e46/330D 1800-2100ot. PREFUKOVANIE TURBA VYRIESENE str.1
Napísané: Pondelok, 16. Júla 2012, 18:27
Vlečie sa to tu už rok, takže rekapitulácia.
330D 135kW
Pri prudkom zrýchľovaní alebo rovno kick-down od od otáčok nižších ako 1700 sa pri nástupe nášho obľúbeného turbofuckera začnú diať extra veci.
Autu pár krát poľaví ťah a potom ťahá. Keď sa pridá poriadne nad 2100 tak to je bez zaváhania.
Čo je zistené ?
Na brzde sa nameralo 160kW , soft je vraj originál, bez úpravy.
Turbo tlačí 0,15-0,25 bar naviac až kým sa nezreguluje zrejme pri tom odfukovaní.
Vyskúšali sa 3 váhy vzduchu , 3 elektromagnetické ventili na ovládanie VNT, nový MAP senzor , trysky sú vyčistené-zdiagnostikované , sú ok, nový ventil na CR čerpadle , vyskúšaný aj iný senzor na raily, diera v sacom vedení nieje.
Jediné s čím s doteraz nepohlo je samotné turbo. A vyzerá , že je naozaj zle nastavené. Spodný dorazový šrób trčí len na 2 závity , na väčšine fotiek je to až na 3 ...
Zrejme je to celý problém ...
edit: téma premazaná moderátorom na požiadanie zakladatela
UPDATE:
po viac ako ročnom trápenie trhanie zažehnané , málokto sa pustí do nastavovania turba no mne už iné neostávalo a tak som sa do toho pustil. Trafil som
Auto ide jak šarkan, žiadne trhania , už ani žiadny dym , jednoducho krásna plynulá jazda s tlačením do sedačky :) ...
Vďaka za všetky rady.
Len pre predstavu čo všetko muselo ísť von , jedna foto ktorá je aj v príbehu :)
330D 135kW
Pri prudkom zrýchľovaní alebo rovno kick-down od od otáčok nižších ako 1700 sa pri nástupe nášho obľúbeného turbofuckera začnú diať extra veci.
Autu pár krát poľaví ťah a potom ťahá. Keď sa pridá poriadne nad 2100 tak to je bez zaváhania.
Čo je zistené ?
Na brzde sa nameralo 160kW , soft je vraj originál, bez úpravy.
Turbo tlačí 0,15-0,25 bar naviac až kým sa nezreguluje zrejme pri tom odfukovaní.
Vyskúšali sa 3 váhy vzduchu , 3 elektromagnetické ventili na ovládanie VNT, nový MAP senzor , trysky sú vyčistené-zdiagnostikované , sú ok, nový ventil na CR čerpadle , vyskúšaný aj iný senzor na raily, diera v sacom vedení nieje.
Jediné s čím s doteraz nepohlo je samotné turbo. A vyzerá , že je naozaj zle nastavené. Spodný dorazový šrób trčí len na 2 závity , na väčšine fotiek je to až na 3 ...
Zrejme je to celý problém ...
edit: téma premazaná moderátorom na požiadanie zakladatela
UPDATE:
po viac ako ročnom trápenie trhanie zažehnané , málokto sa pustí do nastavovania turba no mne už iné neostávalo a tak som sa do toho pustil. Trafil som

Auto ide jak šarkan, žiadne trhania , už ani žiadny dym , jednoducho krásna plynulá jazda s tlačením do sedačky :) ...
Vďaka za všetky rady.
Len pre predstavu čo všetko muselo ísť von , jedna foto ktorá je aj v príbehu :)