedál, tak to zaakcelerovalo okamžite ( spolujazdec si oklepal hlavu o opierku), teraz to zrýchľuje tak plynulo, miestami ako keby motor dusilo. No zatiaľ asi toľko - popozerám

Je to tá guma pod číslom 2 ?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 15&lang=cs

Re: Strata výkonu motora

Napísané: Piatok, 23. Augusta 2013, 11:57
od H@wky
ako si to nakoniec vyriesil ?

Re: Strata výkonu motora

Napísané: Nedeľa, 25. Augusta 2013, 20:52
od januar
to by aj mna zaujimalo lebo taky isty problem mam ja teraz stale po vymene separatpora